שלום,
יש לי extra260 עם מנוע בנזין mld28.
אני מחפש שמן סינתטי מומלץ וזול יחסית לערבוב עם הבנזין.
עד כה, המליצו לי על השמן של סייבר, אך הוא היה יקר מדי.
אשמח להמלצות.
שלום,
יש לי extra260 עם מנוע בנזין mld28.
אני מחפש שמן סינתטי מומלץ וזול יחסית לערבוב עם הבנזין.
עד כה, המליצו לי על השמן של סייבר, אך הוא היה יקר מדי.
אשמח להמלצות.
עבור בתחנת דלק בה אתה נוהג לתדלק. כולם מחזיקים שמן סינטטי למנועי 2 פעימות (לקטנועים, לרוב). קח וערבב כמות של 3% לבנזין 95 ואתה מסודר.
עמית 3% להרצה, אם אתה אחרי הרצה 2.5% מספיק בהחלט.
נכון שלפי היצרנים השונים 2.5% שמן מספיקים, ויש גם המאפשרים 2%. אלא שהיות ומעולם לא נדרשתי לקצהו של הספק המנוע, ולעומת זאת חשוב לי לשמור על אורך חייו, אינני יורד מרמה של 3% שמן בתערובת למנועי בנזין.
עד כה, לאורך שנים הדבר הוכיח את עצמו.
בעקרון אתה צודק, אז למה שלא נשים 5% או 6% שמן, מסתבר (מפורומים בחו"ל, ומפורומים בארץ בניהם חברים שמטיסים רק מנועי בנזין כמו עדי כוכב לדוגמא) שעודף שמן עלול גם להזיק למנוע בגלל שהדלק באופן כללי נהיה סמיך יותר ובמהירויות שגל הארכובה מסתובב היו מקרים שנשברו תלתלים, או פין התלתל, אני מכיר דוגמא אישית (של אמיר סויסה, מפורום טיסני סקייל) ששבר את אחד החלקים האלו בגלל אותה הסיבה. רוב יצרני המנועים ממליצים על 3%-3.5% בהרצה, ואחריה אפשר לרדת ל2%-2.5% . אם אצלך הוא עובד לשביעות רצונך ב 3% -מצוין, אני עובד עם 2.5% והמנוע עובד מצוין, ומקסימום אחליף רינג כשיגיע הזמן, העלות שלו היא לא בשמים.
לדעתי מדובר בויכוח סרק. כאשר אתה מחריג ל-5% ומעלה, אתה יוצא מהפרופורציות והרי לא על זה מדובר. ההבדל בינך וביני הוא 1/2% בלבד. לא זה מה שיהרוס את המנוע, לשיטתך.
ובאשר להחלפת רינג, גם הצילינדר משתתף בחגיגה וגם הוא נשחק באותה הזדמנות. לא חבל ?
תודה חברים.
בדרך כלל השמן שמוכרים בתחנות הוא לא באיכות גבוהה, אלה אם הוא מיצרן ידוע ומוכר, אני אישית ממליץ על שמן MOTUL 600 סינתטי מלא !!!
טיסן חיפה מוכרים Klotz.
אני משתמש ב Agip Speed 2T.