שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    97
    תודה!
    18
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

    אני חושב שהגיע הזמן לנסות ולהפוך את המסוק שלי trex 450
    עד עכשיו אני מטיס בנורמל בלבד ואני באמת מרגיש מוכן ,כיוונתי את המסוק לנתונים המפורטים מטה
    זוית הכנף נמדדה עם מד זוית והשלט מסוג RDS8000 2.4 אם זה רלוונטי

    נתונים לנורמל N-Mode

    PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
    P3 זוית כנף 5 מעלות מנוע 90%
    P2 זוית כנף 1 מעלה מנוע 75%
    P1 זוית כנף 1- מעלה מנוע 35%
    PL זוית כנף 3- מעלות מנוע 0%

    נתונים לאיידל 1-Mode

    PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
    P3 זוית כנף 6 מעלות מנוע 92%
    P2 זוית כנף 0 מעלה מנוע 85%
    P1 זוית כנף 5- מעלה מנוע 92%
    PL זוית כנף 9- מעלות מנוע 100%

    האם עוצמת המנוע 85% לזוית 0 באיידל נמוכה מידיי?
    נראה שתיהיה לי קפיצה קטנה במעבר האם זה נראה בסדר?
    דוד ש.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Ramat HaSharon, Israel
    הודעות
    3,828
    תודה!
    730
    הודה 1,100 פעמים ב 464 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

    ציטוט נכתב במקור על ידי shasy01 צפיה בהודעה
    אני חושב שהגיע הזמן לנסות ולהפוך את המסוק שלי trex 450
    עד עכשיו אני מטיס בנורמל בלבד ואני באמת מרגיש מוכן ,כיוונתי את המסוק לנתונים המפורטים מטה
    זוית הכנף נמדדה עם מד זוית והשלט מסוג RDS8000 2.4 אם זה רלוונטי

    נתונים לנורמל N-Mode

    PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
    P3 זוית כנף 5 מעלות מנוע 90%
    P2 זוית כנף 1 מעלה מנוע 75%
    P1 זוית כנף 1- מעלה מנוע 35%
    PL זוית כנף 3- מעלות מנוע 0%

    נתונים לאיידל 1-Mode

    PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
    P3 זוית כנף 6 מעלות מנוע 92%
    P2 זוית כנף 0 מעלה מנוע 85%
    P1 זוית כנף 5- מעלה מנוע 92%
    PL זוית כנף 9- מעלות מנוע 100%

    האם עוצמת המנוע 85% לזוית 0 באיידל נמוכה מידיי?
    נראה שתיהיה לי קפיצה קטנה במעבר האם זה נראה בסדר?
    אתה צריך שהגרף הפיטצ' יהיה לינארי באיידל/מוד 1 לדוגמא: 10 , 5, 0 , -5 , -10

    העוצמה לא נמוכה בכלל, והקפיצה תהיה זניחה במצב ריחוף בין 0 ל-1, אני שם מרכז 0 ב-2 מצבי הטיסה.

    עצה: תתרגל להטיס רגיל באיידל/מוד 1 לפני שאתה הופך את המסוק...
    נערך לאחרונה על ידי guyro; 14-09-2011 בשעה 07:49:33.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

    זויות הנורמל שלך לא נכונות בעליל
    וכמו שכבר גיא אמר לך, תתרגל לטוס באיידל הרבה הרבה לפני שאתה הופך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    785
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 39 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

    אני מקווה שתרגלת בסימולטור לפני.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

    כמו שגיא כתב - אתה חייב שהגרף של הפיטצ' יהיה ליניארי באיידל אפ, מכוונים את זוית המינימום והמקסימום להיות זהות כאשר נקודת האמצע היא 0, מה שביניהן לא משנה כי הגרף אמור להיות קו ישר לחלוטין.
    אני בד"כ לא נוגע בכלל בגרפים של הזויות באיידל אלא רק מעלה בגרף הנורמל את הנקודה הראשונה לאיזור ה 25% (בערך 5- מעלות), הנקודה האמצעית נשארת על האמצע (0 מעלות) והנקודה שביניהן ליניארית. הנקודות שמעבר לאמצע נשארות אותו דבר כמו באיידל, אין צורך לשחק איתן.
    לגבי המנוע אין לך בעיה אם הסל"ד נשמע מתאים ולא צורח מדי, את הנקודה השנייה בנורמל הייתי מעלה לאיזור ה 40%.

    בנוסף לכך גיא צודק בהחלט שאתה צריך להתרגל להטסה באיידל לפני שאתה מנסה לבצע תרגילים שונים, צריך בעיקר לזכור לא לנחות באיידל..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: כיוונים אחרונים לפני ההיפוך

    חבריקו תוודא היטב בסימולטור שאתה שולט במסוק בריחוף הפוך בכל האורינטציות.
    שאתה הופך על אמת תעשה זאת בגובה 10 מטר לפחות כדי שאם תתבלבל יהיה לך מספיק מרחב לתקן.

    ועוד עצה חשובה: לך לשדה עם צמחייה גבוהה. זה יציל לך תמסוק מנזק רציני אם תתרסק.
    נערך לאחרונה על ידי Yoav Lahav; 14-09-2011 בשעה 09:56:48.
    יואב

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה חלקי חילוף אחרונים ל - T-rex 500
    על ידי tkolber בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-03-2011, 10:16:58
  2. צפון למכירה חלקים אחרונים לבלייד SR
    על ידי wonderd בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-03-2011, 15:02:13
  3. צפון נשארו מחברי חופה אחרונים למכירה RCBooya
    על ידי wonderd בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-10-2010, 12:34:37
  4. צפון למכירה כמה שידרוגים אחרונים של LYNX
    על ידי wonderd בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-10-2010, 20:18:41
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-10-2010, 19:12:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •