שלום,
בקיט ה-AXN שקיבלתי חסרים שני המשולשים שמאבטחים את ה- HORNS. יש למישהו רעיון לפיתרון.
איך מרכיבים את ה- פרופלור?
תודה,
שלומי![]()
שלום,
בקיט ה-AXN שקיבלתי חסרים שני המשולשים שמאבטחים את ה- HORNS. יש למישהו רעיון לפיתרון.
איך מרכיבים את ה- פרופלור?
תודה,
שלומי![]()
קודם כל תבדוק שוב בארגז ובשקיות שבהכל הגיע בו,
גם אני מצאתי אותם בסקירה חוזרת של החבילה
אחרי ריסוק נפל לי סוגר אחד,
הזמנתי הורנים מתאימים, יש לי יותר ממה שאני אצטרך אז תוכל לקבל (תודיע לי אם תרצה אני בהוד השרון)
עד שהגיעו לי ההורני הדבקתי את ההורן עם הדבק CA שבא עם הטיסן, לא יודע אם זה יחזיק הרבה זמן אבל בינתיים מחזיק יופי
עכשיו שקיבלתי את ההורנים אני אצטרך לקלף את הישן בלי הסוגר ולהחליף, אצלי זה מאזנות אז שתי הכנפיים צריכות אותו סוג הורן!!!
TREX 500 ESP
FUTABA 7C
AXN
FMS P51 Mustang V6
אפשרות אחת: תקנה בכל חנות טיסנים הורנים, תקבל שקית בשני גרוש
אפשרות שניה: יצר לך משולש כזה מדיקט או משהו אחר והדבק את המוט המשונן לדיקט בלבד
מה שלא הייתי ממליץ זה להדביק את ההורן לקלקר, פשוט כי זה בלתי הפיך.
בקשר לפרופלור אתה צריך להכניס את המתאם המתאים לציר של המנוע לתוך הפרופ' ולהדביק אותו בדרך כלשהי לפרופ' או לשים קצת סלוטייפ על הציר כדי למנוע ממנו מלברוח לפרופ'.
כמובן שהפרופלור צריך לפנות לכיוון הנכון (אחורה\קדימה)
כעת חבר את אחת הגומיות השחורות שהגיעו בחבילה כמו בתמונה למטה רק שאצלך הציר יכול לבלוט מהפרופ.
![]()
מנסיון: אפשר להדביק את ההורן עם CA בלי המשולש (שאצלי פשוט נפל - וזה מה שיכולתי לעשות בשטח) וזה מחזיק כמו גדול גם כשכל הטיסן מתפרק בהתרסקויות.
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס