כול פעם יש לי ויכוחים בשטח מה נכונן מבחינת טווח פעילות של סוללה כלומר כמה אפשר לשתותת אותה לפני שזה יהיה בעיתי היתי שמח לשמוע את דעתכם לגבי שלושת הסוללות הנפוצות
3 תאים
4 תאים
ושישה תאים
שיהיה גמר חתימה טובה גל
כול פעם יש לי ויכוחים בשטח מה נכונן מבחינת טווח פעילות של סוללה כלומר כמה אפשר לשתותת אותה לפני שזה יהיה בעיתי היתי שמח לשמוע את דעתכם לגבי שלושת הסוללות הנפוצות
3 תאים
4 תאים
ושישה תאים
שיהיה גמר חתימה טובה גל
המומלץ זה 3.7 V
הקריטי זה 3V
אין שום קשר לגודל הסוללה או מספר התאים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
3v לתא בעומס
תחליף שטח לא יהיו לך ויכוחים.
צריך להבדיל בין מתח תא תחת עומס לבין מדידת מתח הדקים ללא עומס.
הנכון הוא מתח תחת עומס של 3 וולט לתא.
sent from my tab please excuse typo's
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
תוך כדי הטסה אני מסתכל בטלמטריה מתי אני יורד?
בזמן
וברצינות, אם המתח המינימלי תחת עומס הוא 3V לתא, כדאי לך להתכונן לירידה כאשר המתח הוא 3.5V ובשום אופן לא לרדת מתחת ל-3.2V. תמיד תשמור לעצמך מרווח זמן קטן למקרה של הפרעה בנחיתה והליכה סביב.
את החישוב כמה המתח הכולל, תעשה לפי מספר התאים שבסוללה.
גל לגבי המתח תחת העומס מישתנה בהתאם לכמה המנוע שלך זולל.אם אתה מטיס אי די אפ אז מומלץ לרדת כשהמתח לא בעומס הוא 3,6/7 .אחרת כבר לא תצטרך לדעת.קשה לדעת מה מצב הסוללה כשאתה בעומס כי הוא מישתנה מטיסן לטיסן.אם יש לך טלמטריה אז אתה יכול להוריד את הגז וליראות כמה המתח בסוללה ואז לרדת.אני מטיס לפי טיימר ולא היתה לי אף פעם בעיה.מקסימום יכלתי להטיס עוד 30 שניות יותר או פחות,לא רלוונטי.דרך אגב מתח בעומס גם מושפע מהיכולת פריקה של הסוללה שלך,אם היא 40 סי מתח העומס יהיה גבוה יותר אם הסי נמוך יותר למשל 30 סי אז מתח העומס יהיה נמוך יותר מה שיקצר לך את הטיסה.בעיקרון אם תחת עומס אתה יורד מיתחת ל 2.8 וולט אז הסוללה לא מספיק חזקה או טובה או שרוקנת אותה או בכלל לא מתאימה לסוג הטיסן (הצריכה )שאתה צריך.ברגע שזה קורה אתה צריך פשוט לעלות בסי יותר גבוה או להגדיל את כמות המיטען של הסוללה.דרך אגב במנועים זללנים קשה מאוד ליצרוך את כל המיטען של בסוללה כי אחרי דקה או 2 היא נחלשת וכבר קשה להטיס עם חוסר כוח וניהיה מסוכן.
נערך לאחרונה על ידי haimgil; 08-10-2011 בשעה 22:04:19.
חיים גיל תעשה תרגיל