הזוית צריכה להיות 0 עם שפת הזרימה- כהמשך לפרופיל כפי שכתב עמי לפני שטיסן עולה לטסט וקיזוזים, כך גם ההגה גובה ובעצם הטיסן על אפס בכול פרמטר בידיעה שבטסט הוא יקוזז, לאחר הקיזוז קרוב לוודאי שמאזנת אחת תהיה מעט למעלה והשניה באותה מידה למטה.
אם המצב ה"רגיל" הזה מתקיים אז הקיזוז, כאשר הטיסן הפוף- נשמר!!! שלא כמו הגה גובה שהטיסן הפוך גם הוא מגיב הפוך, מה שעמי מתכוון שהמצב ההתחלתי לפני הקיזוז- יתכן שגם הוא לא יהיה "מאופס" ובעצם אתה מטיס עם "מדפים" (בקטן) אבל כשאתה הופך את הטיסן זה יוצר את האפקט ההפוך כמו בהגה גובה.
תשמע, אני מציע ש"תאפס" את הטיסן ותעשה לו טסט עם קיצוצים, יתכן מאוד שתיפתר ה"בעיה" שלך, אם אתה רוצה עזרה עם זה, דבר איתי ואשמח לעזור..בכול מקרה דווח מה החלטת.
