שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: גרף מצערת

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    701
    תודה!
    134
    הודה 50 פעמים ב 47 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל גרף מצערת

    אם יש גוברונר אז למה אני צריך לכוון את הגרף כדוגמה לפי הספר של אליין במצב אידל לדוגמה תודה מראש לעונים
    נערך לאחרונה על ידי paylot; 27-08-2011 בשעה 20:46:36.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    552
    תודה!
    49
    הודה 65 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: גרף מצערת

    אם יש גוברנור אז במצב אידל לדוגמא אפשר לשים קו ישר על 100% או 90% (בהנחה שהגוברנור מוגדר למקסימום סיבובי ראש).
    בנורמל שמים בד"כ גרף לינארי מ0 ל100. אין לי אליין (מטיס עם רבמקס) אבל אני מאמין שזה אותו דבר בגדול.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    701
    תודה!
    134
    הודה 50 פעמים ב 47 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: גרף מצערת

    תודה על התגובה אבל עדיין, אני מבין שאין התיחסות מצד הגוברונר אל הגרף ,שאם הגוברונר מוגדר לדוגמה 2100
    RPM ,ובגרף כשאני על 50% עדיין הגוברונר יתן לי 2100 מבלי שום התיחסות אל הגרף , אם כן למה אני צריך להגדיר את הגרף, תתקנו אותי אני רק רוצה לדעת האך עובד כל המכלול הזה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    552
    תודה!
    49
    הודה 65 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: גרף מצערת

    לא לא ידידי.
    הגוברנור הוא למעשה בקר שנותן למנוע סל"ד יחסי למה שהגרף מוגדר.
    כדי לפרש את הסינית שלי:
    נניח שהוגדר 2100 סל"ד ראש מקסימלי. הכוונה שב100% מצערת הגוברנור ידאג שהמנוע יביא שווה ערך ל2100 סל"ד ללהבים (יותר נכון לקלאץ אבל נניח לזה כרגע).
    עכשיו - השלט שלך (או הגרף) מעביר פיקוד לTHROTTLE של המסוק מ0 עד 100 מה שגורם למיקום על גרף המצערת לזוז בהתאם (למשל ב50 אחוז מצערת הגרף של הנורמל ב50% כי הוא ישר מ0 עד 100% והגרף של האיידל על 100% כי יש בו קו ישר על 100%).
    הגוברנור ינסה להצמיד את הסל"ד לגרף שלך (כלומר ב50% מצערת בנורמל 50% סל"ד).

    הגוברנור בסה"כ הוא כלי שדואג להצמדה של הסל"ד שלך לגרף המצערת שהוא מקבל (כי המנוע לא לינארי והשלט כן).

    הסבר מעולה לנושא יש בסרט הבא: http://video.helifreak.com/?subpath=...vernors101.wmv


    אגב - ממליץ בחום על כל הסידרה של בוב שם (חינם) - חרשתי אותה והיא ממש שיפרה את הידע שלי בתחום.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    701
    תודה!
    134
    הודה 50 פעמים ב 47 הודעות
    כניסות לבלוג
    5
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: גרף מצערת

    תודה גבר עשיתה לי סדר בראש

נושאים דומים

  1. [עזרה!] הגדרת מיקס: מצערת-הגה גובה
    על ידי s.mario בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 15-02-2011, 22:17:58
  2. [שאלה] כיצד מתכנתים בקר של rc timer למקסימום מצערת ו-cut off ללא מצערת?
    על ידי bna016 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-11-2010, 21:38:17
  3. [מדריך] איך מכוונים מצערת בבקר קסטל קריאיישנס
    על ידי wonderd בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2010, 14:29:53
  4. [שאלה] מצערת למנוע ASP 52
    על ידי zan79 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 03-11-2010, 19:37:33
  5. [שאלה] סטיק מצערת
    על ידי ציקליד בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-10-2010, 20:07:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •