אני חדש בתחום של רחפנים ואשמח להסבר קצר על יתרונות וחסרונות של שתי תצורות X ו+ עם התיחסות להיבט היציבות
אני חדש בתחום של רחפנים ואשמח להסבר קצר על יתרונות וחסרונות של שתי תצורות X ו+ עם התיחסות להיבט היציבות
שניהם זהים לחלוטין, לרחפן לא איכפת אם אתה מסתכל עליו ב-45 מעלות או לא. ההבדל הוא אך ורק בצורה בה המטיס רואה את הרחפן. אה, ויש יתרון ל-X אם אתה ממקם מצלמה שמסתכלת קדימה בין הפרופים.
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
אני חושב שיש הרבה משמעות לנושא
גם בעניין של המצלמה כמו שדרור אמר וגם בעניין של אקרובטיקה .. צורת + יותר טובה מבחינת רולים ולופים ..
חבל שלא תמיד מה שנכון בתאוריה פועל ככה גם בשטח ...
![]()
איך אפשר להתווכח עם פיזיקה ??
גיא.
השכלתי, תודה.
האם מבחינת הבקר יש חשיבות לצורה? אותו בקר רק תוכנה שונה או בקרים שונים?
אותו הבקר, תוכנה שונה.
אם אתה ב + אתה יכול להטיס ב X על ידי מיקס בשלט, פשוט תגדיר כנף DELTA
אם אתה מעוניין בצילום X זו התצורת בשבילך. אין שום שינוי מבחינת טיסה בין שני המצבים, לי X יותר נוח... עניין של העדפה.
אושרי
תחשוב על זה בצורה כזאת, כשקוואד באוויר, לא אכפת לו אם הוא + או X, הוא צריך להיות מיוצב בכל הצירים גם ככה.
מה ששונה זה ההיגוי.
גיא.
גיא, אני לא מסכים איתך בנושא, לי דווקא מרגיש יותר טוב ב-X לופים ורולים...
ומסתבר שגם לטייס הכי טוב בעולם ל-3D ברחפנים זה ככה:
http://warthox.bplaced.net/
תנסה למצוא שם סרטון ב +![]()
אושרי
בשביל לבדוק מה יותר טוב לא צריך לשנות מיקסים, סה"כ פעם לעשות רול רגיל, ופעם לעשות רול כשדוחפים את הסטיק לפינה.
שוב פעם, יש יותר מומנט במצב של X פי 1.414 מאשר ב + והמומנט אינרציה נשאר זהה.
אושרי, יש פה שני גיא בשרשור....
גיא.