לאחר ששלט נשכח פתוח הסוללה לא מראה מתח כלשהו
יש פיתרונות???
(חבל סוללה חדשה לגמרי)
לאחר ששלט נשכח פתוח הסוללה לא מראה מתח כלשהו
יש פיתרונות???
(חבל סוללה חדשה לגמרי)
התרוקנה לגמרי, או שהשלט נכבה במתח מסויים שהוגדר לו?
אם השלט נכבה במתח מסויים שהוגדר לו (משהו כמו 8.9v) אז סוללת LIFE בדרך כלל תשרוד את זה, לי זה קרה והתאים בהתחלה לא היו יציבים בכלל ועם טעינת באלנס התייצבו ונטענו כמו שצריך והסוללה מתפקדת מעולה.
אם הסוללה התרוקנה לגמרי ולא מראה מתח אפילו אחרי טעינה כנראה שהתאים מתו ואין מה לעשות, אפשר רק לנסות שוב לטעון על באלנס ולקוות שזה יציל את הסוללה.
לא קראת את השאלה כניראה טוב
השלט נישאר פתוח כמה ימים
עכשיו האקוסל שלי אומר שבבדיקת מתח המתח נמוך מידי ולכן הוא מסרב להטעין - כמובן בבדיקה שלי כל שלשת התאים מראים 0
השאלה אם אפשר להחיות אותה - בניגוד לליפו שאני יודע שלא
אני לא חושב שהתאים באמת על 0, אולי רק המד מתח שלך או המטען שלך מראים 0, ולכן המטען מסרב להטעין.
תכניס את הסוללה לשלט ותטען אותה דרך המטען של השלט, זה בטוח יטען את הסוללה ואני חושב שאפשר להציל אותה, סוללת LIFE היא דיי ידידותית. בנוסף, לא ייגרם לשלט נזק, אלא מקסימום הסוללה הלכה.
תודה עומר
חיפשתי את המטען ומצאתי אותו
ואכן השתמשתי בעצתך
הוא מתחיל להיטען
לפעמים צריך מטען "טיפש"
תודה
אתה מוזמן לנסות להטעין אותה. ספק רב אם תצליח לעשות משהוא... לטעון עם מטען טיפש? אומר משהוא על המשתמש לא? אולי יש סיבה שהאקיוסל לא רצה לטעון אותה?
בעוד שזה נכון שסוללות LIFE יותר ידידותיות אתה עושה משהוא שמאוד לא מומלץ עם 0 סיכויי הצלחה. כל זה עבור 10$. בהצלחה.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
עברתי את החוויה הזו עם ליפו.
אפשר לנסות להציל, חיבור הסוללה למטען במוד NICD או NIMH בזרם הכי נמוך שניתן, טעינה תוך השגחה על הסוללה למשך 10 דקות. אם הכל תקין, והמתח עלה , המשך במוד הנכון.
סוללת המשדר שלי עברה לצערי כבר פעמיים את הסבב הזה, וחזרה לחיים, למדתי לטעון אותה שהמתח נופל ל 11 וולט.![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
קרה לי פעם אחת שהמתח היה נמוך מידי והאקיוסל סירב להטעין
שמתי על LIFE CHARGE בלי בלנס , ואחרי כ 20 דקות התאים עברו את רף המינימום ועברתי ל BALANCE
אבל לדעתי אם המד מתח חיצוני מראה 0 אז זה דיי אבוד
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
שום דבר לא אבוד
ההצעה לטעון במטען פשוט עד למינימום מסוים ומשם לחזור לטעינה מבוקרת היא הצעה נכונה בהחלט. יש סיכוי רב שהסוללה, אם מצבה הכללי טוב, תחזור לתפקד ללא בעיה.
הדרך הנכונה לבדוק את הסוללה אחרי הטעינה המשולבת ממצב ריק היא להשאיר אותה ללא שימוש במשך מספר ימים. אם המתח נשאר יציב (אפשרי ירידה זעירה), משמע הסוללה תקינה. נפל המתח באופן חריג - משמע הסוללה גמורה.
את הסוללה יש להניח באותו פרק זמן בתוך מיכל מתכת (סיר או משהו דומה) ליתר בטחון למקרה של קצר פנימי והתלקחות.
מנסיון אישי.
נערך לאחרונה על ידי flatspin; 13-10-2011 בשעה 11:17:34.
טוב אז ככה.......
לידיעת erazz מנהל הפורום שרמז לגביי משהו כתוצאה משימוש במטען "טיפש"
הסוללה חזרה לחיים ומתפקדת בסדר בינתיים - כתוצאה מהתהליך שתארתי - זה לא ליפו זה life 123
וכמו שידידנו דמבו בעל הניסיון והידע כתב התהליך היה נכון
בקיצור הכל בסדר
חג שמח לכולם
הצלחתי להציל פעם ליפו שירדה ל 0 וולט.
אבל זה טוב לשימושים כמו שלט שצורך מעט C, טיסן שצורך את רוב ה C של הסוללה כנראה ייקבל הרבה פחות כוח וזמן אחרי ה"הצלה".
שאלה, מכיוון שיש לי LIFE לשלט בדרך מהסיני, באיזה מתח לתא צריך לטעון אותה (כלומר מה המינימום המותר?)
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
אריה אני מתנצל אם נפגעת, זו לא הייתה הכוונה.
אולם התהליך של החייאת סוללה הוא לא תמיד פשוט ולפעמים מסוכן. אפילו החייאת LIFE עלולה לשחרר מימן ובתנאים מתאימים ליצור פיצוץ. חוצמזה אתה מטיס עכשיו על סוללה עם קיבולת וגרף פריקה לא ידועים. כל זאת ע"מ לחסוך 10$.
אז לא, לה התכוונתי לקרוא לך טיפש ושוב אם זה מה שהבנת אז אני מצטער. אולם אני חושב שהתהליך הוא "לא חכם". אני נחרד נוכח הזילות של השימוש בסוללות ליתיום (וכן, גם LIFE ואפילו ניקד יכולות להתפוצץ) שנובע מחוסר הבנה.
אז אם הסוללה מתפקדת, יופי. רק תזהר איתה. אתה לא יודע איך היא תתפקד בהמשך ומה יקרה איתה.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
שלום ארז
היות ומדובר בסוללה לשלט, הזרמים שם נמוכים מאד (ביחס לזרמים בסוללת טיסן) ולדעתי הסיכוי להתחממות/פיצוץ מספר ימים לאחר הרענון (הסוללה נשמרה בתוך מיכל מתכת), נמוך מאד, אם בכלל.
גם אני ממליץ לבדוק את הסוללה בתדירות גבוהה מהרגיל.
תודה לכולם
אני באמת יעקוב בזהירות אחרי ביצועי הסוללה
לשרון - המטען של הסיני ACCOCELL 6
אפשר להחליף בו מצב טעינה מליפו לליפה כלומר מ 3.7 לתא ל 3.3 לתא
גדעון, אנא הצץ בעקומת פריקה של סוללות לייף, תופתע לגלות ש"הברך" מופיעה כבר במתח של 3.2 וולט.
לכן אסור לרדת ממתח של 9.6 וולט לסוללת לייף בשלט. המעבר מ9.6 ל7.4 ,למשל, יכול לקרות תוך שניות!
Sent from my mobile please excuse typo's
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
הנסיון שלי מראה שה"ברך", כאשר מושכים מעט זרם, יכולה להימשך יותר מרבע שעה (לרדת מ-3 ל-2.7).
לא אומר שזה מומלץ ואני מסכים לחלוטין עם מר B שעדיף לא לרדת מתחת ל-3.2V לתא אולם השד לא כ"כ נורא.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
מניסיון של שנתיים עם סוללת היפריון לייף בשלט פוטאבה 9 , אחרי כשמונה שעות עבודה ומתח של 9.6 וולט, הסוללה נטענת בקרוב ל1900 מיליאמפר שעה מתוך ה2100 הנומינלי.
היות ואם הסוללה תרד עוד קצת, לא תהיה שליטה ולהבדיל מסוללת הטסה, הקאט אוף יהיה כואב, אני עוצר שם.
אכן, למי שאין טיימר ולא עוקב בפדנטיות, אני ממליץ על ליפו.
גם בליפו הברך במקום כזה שמומלץ לטעון במתח שבין 10.8 לבין 11.0 וולט ולא להמתין לירידה ל9.0 וולט.
Sent from my mobile please excuse typo's
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
גם שסוללה LIFE יושבת על מקלט לא לרדת מי 3.2 לתא או שעדיף ב3.25 להפסיק להטיס ?
מדובר על שני סוללות 2 תאים
כל אחת 2100