שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    אוקיי..... הבנתי שלקואד המשקל הרבה יותר קריטי מאשר בטיסן
    ואיכות הטיסה הרבה יותר מורגשת בהתאם לפונקציית המשקל
    הבעיה שלי היא שאני פשוט לא מצליח להוריד במשקל (אני דיי רזה וזו בעיה שלא נתקלתי בה בעבר )
    משקל הקואד ללא מנועים הוא 695 גרם
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_2385.JPG 
Views:	101 
Size:	251.4 קילובייט 
ID:	57689Click image for larger version. 

Name:	IMG_2386.JPG 
Views:	100 
Size:	265.3 קילובייט 
ID:	57690
    שזה כבר נראה לי יותר מדיי!!
    השתמשתי עד עכשיו במנועים של 750KV עם פרופ של 12X4.7
    ולא ממש הייתי מרוצה מאיכות הטיסה.... כל מנוע כזה כולל הפרופ עליו שקל 90 גרם ז"א 694+4*90=1055 גרם וזה עוד לפני סוללה!!!!
    הזמנתי 4 מנועים של 1200KV בתקווה שהם יפתרו לי את הבעיה...נראה לי שאשים פרופ של 10X4.7
    מישהו יכול להגיד לי אם אני בכלל בכיוון?
    או מישהו שיש לו סטאפ מומלץ עבורי?
    (הכלי יהיה אמור לשאת גם ציוד FPV שזה עוד כ 300 גרם)

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    מיקום
    קרית ים
    הודעות
    931
    תודה!
    17
    הודה 42 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    אני לא מבין מה הבעיה. נראה לי שהסטאפ שלך עם מנועים 750 ופרופ 10*4.5 הוא מצויין. נראה לי ש-KV גבוה יותר יתאים לפרופים קטנים יותר.
    מה ששוקל הרבה זה המנועים והסוללה, כל השאר יחסית שולי. אני הטסתי עם סוללה 5000mAH כבדה ובלי בעיות הגעתי ל-15 דקות טיסה.

    ראה כאן http://www.efly.co.il/forums/showthr...511#post225511

    דרור
    מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    קודם כל תרשה לי לציין שיש לך שם שרשור מעולה!!!
    קראתי את כולו לפחות 3 פעמים!
    הבעיה שעם מנועים של 750KV קודם כל הכלי מרגיש מאאאאד כבד
    ועם פרופים של 12X4.5 הוא מתחיל להתרומם רק אחרי 3/4 מצערת.... שזה נראה לי פחות תקין (הבנתי שהוא אמור להתרומם בין ה-1/3 ל-1/2 )
    המשקל הסופי של הכלי כולל סוללה יצא לי 1.3 ק"ג

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    1,623
    תודה!
    101
    הודה 96 פעמים ב 77 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    חבר
    המשקל של הקוואד שלי הוא טיפה יותר כבד משלך עם סוללה 4000 3 תאים
    וטס מצויין
    אתה יכול לתאר את הבעיה?
    דרך אגב מותקן עליו ציוד מלא Fpv כולל. הקייס הגנה של הגופרו שהוא בעצמו כבד
    מנועים 1000 rctimer
    פרופ 8x4.5 באמת לא דיגדג לו ולאחר ריחוף ביותר מחצי מצערת הוא היה מאבד גובה בזמן ריחוף

    לאחר התייעצות החלפתי לפרופ 10x4.5
    ועכשיו הכל דבש.... זמן טיסה 8 דק אבל אני משתולל ב Fpv

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    תודה רבה על התשובות...
    הזמנתי מנועים 1200KV ואני ישים עליהם פרופ 10X4.7
    נראה לי שה-KV הכ"כ נמוך שיש לי עכשיו לא ממש מתאים לקואד הזה
    אני מקווה ש-KV יותר גבוהה ייתן איכות טיסה יותר טובה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    475
    תודה!
    2
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    פרופ 10X3.8 או 11X3.8 ואתה תרחף בחצי מצערת )כלל אצבע ברחפנים(. מנועים עם KV נמוך מצויינים לרחפנים...
    אושרי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    1,632
    תודה!
    70
    הודה 68 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    המנועים של ה750KV מצויינים.
    יחד איתם ופרופ 10
    עם סוללה 4 תאים אתה תרים ציוד FPV וסוללה 5A בלי בעיה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    אהלן רועי ,
    לדעתי אין צורך להשתמש ב4 תאים - גם אם מעמיסים בציוד FPV... הכל פונקציה של התאמת אלקטרוניקה מתאימה.
    כמו שאתה יודע אני משתמש בFRAME זהה לשלך ,
    אני מטיס אותו עם סוללת 3 תאים , 3300MAH.




    המשקל של הרחפן כולל ציוד FPV מלא הוא 1130 גרם.






    ללא הFPV סביב ה930 גרם.






    הכלי טס (נהדר) בעזרת פרופים 10X4.5 ב3S כאמור...
    עוד על הרחפן: זמזם מתח(חובה!!!), E-OSD , לדים, חיווט מלא , וקומת בסיס למצלמה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_1180.jpg‏ 
Views:	200 
Size:	495.7 קילובייט 
ID:	57708   Click image for larger version. 

Name:	IMG_1182.jpg‏ 
Views:	212 
Size:	364.7 קילובייט 
ID:	57713   Click image for larger version. 

Name:	IMG_1181.jpg‏ 
Views:	204 
Size:	502.1 קילובייט 
ID:	57710   Click image for larger version. 

Name:	IMG_1183.jpg‏ 
Views:	204 
Size:	436.1 קילובייט 
ID:	57711   Click image for larger version. 

Name:	IMG_1184.jpg‏ 
Views:	213 
Size:	493.2 קילובייט 
ID:	57712  

    .Itay.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    תודה על המידע....
    אתה משתשמש במנועים האלו?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    לא, באלו:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...er_20_28M.html

    מנועים מוצליחם מאד!!
    הבעיה איתם שהם נכנסים למלאי אחת לחודשיים+
    .Itay.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    ציטוט נכתב במקור על ידי royby12 צפיה בהודעה
    אוקיי..... הבנתי שלקואד המשקל הרבה יותר קריטי מאשר בטיסן - כל דבר שעולה לאוויר חשוב שיהיה קל ככל האפשר וחייבים להילחם על כל גרם. אסור לחשוב "...יאלה ניקח מנוע חזק יותר.."
    ואיכות הטיסה הרבה יותר מורגשת בהתאם לפונקציית המשקל - אבל ממש!
    הבעיה שלי היא שאני פשוט לא מצליח להוריד במשקל - כן גם אני
    משקל הקואד ללא מנועים הוא 695 גרם - זה מטורף.
    אני מטיס קואד קטן, פרופ 8. רב הזמן טסתי איתו עם סוללות 3300 3S, הייתי מקבל משהו כמו 14-15 דקות ריחוף.
    לא ממש אהבתי את מאפייני הטיסה שלו, הוא היה קצת בטטה.
    באחד הימים עברתי ל סוללת 2200, הדבר הזה קיבל חיים חדשים, זריז ובעיקר מגיב יפה, איזה אושר. המצחיק הוא שזמן הריחוף ירד בסה"כ ל 12 דקות!!!
    הקואד הזה - מוכן לטיסה + סוללה + מצלמה + משדר + OSD - סה"כ 850 גרם!
    יש לי קואד קצת יותר גדול (פרופ 12) שמסוגל להרים 750 ג"ר מטען שוקל בסה"כ 1400 ג"ר (ללא הסוללה).

    קפיש? תמצא דרך להוריד משקל.

    שמניציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    491
    תודה!
    3
    הודה 27 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: אוקיי...קואד זה לא טיסן... אז מה המשקל הקריטי לקואד? (מתוסכל מאיכות הטיסה)

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    אני מטיס קואד קטן, פרופ 8. רב הזמן טסתי איתו עם סוללות 3300 3S, הייתי מקבל משהו כמו 14-15 דקות ריחוף.
    לא ממש אהבתי את מאפייני הטיסה שלו, הוא היה קצת בטטה.
    באחד הימים עברתי ל סוללת 2200, הדבר הזה קיבל חיים חדשים, זריז ובעיקר מגיב יפה, איזה אושר. המצחיק הוא שזמן הריחוף ירד בסה"כ ל 12 דקות!!!
    הקואד הזה - מוכן לטיסה + סוללה + מצלמה + משדר + OSD - סה"כ 850 גרם!
    יש לי קואד קצת יותר גדול (פרופ 12) שמסוגל להרים 750 ג"ר מטען שוקל בסה"כ 1400 ג"ר (ללא הסוללה).

    קפיש? תמצא דרך להוריד משקל.

    שמניציק
    תודה רבה איציק...
    אפשר לדעת מה הסטאפ של הקואד היותר כבד שלך?

נושאים דומים

  1. מתחיל להיות מתוסכל
    על ידי shlomi_sh בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 21-08-2011, 21:37:33
  2. בדיקות לפני טיסה- קריטי!! MUST THING!!
    על ידי guyrud בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-02-2011, 23:48:41
  3. תל אביב והסביבה למכרירה: EVADER של קרייט פליינס
    על ידי רביבוס בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-11-2010, 12:07:41
  4. [שאלה] מנוע נוטה מעט שמאלה, האם זה קריטי?
    על ידי Shalev054 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 01-07-2009, 14:00:58
  5. [שאלה] סוללת LIPO - כמה קריטי סוג המחבר?
    על ידי alonj בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-04-2009, 19:39:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •