dx7s
קטלני.אני הדרכתי אותם![]()
חיים גיל תעשה תרגיל
אחלה טיסנים![]()
![]()
לי זה נראה פיברוק משתי סיבות
אחת,יותר מידי תנודתיות למטוס ששוקל כמה מאות טונות
שנית, חישבו על כך, זה נראה שהוא נחת ממש במזל
ואם לא היה מצליח? עוד אסון אווירי?
במקרה כזה מפנים לשדה אחר...
נחיתות מעלית כמו עם הפאן-קאב
דניאל, טעות בידך.
ככה בדיוק נראה מטוס נוסעים כשהוא נוחת ברוח צד חזקה. דווקא משום משקלו הרב הוא מצליח להתייצב (במידה מסויימת), דבר שמטוס קל, במקומו, היה עף כמו נוצה ברוח.
אני מכיר אישית טייסים אחדים ושמעתי מפיהם סיפורים מסמרי שיער על נחיתות מסוג זה בשדות תעופה שונים. המקום מהקשים ביותר והקיצוני בגזירת רוח הוא שדה התעופה בהונג קונג. ובכל זאת ממריאים ונוחתים שם כל הזמן בקצב מסחרר.
פחד אלוהים ראיתי את זה בדיקברי זה לא להאמין
Spektrum DX7
T-Rex 550E
צוות בוקילה
אם זה אמיתי, זה מאוד מפתיע אותי
לא הייתי רוצה להיות במטוס בזמן "ה"נחיתה"
לפני כעשור טסתי לטיול בנפאל.
בגלל הערפל הכבד ששרר מעל השדה בקטמנדו הפנו אותו לורנסיי בהודו, שם נחתנו, והמראנו שוב כעבור רבע שעה.
לכן לא ברור לי מדוע במקרים כאלו קשים מתעקשים לנחות...
אינני בקי במגבלות הרוח, במיוחד במאפייני גזירת רוח. אני מסיק שאם היו נחיתות והמראות בתנאים כפי שאנו רואים בסרטון, מתקבל על דעתי שעדיין לא הגיעו לקו האדום, ממנו אוסרים נחיתות והמראות ומפנים לשדות חילופיים.
כך או אחרת, לא דומה נחיתה בערפל כבד לנחיתה ברוח צד.
קח דניאל... שיא השיאים של הפחד..
SGS2 ..
באמת שיש דברים שממש אסור לראות...
SGS2 ..
מפחיד כמה שזה אמיתי.. שיושבים במטוס זה נראה פחות מפחיד![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
השמועה שאני מכיר אומרת שהיתה טייסת פחות מנוסה והטייס הראשי לקח לה את ההגה כשהם התחילו לגלוש הצידה.
הוא כניראה זה שהחליט על סיבוב נוסף. ( לא מצאתי סימוכין לזה )
ההחלטה על סיבוב נוסף באה רק מהטייס אם החליט שלא יוכל לנחות כראוי
כמובן שחובה יקבל אישור נחיתה ומסלול
ראיתי כמה פעם בדיסקברי אישורים מוטעים והחלטות שגויות זה פשוט נראה נורא
אבל מקרים כאלה יש כל הזמן של נחיתות ברוח צד
היתה תוכנית לא מזמן של 10 שדות התעופה הגרועים ביותר לנחיתות זה היה פשוט לא יאומן אזה שדות יש בעולם
מש שרואים כאן זה כעין וכאפס לעומתם
הינה אחד מהם שהוגדר כגרוע ביותר
מסלול נחיתה של 580 מטר ומהרגע שנגשים לנחיתה אין דרך חזרה
Spektrum DX7
T-Rex 550E
צוות בוקילה
והינה עוד אחד
סוף המסלול יש צוק אין לך מספיק מסלול תעלה מחדש וגם שם היו כמה החלטות שניות בספק
Spektrum DX7
T-Rex 550E
צוות בוקילה
עוד מקרא של חיישנים שלא עבדו נכון עם טייס שלא הבחין נכון במסלול הנחיתה
Spektrum DX7
T-Rex 550E
צוות בוקילה
Spektrum DX7
T-Rex 550E
צוות בוקילה
רון קדוש
Airtronics/Sanwa SD-10G
GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
HobbyKing Yak55m
מישהו שורד אחרי התרסקות כזו? זה נראה כמו איזה מפגן אוירי עם כל האנשים מסביב
נערך לאחרונה על ידי AmitB; 07-02-2012 בשעה 23:19:25.
זה נראה שהמהירות הקרקעית בנחיתות האלה ממש נמוכה, איך הטייס יודע שהוא לא על סף הזדקרות ? יש מהירות מינימום לנחיתה האם מד המהירות הזה הוא למעשה מהירות אוירית ?
שמפחיתה את וקטור המהירות של הרוח ?