שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 27

נושא: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    208
    תודה!
    31
    הודה 16 פעמים ב 8 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    dx7s

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    קטלני.אני הדרכתי אותם
    חיים גיל תעשה תרגיל

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    אחלה טיסנים

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    לי זה נראה פיברוק משתי סיבות
    אחת,יותר מידי תנודתיות למטוס ששוקל כמה מאות טונות
    שנית, חישבו על כך, זה נראה שהוא נחת ממש במזל
    ואם לא היה מצליח? עוד אסון אווירי?
    במקרה כזה מפנים לשדה אחר...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    נחיתות מעלית כמו עם הפאן-קאב

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    דניאל, טעות בידך.
    ככה בדיוק נראה מטוס נוסעים כשהוא נוחת ברוח צד חזקה. דווקא משום משקלו הרב הוא מצליח להתייצב (במידה מסויימת), דבר שמטוס קל, במקומו, היה עף כמו נוצה ברוח.
    אני מכיר אישית טייסים אחדים ושמעתי מפיהם סיפורים מסמרי שיער על נחיתות מסוג זה בשדות תעופה שונים. המקום מהקשים ביותר והקיצוני בגזירת רוח הוא שדה התעופה בהונג קונג. ובכל זאת ממריאים ונוחתים שם כל הזמן בקצב מסחרר.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    פחד אלוהים ראיתי את זה בדיקברי זה לא להאמין
    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    אם זה אמיתי, זה מאוד מפתיע אותי
    לא הייתי רוצה להיות במטוס בזמן "ה"נחיתה"

    לפני כעשור טסתי לטיול בנפאל.
    בגלל הערפל הכבד ששרר מעל השדה בקטמנדו הפנו אותו לורנסיי בהודו, שם נחתנו, והמראנו שוב כעבור רבע שעה.
    לכן לא ברור לי מדוע במקרים כאלו קשים מתעקשים לנחות...

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    אינני בקי במגבלות הרוח, במיוחד במאפייני גזירת רוח. אני מסיק שאם היו נחיתות והמראות בתנאים כפי שאנו רואים בסרטון, מתקבל על דעתי שעדיין לא הגיעו לקו האדום, ממנו אוסרים נחיתות והמראות ומפנים לשדות חילופיים.
    כך או אחרת, לא דומה נחיתה בערפל כבד לנחיתה ברוח צד.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    קח דניאל... שיא השיאים של הפחד..



    SGS2 ..

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    באמת שיש דברים שממש אסור לראות...




    SGS2 ..

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    מפחיד כמה שזה אמיתי.. שיושבים במטוס זה נראה פחות מפחיד
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אם זה אמיתי, זה מאוד מפתיע אותי
    לא הייתי רוצה להיות במטוס בזמן "ה"נחיתה"

    לפני כעשור טסתי לטיול בנפאל.
    בגלל הערפל הכבד ששרר מעל השדה בקטמנדו הפנו אותו לורנסיי בהודו, שם נחתנו, והמראנו שוב כעבור רבע שעה.
    לכן לא ברור לי מדוע במקרים כאלו קשים מתעקשים לנחות...
    כנראה שבערפל החיישן העיקרי על פיו הטייס מקבל החלטות מנוטרל ולכן פחות בטוח בערך לעומת מצב שכל החיישנים עובדים ושיקול הדעת של הטייס מתבסס על מידע מלא.
    עובדה שאחת הנחיתות עשה סיבוב נוסף ,אין לי מושג מי מחליט על סיבוב נוסף - אני מניח שהטייס .

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    השמועה שאני מכיר אומרת שהיתה טייסת פחות מנוסה והטייס הראשי לקח לה את ההגה כשהם התחילו לגלוש הצידה.
    הוא כניראה זה שהחליט על סיבוב נוסף. ( לא מצאתי סימוכין לזה )

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ההחלטה על סיבוב נוסף באה רק מהטייס אם החליט שלא יוכל לנחות כראוי
    כמובן שחובה יקבל אישור נחיתה ומסלול
    ראיתי כמה פעם בדיסקברי אישורים מוטעים והחלטות שגויות זה פשוט נראה נורא
    אבל מקרים כאלה יש כל הזמן של נחיתות ברוח צד
    היתה תוכנית לא מזמן של 10 שדות התעופה הגרועים ביותר לנחיתות זה היה פשוט לא יאומן אזה שדות יש בעולם
    מש שרואים כאן זה כעין וכאפס לעומתם
    הינה אחד מהם שהוגדר כגרוע ביותר
    מסלול נחיתה של 580 מטר ומהרגע שנגשים לנחיתה אין דרך חזרה
    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    והינה עוד אחד
    סוף המסלול יש צוק אין לך מספיק מסלול תעלה מחדש וגם שם היו כמה החלטות שניות בספק
    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    עוד מקרא של חיישנים שלא עבדו נכון עם טייס שלא הבחין נכון במסלול הנחיתה
    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    מיקום
    Petah Tiqva, Israel
    הודעות
    327
    תודה!
    9
    הודה 11 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    Spektrum DX7
    T-Rex 550E

    צוות בוקילה

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי kobigozlan צפיה בהודעה
    עוד מקרא של חיישנים שלא עבדו נכון עם טייס שלא הבחין נכון במסלול הנחיתה
    כן ראיתי את התוכנית על ההתרסקות הזאת בNG
    הטייס אמר שהוא משך up אבל המטוס פשוט לא הגיב
    הבעייה היתה תכנות של המחשב במטוס ככה שהמחשב לא נתן לטייס לעשות up והוא(המחשב) עשה down כדי שהמטוס
    לא יתרסק כתוצאה מהזדקרות
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    607
    תודה!
    6
    הודה 23 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    מישהו שורד אחרי התרסקות כזו? זה נראה כמו איזה מפגן אוירי עם כל האנשים מסביב

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי assafwei צפיה בהודעה
    מישהו שורד אחרי התרסקות כזו? זה נראה כמו איזה מפגן אוירי עם כל האנשים מסביב
    לפי מה שזכור לי לא מתו אנשים במטוס כיוון שרק הטייס והטייס משנה היו במטוס ובצעו את התמרונים במפגן
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי Golan צפיה בהודעה
    לפי מה שזכור לי לא מתו אנשים במטוס כיוון שרק הטייס והטייס משנה היו במטוס ובצעו את התמרונים במפגן
    וכמובן הטייס וטייס המשנה אינם אנשים

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    אם זה אמיתי, זה מאוד מפתיע אותי
    לא הייתי רוצה להיות במטוס בזמן "ה"נחיתה"

    לפני כעשור טסתי לטיול בנפאל.
    בגלל הערפל הכבד ששרר מעל השדה בקטמנדו הפנו אותו לורנסיי בהודו, שם נחתנו, והמראנו שוב כעבור רבע שעה.
    לכן לא ברור לי מדוע במקרים כאלו קשים מתעקשים לנחות...
    יש כל מיני סיבות אבל אחת הנפוצות היא זיהוי מאוחר מדי של מזג אויר בעייתי בנמל היעד, והקלעות למצב שכשמבינים שיש בעיה, כבר אין מספיק דלק להמשיך לטוס לשדה אחר.
    את רוב התאונות שנובעות ממזג אויר בעייתי הזמן הנכון למנוע - היה לפני ההמראה...
    נערך לאחרונה על ידי AmitB; 07-02-2012 בשעה 23:19:25.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    וכמובן הטייס וטייס המשנה אינם אנשים
    בטח שלא הם באים קומפלט מאיירבס
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    8
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנחת דלתון , רק בגרמניה....

    זה נראה שהמהירות הקרקעית בנחיתות האלה ממש נמוכה, איך הטייס יודע שהוא לא על סף הזדקרות ? יש מהירות מינימום לנחיתה האם מד המהירות הזה הוא למעשה מהירות אוירית ?
    שמפחיתה את וקטור המהירות של הרוח ?

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •