שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: עייפות החומר.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עייפות החומר.

    לאחר זמן רב והרבה מאות טיסות זה קרה.
    שבר בתושבת המנוע. פתאום הייתה ירידה משמעותית בכוח וצפצוף בתדר גבוה.
    התדר הגבוה גם הסגיר את האיזור בו יש לחפש הבעיה - מנוע וסביבתו.

    המנוע דרך אגב לא ניזוק וממשיך לפעול חלק עם תושבת חדשה.

    מקוה שזה יעזור למי שנתקל בסימפטומים דומים.

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_4226.jpg 
Views:	210 
Size:	486.6 קילובייט 
ID:	63479
    נערך לאחרונה על ידי Yoav Lahav; 10-03-2012 בשעה 22:12:28.
    יואב

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    מדובר על הKDS או על הPRO?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ebay007 צפיה בהודעה
    מדובר על הKDS או על הPRO?
    450PRO
    יואב

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    אני עדיין חושב שאתה צריך להוריד סל״ד...
    קורים אצלך דברים מוזרים, לא נראה לי סביר שתשבר תושבת מנוע.
    גם לא אחרי 10000 טיסות. יש עייפות חומר ויש להזיק לחומר.
    תנסה להוריד סל״ד, קצת.... ועדיין תקבל מסוק זריז ואימתני.
    תרצה אותו מהיר ותזיזיתי יותר? שים לו FBL...

    כך הכל באהבה, רק רוצים לעזור לך
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    מעולם לא נתקלתי בתושבת מנוע שבורה..יואב מה אתה עושה למסוקים שלך - קצת רחמים...
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    הוא כבר שבועיים FBL.
    יואב

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    מעולם לא נתקלתי בתושבת מנוע שבורה..יואב מה אתה עושה למסוקים שלך - קצת רחמים...
    +1
    יואב
    תטיס בסל"ד התואם לגודל המסוק, להטיס בסל"ד גבוה יותר זה פשוט לא יעיל וסתם מאיץ את הבלאי.
    תקפיד על תנועה חלקה של המנוע, שימון המיסבים מפעם לפעם ובדיקה ויזואלית שאין שחיקות כתוצאה מלחץ עודף שמופעל על ציר המנוע מכל סיבה שהיא.
    אין סיבה שתגיע למצב כזה של שבירת תושבת, זו יכולה להיות עיפות חומר אבל לא סביר שזו תוצאה של בלאי טבעי.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    376
    תודה!
    24
    הודה 58 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    אני מטיס את ה450 שלי עם 22000 סל"ד תנסה ותגיד לי מה קורה אחרי טיסה אחת.
    Logo 700 extreme


    Futaba-12FG
    Futaba-6XH


  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי liron mizrahi צפיה בהודעה
    אני מטיס את ה450 שלי עם 22000 סל"ד
    הכל בסדר לירון?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    158
    תודה!
    1
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    אליין הוציא תושבת מנוע חדשה חזקה יותר, ממה שאפשר ליראות לך יש את זאת http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=2775

    זו החדשה
    http://www.align.com.tw/shop/product...oducts_id=3992
    נערך לאחרונה על ידי שם טוב; 11-03-2012 בשעה 16:54:40.

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לשם טוב על הודעתו:

    Yoav Lahav (11-03-2012)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    בדקתי ואני לא הראשון שנשברה לו התושבת וכנראה שזו גם הסיבה בגללה הוציאו תושבת חזקה יותר.

    דרך אגב ציקי, אין פה יותר מידי חוכמות.
    זה קורה בכל מסוק אחרי מספיק זמן גם אם תטיס לפי כל הכללים והוראות היצרן
    והכל לפי הספר - את חוקי הפיזיקה אי אפשר לעקוף. לכל חלק שנושא עומס או חשוף לשינוי טמפרטורה
    יש אורך חיים סופי ויום אחד הסוף מגיע.

    אם אתה מטיס כל סופ"ש 3-4 טיסות אז זה כנראה ייקח כמה שנים ואם אתה מטיס 7-8 טיסות כל יום
    אז זה כנראה יגיע הרבה יותר מהר

    תושבת המנוע עובדת בתנאי עומס וטמפרטורה משתנים ועם ההטסות מתפתחים מיקרו סדקים בחומר עד שהחומר
    שעדיין לא נסדק לא עומד בעומס והחלק נשבר.
    כמו שאומרים: C'est la vie
    יואב

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    סליחה על הבורות אבל בתחום הזה אני לא מכיר בלאי טבעי של תושבת מנוע שמסתיים באופן שקרה לך ויש לא מעט מטיסים טובים שמחזיקים מסוקי 450.
    אם יש בעיה ספציפית בתושבת הזו זה כבר סיפור אחר.

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    יואב יקירי, עם חוקי הפיזיקה אי אפשר להתווכח ואני מסכים אתך
    לגמרי, גם אם ניקח את התיאוריה שלך ונפתח אותה אני לא חושב
    שהסבירות שחלק כזה התבלה מהר כלכך אלא אם ״נעזור״ לו...

    הסיבה ברורה ואתה צודק לגמריי אני רק חושב שקיימת סיבה לכך
    שהחיים של החלק הזה ( שאמור להיות חזק דיו ועמיד כדי לספוג את הכוחות המופעלים עליו ואת שינויי הטמפ׳)
    נגמרו כל כך מהר...
    לא מזמן העלת סרטון שלך עם ה450 שלך והמנוע נשמע צורך מידי... תוריד טיפהל׳ה את הסלד ותראה איך הכל מסתדר לך.
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה

    אין כמו יום שישי בדשא....

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    376
    תודה!
    24
    הודה 58 פעמים ב 36 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    הכל בסדר לירון?
    יותר מבסדר
    Logo 700 extreme


    Futaba-12FG
    Futaba-6XH


  16. #15
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    נראה לי אמיר וציקי שצריך להביא בחשבון את העובדה שיואב מטיס פי כמה וכמה יותר הטסות בשבוע ביחס למטיס ממוצע. אישית ראיתי אותו מפרק 8 סוללות בזמן ברוטו של פחות משעה כולל זמן לשוחח בין לבין . ואם כפי שיואב מעיד על עצמו הוא מטיס ככה 3-4 פעמים בשבוע, זה מסתכם במספר טיסות שבועי גבוה יותר ממה שרוב המטיסים מטיסים בממוצע בחודש. לכן אם אכן חוקי הפיזיקה תומכים באפשרות של שבר שכזה אחרי הרבה מאד טיסות, אזי אם יש מישהו שאני יכול בקלות להאמין שהגיע למספר טיסות רב שכזה עם מסוק נתון, זה כנראה יואב...
    מצד שני, נשמע לי הגיוני שסל״ד גבוה מדי צפוי להגביר עומסים מעבר למה שמתוכננת המערכת לשאת- ומן הסתם הגיוני שהגביר את קצב השחיקה.
    שנאמר, ״גם וגם״, כנראה.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי liron mizrahi צפיה בהודעה
    יותר מבסדר
    אחלה, רק בדקתי שהכל במקום.

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    4,331
    תודה!
    114
    הודה 331 פעמים ב 222 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    סליחה על הבורות אבל בתחום הזה אני לא מכיר בלאי טבעי של תושבת מנוע שמסתיים באופן שקרה לך ויש לא מעט מטיסים טובים שמחזיקים מסוקי 450.
    אם יש בעיה ספציפית בתושבת הזו זה כבר סיפור אחר.
    את זה עוד לא עשיתי בפורום אבל במקרה הזה ספציפי אני חושב שזה מצדיק:

    +1

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עייפות החומר.

    בתחילת דרכי עם קופטרX 450, הייתי מטיס פעמיים ביום (כל יום בבוע ללא יוצא מן הכלל) - פעם בבוקר לפני העבודה ופעם בערב אחרי העבודה, כל יום לפחות 6 הטסות ולפחות 3 פעמים בשבוע תיקונים אחרי ריסוקים, חלקם כואבים וחלקם פחות (לא היה לי מדריך ומלבד אינטרנט לא ראיתי אף מטיס ולא היו מטיסים שהכרתי בסביבתי..).

    בכל מקרה, עד שמכרתי את המסוק לאחר כחצי שנה של התעללות בו, החלפתי לדעתי את כל הרכיבים כולל גוף ומעולם לא נשברה לי תושבת המנוע.
    נכון שיש עייפות החומר, אבל לא צריך להגזים - במידה והמסוק מכוון כמו שצריך ולא מעבר לכך - לא צריך להיות בלאי שכזה.
    מדובר על פלטה מחומר קשיח למדי שיושב עליה מנוע שהלחץ העיקרי שמופעל עליו מגיע מגלגל פלסטיק - זה אמור לשחוק את המייסבים של המנוע ולא את תושבת המנוע!

    יואב - אמרת בלאי ועייפות החומר - תן לי תושבת מנוע חדשה לחלוטין, פטיש ו 2 דקות ואני מפרק לך את התושבת לכמה חלקים שתרצה - גם לזה אפשר לקרוא בלאי עקב שימוש ועייפות החומר..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •