יש לי פאק סוללות מקלט אחד, כשהוא טעון מקס' אני מודד שם 7.1 וולט.
זה מתחבר ישר למקלט ?
זה מיועד לדאון ללא מנוע.
ללא BEC ?
אם כן, אז למה אי אפשר לחבר 2 תאים ליפו גם ישירות למקלט ? זה 7.4 ... זה לא כל כך רחוק משם.
ואם לא .. אז חייבים בק ?
תודה.
יש לי פאק סוללות מקלט אחד, כשהוא טעון מקס' אני מודד שם 7.1 וולט.
זה מתחבר ישר למקלט ?
זה מיועד לדאון ללא מנוע.
ללא BEC ?
אם כן, אז למה אי אפשר לחבר 2 תאים ליפו גם ישירות למקלט ? זה 7.4 ... זה לא כל כך רחוק משם.
ואם לא .. אז חייבים בק ?
תודה.
לא שמים פק סוללות ליפו ישירות כי אלה מגיעים ל-8.4V.
ביננו גם 7.1 זה גבוה. הבעיה היא בד"כ הסרבואים. מתח גבוה גורם להם לעבוד מהר ולהפיק הרבה כוח. אולם בנוסף זה גורם להם לצרוך הרבה חשמל. תלוי בעומס על הסרבו, זרם זה יכול לשרוף אותו.
אם אתה רוצה להשתמש בסוללות ליפו אז כן, צריך BEC.
אופציה אחרת היא להשתמש בסוללות LiFE שהמתח הנומינלי שלהם הוא 6.6V והמקסימלי הוא 7.2.
ארז
!!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!
תודה
רב המקלטים החדשים יודעים לתמוך עד 9 וולט. על מנת לדעת האם המקלטים שלך עומדים במתח של שני תאי ליפו, בדוק את המפרט שלהם.
הסרוואים לעומת זאת לרב עומדים במתחים יותר נמוכים, חלקם נפגעים מעל 5 וולט וחלקם יודעים לעבוד גם עד 6. אלו שעובדים ב-6 וולט לרב עומדים גם ב-7 וולט אך יש לצפות לקיצור מסוים לחיי הסרוו.
ישנם סרוואים למתחים גבוהים (HV - HIGH VOLTAGE) אשר יודעים לעבוד עד 8.4 וולט ללא נזק לסרוו. כמובן שעל 5 וולט יעבדו בביצועים מופחתים (מהירות וכוח)
אלו סרוואים ייעודיים לעבודה על שני תאי ליפו ללא צורך ב-BEC.
במידה ואתה רוצה שני ליפו למערכת שלא מוגדרת למתח גבוה יש להשתמש ב-BEC שמכוון ל-5 וולט או 6 וולט על פי דרישות הציוד הנבחר.
חשוב לזכור,
יש לבדוק את מפרט הסרוו והמקלט על מנת להתאים את הסוללה למערכת ולא לשרוף אך רכיב בזמן טיסה.
רועי