שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 16 מתוך 16

נושא: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    ובכן, יום הטסה רע עבר על כוחותינו
    אני וידיד הלכנו להטיס, אבל נראה שרוב מה שאני עשיתי היה לרסק
    קודם כל סרטון של הטירקס 500, למזלי אין שום ריסוק פה
    אני נהנה מאוד מהמסוק הזה, במיוחד אחרי השדרוג של הבקר והמנוע


    ב-450 פרו קרה לי דבר מאוד מעצבן, באמצע תקטוק נשבר הבורג שמחבר את הגריפ לספינדל, וכמובן מיידית 2 הלהבים עפו מהמסוק, שנפל למטה כמו אבן


    הנזק היה יחסית זניח: פלייבר עקום, סקידים שבורים וגלגל שיניים ראשי טחון
    חוץ מזה הכל תקין
    וזהו,
    תודה רבה לעידן (super-green) על עבודת הצילום המצויינת
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    צר לי על הריסוק אבל ...... אחלה הטסה כמו תמיד

    כפיר
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    וואוו איזה ריסוק מעצבן מקווה שתתקן כמה שיותר מהר ותחזור להטיס..
    בכל מקרה אתה מטיס מאוד יפה הלוואי היה לי את האומץ שלך ..
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    תסתכל על הצד החיובי, לפחות אף אחד לא נפגע.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    קודם תודה רבה לכולם על השבחים
    זה המקום לאמר כמה חשוב לשמור על מרחק הטסה מינימאלי מסויים ולא להתקרב לעצמכם יותר ממנו.
    תשימו לב שהצלם מצלם עם זום יחסית גבוה, ועומד מאחורי. ניתן לראות שאני שומר תמיד על מרחק מסויים ואם הייתי מטיס קרוב יותר העניין היה יכול להיגמר לגמרי אחרת
    המסוק היה במרחק בטוח ממני ומהצלם, ולכן הלהבים לא התקרבו אלינו אפילו
    ועם המהירות שהלהבים האלה עפו הם היו יכולים לגרום המון נזק
    לא משנה אם אתם מטיסים מתחילים או אלופי העולם, תקלות כמו זאת שניתן לראות בסרטון יכולות לקרות גם למסוק המתוחזק ביותר
    ובהזדמנות זאת, מישהו יודע איפה ניתן לקנות ברגים איכותיים לספינדל?
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    510
    תודה!
    10
    הודה 13 פעמים ב 12 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    בורג המפרץ בחיפה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    884
    תודה!
    126
    הודה 33 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    אלעד, הזכרת שידרוג של בקר ומנוע למסוק.

    תוכל למסור בבקשה פרטים? למה בדיוק שידרגת, מאיפה קנית וכמה עלה?

    אני לפני שדרוג דומה..

    תודה,
    שחר
    אם זה לא יכול להרוג אותך, זה לא ספורט זה משחק!

    TREX 500
    NAZA QUAD
    KKMULTICOPTER QUAD
    BIXLER- הי"ד, אותר בחלקים :-)
    AURORA 9

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    כמובן,
    המנוע הישן שהיה לי היה ה-500L (השחור עם פסים כסופים) והוא הוחלף במנוע סקורפיון 1600KV בעלות של 75$ יחד עם פניון 14 שיניים של אליין-היה צורך לקצר את הציר של המנוע וליצור בו נקודה שטוחה
    כדי שלבורג של הפניון יהיה איפה להיתפס (שתי הפעולות בוצעו בעזרת דרמל)
    הבקר הוחלף מהבקר המקורי לבקר castle creations ice 75A בעלות של 101$
    שני הרכיבים הוזמנו מהחנות ready heli
    השדרוג פשוט העיר את המסוק שלי לחיים
    מגיע בקלות לפיקים של 1300W, ובעל המון כוח כפי שניתן לראות בסרטון
    לא מאבד הרבה סל"ד תחת עומס, ואת הקצת סל"ד שהוא כן מאבד הוא מחזיר מיד בחזרה
    המנוע מתמודד טוב מאוד עם עומס, והבקר קל מאוד לתכנות- דרך המחשב (יש צורך לקנות מתאם לעבודה מול המחשב בעלות של 20$)
    הסט אפ הנ"ל מספיק לי לטיסה של ארבע וחצי דקות של 3D ללא שום דעיכה מורגשת בכוח
    כאשר המנוע יורד חמים והבקר יורד קר
    אני משתמש בסוללות zippy 40C 2650MA ואחרי כל טיסה נשאר לי בערך 3.7 וולט בכל תא כאשר הסוללה יורדת חמימה+
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    884
    תודה!
    126
    הודה 33 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    כמובן,
    המנוע הישן שהיה לי היה ה-500L (השחור עם פסים כסופים) והוא הוחלף במנוע סקורפיון 1600KV בעלות של 75$ יחד עם פניון 14 שיניים של אליין-היה צורך לקצר את הציר של המנוע וליצור בו נקודה שטוחה
    כדי שלבורג של הפניון יהיה איפה להיתפס (שתי הפעולות בוצעו בעזרת דרמל)
    הבקר הוחלף מהבקר המקורי לבקר castle creations ice 75A בעלות של 101$
    שני הרכיבים הוזמנו מהחנות ready heli
    השדרוג פשוט העיר את המסוק שלי לחיים
    מגיע בקלות לפיקים של 1300W, ובעל המון כוח כפי שניתן לראות בסרטון
    לא מאבד הרבה סל"ד תחת עומס, ואת הקצת סל"ד שהוא כן מאבד הוא מחזיר מיד בחזרה
    המנוע מתמודד טוב מאוד עם עומס, והבקר קל מאוד לתכנות- דרך המחשב (יש צורך לקנות מתאם לעבודה מול המחשב בעלות של 20$)
    הסט אפ הנ"ל מספיק לי לטיסה של ארבע וחצי דקות של 3D ללא שום דעיכה מורגשת בכוח
    כאשר המנוע יורד חמים והבקר יורד קר
    אני משתמש בסוללות zippy 40C 2650MA ואחרי כל טיסה נשאר לי בערך 3.7 וולט בכל תא כאשר הסוללה יורדת חמימה+
    תודה רבה!

    בדיוק התחלתי לפזול לכיוון המנוע הזה כי הישן שלי (שחור עם פסים כמו שלך) התחיל להשתנק...

    אני חושב שבהתחלה אשאר עם הבקר הישן ואשדרג אותו בהמשך- אמורה להיות עם זה בעיה?

    שוב תודה
    שחר
    אם זה לא יכול להרוג אותך, זה לא ספורט זה משחק!

    TREX 500
    NAZA QUAD
    KKMULTICOPTER QUAD
    BIXLER- הי"ד, אותר בחלקים :-)
    AURORA 9

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    שמע, אתה כן קצת רוקד על הגבולות עם הבקר המקורי מכיוון שהסקורפיון 1600 יכול בהחלט להגיע ל-60A ויותר מזה
    אבל קראתי על המון אנשים שהשתמשו בבקר המקורי יחד עם הסקורפיון הזה והכל היה בסדר
    אני בשביל השקט שדרגתי ישר גם את הבקר, ובנוסף לכך מכיוון שהרבה יותר יעיל להשתמש בגוברנר מאשר סתם אחוזים גבוהים של מצערת
    ולבקר של קאסל יש גוברנר שאמור להיות מצויין
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    היי אלעד.

    קרה לי מקרה זהה לפני מספר חודשים ובדיקה יסודית גלתה הדבר הבא:
    הברגים האלה עשויים מפלדה חזקה יותר מברגים אחרים במסוק שנראים כמעט אותו הדבר.
    הבורג שנקרע אצלי לא היה הבורג החזק שאמור להיות בראש אלא סתם בורג שלקחתי ממכלול זנב שהיה לי כי לא הייתי מודע לעניין.
    ייתכן גם שהטעות היא אצל היצרן שלא שם לך את הבורג הנכון. עומס הקריעה מגיע לעשרות רבות של קג והבורג הנכון אמור לשאת הרבה יותר מכך כדי שיקרע.

    מאז אני מקפיד בעניין זה והתאונה לא חזרה יותר. נקודה נוספת וחשובה לא פחות היא לא להדק יותר מידי הברגים הנ"ל כי עומס ההידוק מתווסף לעומס המתיחה של הלהב
    ועלול להתקרב יותר מידי לנקודת הכניעה של הבורג.
    אני נותן לברגים האלה הידוק קליל ונותן ל LOCKTITE לעשות את השאר.

    תהנה.





    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    קודם תודה רבה לכולם על השבחים
    זה המקום לאמר כמה חשוב לשמור על מרחק הטסה מינימאלי מסויים ולא להתקרב לעצמכם יותר ממנו.
    תשימו לב שהצלם מצלם עם זום יחסית גבוה, ועומד מאחורי. ניתן לראות שאני שומר תמיד על מרחק מסויים ואם הייתי מטיס קרוב יותר העניין היה יכול להיגמר לגמרי אחרת
    המסוק היה במרחק בטוח ממני ומהצלם, ולכן הלהבים לא התקרבו אלינו אפילו
    ועם המהירות שהלהבים האלה עפו הם היו יכולים לגרום המון נזק
    לא משנה אם אתם מטיסים מתחילים או אלופי העולם, תקלות כמו זאת שניתן לראות בסרטון יכולות לקרות גם למסוק המתוחזק ביותר
    ובהזדמנות זאת, מישהו יודע איפה ניתן לקנות ברגים איכותיים לספינדל?


    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    קודם תודה רבה לכולם על השבחים
    זה המקום לאמר כמה חשוב לשמור על מרחק הטסה מינימאלי מסויים ולא להתקרב לעצמכם יותר ממנו.
    תשימו לב שהצלם מצלם עם זום יחסית גבוה, ועומד מאחורי. ניתן לראות שאני שומר תמיד על מרחק מסויים ואם הייתי מטיס קרוב יותר העניין היה יכול להיגמר לגמרי אחרת
    המסוק היה במרחק בטוח ממני ומהצלם, ולכן הלהבים לא התקרבו אלינו אפילו
    ועם המהירות שהלהבים האלה עפו הם היו יכולים לגרום המון נזק
    לא משנה אם אתם מטיסים מתחילים או אלופי העולם, תקלות כמו זאת שניתן לראות בסרטון יכולות לקרות גם למסוק המתוחזק ביותר
    ובהזדמנות זאת, מישהו יודע איפה ניתן לקנות ברגים איכותיים לספינדל?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    שלום יואב, קיבלתי את המסוק משומש ולפני השימוש החלפתי את הברגים שבספינדל לברגים שיצאו ישר משקית חדשה של ספינדל חדש ולפני התקנה מדדתי עם קליבר את הברגים כדי לוודא שהם אכן בגודל ובאורך הנכון
    אז כנראה לא כאן הבעייה
    בנוסף לכך אני תמיד מוודא לא להדק יתר על המידה את הבורג גם כדי לא להחליש אותו וגם כדי לא לנעול את המיסבים בגריפים- ולראייה הבורג נשבר בערך באמצע של החלק עם ההברגה
    כאשר בדרך כלל כשמהדקים בורג יתר על המידה מה שנשבר הוא ראש הבורג (הראש נשבר מההברגה)
    למה הבורג נשבר ככה, העניין הוא די בגדר תעלומה בשבילי, כנראה נפלתי על בורג דפוק
    בכל מקרה תודה על חיווי הדעה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי bendisar צפיה בהודעה
    שלום יואב, קיבלתי את המסוק משומש ולפני השימוש החלפתי את הברגים שבספינדל לברגים שיצאו ישר משקית חדשה של ספינדל חדש ולפני התקנה מדדתי עם קליבר את הברגים כדי לוודא שהם אכן בגודל ובאורך הנכון
    אז כנראה לא כאן הבעייה
    בנוסף לכך אני תמיד מוודא לא להדק יתר על המידה את הבורג גם כדי לא להחליש אותו וגם כדי לא לנעול את המיסבים בגריפים- ולראייה הבורג נשבר בערך באמצע של החלק עם ההברגה
    כאשר בדרך כלל כשמהדקים בורג יתר על המידה מה שנשבר הוא ראש הבורג (הראש נשבר מההברגה)
    למה הבורג נשבר ככה, העניין הוא די בגדר תעלומה בשבילי, כנראה נפלתי על בורג דפוק
    בכל מקרה תודה על חיווי הדעה
    וזו הסיבה לכך שזה כל כך מפחיד ... במיוחד כשאני מרחף בגובה עיניים, תמיד יש לי החשש שתעוף לי להב ראשית או להב זנב לפנים.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    אכן, מסוקים זהו תחום מסוכן וזה טוב מאוד לפחד מהמסוק
    ויותר חשוב מכך לתת למכונה את הכבוד הראוי לה ולהבין שזו מכונה מסוכנת
    לכן יש לנקוט בכל הצעדים הדרושים להפחית כמה שפחות את הסיכויים לכשלים שנובעים מהזנחה או עצלנות ולתחזק את המסוק כראוי
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    2,299
    תודה!
    339
    הודה 284 פעמים ב 210 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    הטסה יפה מאוד
    goblin 700 red
    goblin 700 carbon red
    spektrum Dx9
    skookum 540

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    794
    תודה!
    237
    הודה 35 פעמים ב 33 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסות של הטירקס 500 שלי, וריסוק של ה-450 פרו

    אחלה טיסה אחי אהבתי !!!

נושאים דומים

  1. כמה טיסות וריסוקון עדין(trex 500)!!!
    על ידי orenoved בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-11-2011, 17:37:10
  2. [מדליק] טארק משחק עם הטירקס 700 (וגם מרסק)
    על ידי tisanir בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-06-2010, 19:39:27
  3. הקפות ראשונות וריסוק...
    על ידי Ashaman בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 07-12-2009, 07:55:53
  4. [זהירות!] חבר'ה 2 סירטונים של הTREX 500 שלי בפול כוחו וריסוק של ה450
    על ידי orenoved בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 04-11-2009, 10:11:50
  5. אוסף טיסות של הטירקס שלי
    על ידי orenoved בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-06-2009, 19:32:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •