לפני מספר ימים נשבר שיא העולם ב-DYNAMIC SOARING
השיא עומד כעת על 801 קמ"ש!!! (498 מייל לשעה)
לפני מספר ימים נשבר שיא העולם ב-DYNAMIC SOARING
השיא עומד כעת על 801 קמ"ש!!! (498 מייל לשעה)
tomer_inbar (09-03-2012)
OMG!![]()
בברכה,
תומר עינבר
מזל שאין שם מצלמות של משטרת ישראל...
***
בקרוב מהירות הקול....
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
המהירות היא מהירות קרקעית, כאשר לוקחים בחשבון את מהירות הרוח (הטיסן טס נגד רוח של 50 קשר באותו הזמן), יוצא שבתנאים שהיו באותו יום באתר הטיסה (טמפרטורה, לחץ, צפיפות וכו'), המהירות האווירית של הדאון היתה 0.81 מאך (החישוב באחריות ג'ו וורץ' שפירסם את החישוב באתר RCGROUPS).
זו כבר מהירות של בוינג 747 בטיסה טרנס אטלנטית... וזה בלי מנוע!
דרך אגב, הטיסן נשבר בטיסה בסוף הטיסה, הסלוטיפ שהחזיק את הטיפים במקום נקרע, כבר התחילו בחיפושים אחרי סלוטייפ חזק יותר![]()
זה אפשרי לעבור את מהירות הקול כך ?
באופן מעשי לא תיאורטי.
אני כבר מזמן איבדתי עניין בתחום הזה
אני גם לא מבין על מה המהומה
ברגע שאתה ממיר אנרגיה פוטנציאלית לקינטית
המחסום היחיד יהיה מהירות הקול (עליה דרסטית בגרר החל ממאך 0.9)
בנפילה חופשית ללא גרר ניתן להגיע למהירות של 800 קמ"ש תוך 22 שניות בלבד
עוד שיא להייטק אורורה![]()
מה זה משנה גודל הכלי?
אם הוא בנוי היטב, חלק ואווירודינמי - בעיטה בתחת והוא עובר את מאך 1.
בברכה,
תומר עינבר
מאך 1?לא בקונפיגורציה שמתקיימת בדאונים האלו..
אין מספיק מרווח לשיפור הכלים הקיימים כדי להביא את הכלים האלו לעוד כ-400קמ"ש,
זה מאוד רחוק מהמציאות
תהייה צריכה להיות פריצה דרך קונספטואלית במבנה\חומרים.. כדי להביא דאון דומה לאלו למהירויות האלו, התחביב שלנו עדיין לא שם..![]()
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
ראו קישור מעניין בנושא שבירת מהירות הקול הראשונה
http://history.nasa.gov/SP-4219/Chapter3.html