שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: זיהוי חיבורים.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    חדרה
    הודעות
    91
    תודה!
    23
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל זיהוי חיבורים.

    איזה חיבור יש כאן במנוע הזה? 3.5 ממ או 4 ממ?
    http://www.rctimer.com/index.php?gOo...6&productname=

    ותגידו, לטיסנים כמו ביקסלר חייבים פלופלור מסוג PUSHER?

    תודה.
    נערך לאחרונה על ידי __Tal__; 03-05-2012 בשעה 16:08:14.
    אני מחפש להתכונן לבגרות בתנ"ך ובספרות ובגם בהיסטוריה ואני צריך סיכומים, הסיכומים כאן הם סיכומים טובים?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    736
    תודה!
    170
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    1.כן הפרופ חייב להיות דוחף משום שהמנוע מורכב לצד השני חוץ מזהתקפיד שהמנוע יסתובב לצד הנכון
    2.אי אפשר לזהות ככה

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה / קריות
    הודעות
    142
    תודה!
    5
    הודה 7 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    מה הכוונה ב"חיבור"?
    אם אתה מחפש את קוטר ציר המנוע, הוא רשום במפרט - 3.175 מ"מ.

    דודי.
    ~~~~~~~~~~~
    LOGO 600
    TREX 600
    PROTOS 500
    PROTOS 500 FBL
    HOTLINERS
    EDF
    ~~~~~~~~~~~
    A helicopter doesn't want to fly, it just vibrates so much that the ground rejects it

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    736
    תודה!
    170
    הודה 27 פעמים ב 24 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    הוא מתכוון לגולדים ואי אפשר לראות את זה בתמונה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    מה זה משנה? תקנה 3.5 ובמקרה שטעית תחליף את שני הצדדים.
    דבר נוסף, אין משמעות למושג פושר בחשמלי. ממילא המנוע מסתובב לשני הצדדים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    1) לדעתי מדובר בחיבורים של 3.5 מ"מ חיבורים של 4 מ"מ מגיעים עם מנועים חזקים יותר..
    2) לגבי פרופ' לביקסלר , פרופ של 6X4 יתאים למנוע הזה וימשוך בערך 22 אמפר...

    אני הרכבתי על הביקסלר את המנוע הזה אחרי שנמאס לי מהמנוע המקורי
    הוא הגיע עם חיבורים של 3.5 מ"מ
    והפרופ' הזה מותקן על המנוע ולא כתוב שהוא PUSHER .. למרות שהטיסן יכול לעלות כמעט אנכי...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    פרופ "פושר" הוא פרופ הסובב שמאלה בכדי להתקדם וזאת להבדיל מפרופ "רגיל" הסובב ימינה בכדי להתקדם.
    האנלוגיה היא לתבריג רגיל שמסובבים ימינה בכדי להדק ותבריג "שמאלי" שמסובבים שמאלה בכדי להדק.

    מנוע חשמלי יסובב בשמחה כל פרופ בכוון הנכון שלו. מה שחשוב זה להתקין את הפרופ בכוון הטיסה כך שיניע את האויר לאחור באופן יעיל.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: זיהוי חיבורים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    פרופ "פושר" הוא פרופ הסובב שמאלה בכדי להתקדם וזאת להבדיל מפרופ "רגיל" הסובב ימינה בכדי להתקדם.
    האנלוגיה היא לתבריג רגיל שמסובבים ימינה בכדי להדק ותבריג "שמאלי" שמסובבים שמאלה בכדי להדק.

    מנוע חשמלי יסובב בשמחה כל פרופ בכוון הנכון שלו. מה שחשוב זה להתקין את הפרופ בכוון הטיסה כך שיניע את האויר לאחור באופן יעיל.
    יופי של אנלוגיה.
    השורה האחרונה היא חשובה מאוד!
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

נושאים דומים

  1. זיהוי מצלמה
    על ידי maozasaf בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-01-2012, 19:01:57
  2. [שאלה] זיהוי קונקטור
    על ידי המרסק בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 22-03-2010, 13:15:56
  3. זיהוי סוללות
    על ידי tzuki בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 23-08-2009, 20:42:48
  4. זיהוי פלילי
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-06-2009, 00:24:08
  5. [עזרה!] זיהוי בקר
    על ידי איתי כץ בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-05-2009, 13:40:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •