שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    קניתי מנוע חדש והרכבתי אותו על הטריינר שלי
    מנוע : evolution alfa

    המנוע מניע והכל בסדר אבל בצינורית של הדלק (מהמיכל למנוע) רואים שהדלק זורם עם בועות של אויר , וכשהמנוע עשיר עם הסיכה פתוחה עד הסוף הוא עובד חזק מידי.
    מהחיבור של האגזוז למנוע יושב לו אטם , הברגים של האגזוז סגורים עד הסוף אבל משום מה הדלק מצא לו דרך החוצה אז הוצאתי את האטם וסגרתי שוב אבל עדיין כשהמנוע מונע נוזל דלק מאיפה שהוא כנראה מהחיבור של האגזוז למנוע..

    בקיצור לא עובד לי טוב בכלל:\ והמנוע חדש.

    ועכשיו.......

    מה לעשות?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    תתחדש. יש לך מנוע טוב.
    כאשר יש בועות אויר בצינורית בין המיכל והמנוע, הבעיה נמצאת תמיד במערכת הדלק, קרי, במיכל ו/או בצינוריות. אין לזה כלל קשר למנוע עצמו.
    לא ברור מהודעתך/שאלתך מה פירוש מנוע עובד חזק מידי. האם אתה מתכוון בסל"ד גבוה? כנראה שאינו עשיר מידי. כשתפתור את בעית הבועות בצינורית הדלק, המנוע יקבל יותר דלק ויאט את מהירותו במצב סיכה ראשית פתוחה.
    בענין דליפה מהמשתיק. תבדוק אם הברגים אינם ארוכים מידי. לעיתים זה קורה, ואז אין הידוק מלא של המשתיק לגוף המנוע.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    אוקי הבנתי תודה רבה.

    עובד חזק מידי פירושו סל"ד גבוה כאשר הסיכה פתוחה והוא כביכול צריך להיות במצב עשיר עם סל"ד נמוך.
    אבל כנראה שהבעיה היא מהבועות שבצינורית הדלק כמו שאמרת

    דרך אגב חיפשתי בעיה במיכל עצמו , הוצאתי אותו ובדקתי אותו והוא אטום. מה עוד יכול לגרום לבעיית הבועות?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    אטימות המיכל טובה אך ורק כנגד דליפת דלק לתוך הטיסן ואין לזה קשר עם בועות בצנרת הדלק.
    אויר יכול להכנס לצינורית הדלק דרך חור סיכה (נקב זעיר, ממש בלתי נראה) או בחתך בנקודת חיבור צינורית הסיליקון עם צינורית המתכת מחוץ למיכל ובין צינורית הסיליקון וצינורית המתכת בחלקו הפנימי של המיכל. סיבה נוספת אפשרית היא הקצפה מוגזמת של הדלק במיכל. כתוצאה מכך אויר שנכנס בלחץ דרך צינורית הדיחוס מוצא את דרכו לצינור היציאה לכיוון המנוע.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    אוקיי , אז מה עושים כאשר האויר שנכנס בלחץ דרך צינורית הדיחוס מוצא את דרכו החוצה דרך צינורית הדלק לכיון המנוע?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    681
    תודה!
    1
    הודה 28 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    קודם כל תנסה להחליף צנוריות מהמיכל למנוע.
    יש לי הרגשה שהבעיה שם.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    החלפתי..הבעיה לא נפתרה:/
    נראה לי הרסתי את כל ההרצה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    218
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    דיבורים לא יפתרו לך את הבעיה אתה מוזמן אלינו לשטח...כבר עברו שם כמה מנועים כאלה והבעיות מוכרות...למרות שהוא אחלה מנוע!
    תגיע עם הטיסן נשמח לעזור...ההרצה עדיין לא "נהרסה",אל דאגה...
    אגב רצוי להחליף את הפלג המקורי לפלג LC רק כך המנוע יניע ויעבוד כמו שצריך...כבר שברנו את הראש בנושא....
    שיהיה אחלה שבוע!!!

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    באיזה שטח מדובר? ותודה על העזרה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    10
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    תנסה לרפד טוב יותר את תושבת המיכל

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    יש לזה קשר?

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    ציטוט נכתב במקור על ידי GoZzlaN צפיה בהודעה
    יש לזה קשר?
    כששמים ספוג או משהו אחר מתחת למיכל זה מרכך את הויברציות של המנוע שגורם לקצף ובועות בתוך המיכל.
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    317
    תודה!
    4
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קניתי מנוע חדש ובתחילת ההרצה כבר כמה בעיות..

    אוקיי אני אבדוק את זה תודה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •