שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל EASY GLIDER מנוע ופרופ טורניגי. C3542-1450

    עריכה :
    זיהוי המנוע והבקר של טורניגי
    מצורפת תמונה למטה,
    האם הם מתאימים לאיזיגליידר?
    ואיזה פרופ אצטרך איתם?


    ★********************************

    לאחרונה מצאתי פרופ גדול יותר מזה המקורי שהיה לי - הורכב על הדאון - אני לא בטוח אם הוא תרם משהו ....

    השאלה היא כזו - עם מנוע X (אני לא יודע איזה מנוע ואיזה בקר אלו) - כשאני מגדיל את הפרופ - אני מגדיל את ה"דחף" , ומוריד את זמן העבודה----בגלל צריכת סוללה גבוהה ?

    בכל אופן, אם יש למישהו המלצה - איזה פרופ מתאים לאיזי גליידר - או איזה פרופ + מנוע+בקר - יהיו מתאימים אני אשמח,

    המנוע שיש לי כרגע סוחב - אבל לא הרבה יותר מזה - אני רוצה לשדרג אותו - אם זה אפשרי - הבנתי שהאיזי גליידר לא ממש בנוי לבראשלס OUT RUNNER .... ??? מישהו מכיר איזו בעיה בהרכבה שלהם על האיזיגליידר ?
    *כרגע מורכב בראשלס OUT RUNNER , לא בטוח לגבי הסוג של המנוע והבקר הוא של HEXTRONIC 036, הפרופ הוא "10X6" (הקטן יותר שיש אצלי)

    תודה, אשמח להמלצות על פרופ מתאים,
    ואולי - אם אפשרי להתקין - מנוע \בקר מתאימים (מהוביקינג)....
    נערך לאחרונה על ידי nanaman; 15-07-2012 בשעה 01:38:24.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    כשאני בניתי את האיזיגליידר שלי נכנס שם מנוע 3536 בלי שום בעיה, ואפשר היה אפילו לשים 3542
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...asy-Glidep-Pro

    מבחינת התאמה של פרופ מול מהירות מנוע קרא את זה:
    http://www.efly.co.il/forums/entry.p...E4%EE%F0%E5%F2

    ואני ממליץ לך לקנות מד מתח כזה כדי לוודא שאתה לא שוחט את הבקר שלך:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=6380


    חסר הרבה מידע במה שרשמת, וגם לא ברור מה הייעוד של הדאון הזה מבחינתך, אני כן אוסיף הערה שתמיד נכונה - אל תתקמצן על הבקר (שים אחד גדול יותר ממה שאתה צריך) ותשתמש בפרופ מתקפל איכותי (AERONAUT או GRAUPNER מהיפאני למשל) כי הוא לא הולך להישבר בנחיתות ממילא.



    סט אפ לדוגמא (לא האופציה היחידה, אבל אופציה):
    מנוע http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=14847
    בקר http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=2166
    סוללה http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=9497
    פרופ מתקפל http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1260
    ואם אתה צריך ספינר של איזיגליידר יש לי אחד משומש למכירה...
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 13-07-2012 בשעה 19:40:56.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    טוב, כמעט כרגיל - אתה ממש עוזר

    אני אקרא את כללל מה שקישרת שם ...., ושוב תודה,

    כיף לקבל תשובות (בעיקר מהנסיון) של אחרים - ולא רק טענות

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אגב מה עם המנועים של ערסי?? אין לי שמץ נסיון איתם, אבל ראיתי שהם אמורים להיות טובים
    ?

    http://www.rctimer.com/index.php?gOo...wt&goodsid=127

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אייל, אגב שמתי לב שחלק מהחברים פה קוראים לדאון איזיגליידר, ויש שטורחים לכתוב איזי גליידר פרו ....

    למען הסר ספק - מדובר על הגרסה הרגילה ולא הפרו
    (שהבנתי שמתאים יותר למנוע בראשלס אוטראנר)

    הסט אפ שנתת לי עדיין רלוונטי?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אני לא מכיר את החרטום של האיזי הרגיל.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל




    מישהו מכיר - מצאתי את זה אצלי בבית, מתאים לאיזיגליידר מבחינת העוצמה?
    ראיתי כאלו קצת שונים עכשיו בהוביקינג, גם כן 3542 אבל נראים קצת שונה, כנראה מדגמים חדשים יותר

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    זה מנוע מסידרה שהיתה מאוד פופולרית אבל הופסק הייצור שלה (לא יודע למה, זה די סותר) והוא מנוע מעולה, רשום לך עליו שהמהירות שלו היא 1450KV.
    חבל שלא צילמת את הצד של הבקר עם המדבקה (יש כזה צד?) אבל המנוע הזה יוכל למשוך 40-45 אמפר בלי להתרגש וכדאי לשים לו בקר שמאפשר את זה.
    הנה קצת מידע על המנוע: http://translate.googleusercontent.c...rV2pLsnylkjJCg

    השאלה מבחינתך היא האם יש מקום למנוע בכזה גודל בחרטום של האיזי הרגיל, אני שוב אומר - אין לי שום נסיון איתו, ויכול להיות שתצטרך "לחצוב" קצת כדי שהוא יכנס.



    נ.ב.
    המהירות הגבוהה יחסית של המנוע לא אופטימלית אם אתה רוצה לשים פרופ בקוטר גדול ולקבל הרבה דחף, והוא גם טיפונת כבד.
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 15-07-2012 בשעה 07:31:05.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    טוב, הזמנתי את הבקר שהומלץ - גם על פי מה שרשמת וגם בדף שקישרת של המנוע ...., ה 60A,
    * על הבקר שיש אצלי - אין תיאור בכל מקרה....,

    אני אמור לעבוד עם הבקר הנ"ל (60), המנוע המדובר, וסוללות 3S 2200mA

    צפויה איזו בעיה עם ה"מיקס" הזה ?

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    מה שישנה את כל התמונה זה המדחף.
    למנוע כזה אני חושב שכדאי לך לשים פרופ מתקפל איכותי ככל הניתן בקוטר 10 אינץ' ועם פסיעה בסביבות 4, אחרת תעבור בהרבה את האמפר המומלץ למנוע (הבקר ישרוד את זה בלי בעיות).

    אני שוב ממליץ לך לרכוש אמפרמטר שתוכל להשוות בבית בין מדחפים וסטאפים גם בעתיד.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1258

    מצאתי אצלהם באתר את הפרופ הזה, 10/6

    הוא יתאים או שזה הבדל נוראי בינו לבין פסיעה 4 ?

    אגב באתר של המנוע ה DATA BASE,
    מופיעה השורה הבאה :
    Propellers Max / Propeller

    3S: 4S 10x5: 6x4

    אני מניח שמה שרשום כאן רק מעורבב - זה 3 תאים פרופ קוטר 6 עם פסיעה 4 ???
    וסוללת 4 תאים פרופ קוטר 10 עם פסיעה 5 ?

    בקיצור אני אזמין - רק תמליץ מה נראה לך הכי כדאי ....

    תודה !!

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    קבל תיקון :
    3S:10x5

    בלי התרגום מצרפתית של גוגל - זה מה שרשום

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    תסתכל על כל השורה, כמה אמפר צרך המנוע עם הפרופ הנ"ל?

    ופרופ 10x6 יהיה אכזרי על המנוע, הוא עלול להישרף לך באויר אחרי הפעלה רצופה ארוכה מדי.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    אוקיי, רק עכשיו ראיתי את כל הטבלה למטה ....,

    מוזר כי למעלה יותר הם ממליצים על פרופ 10*5 או 6*4 ,

    טוב בכל אופן אם הבנתי נכון - השורה הכי יעילה (אבל כזו שאין שום דבר גבולי - באדום) ....,

    אני צריך פרופ 9x4.5 APC E ?

    באתר שהמלצת לי - אני מוצא הכי קרוב את זה, זה 5*9
    http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1256

    וואלה, זו הפעם הראשונה שאני מקדיש מחשבה לאיזה פרופ - מסתבר שזו תורה מסיני ....

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    פרופ בקוטר 9 אינץ' לא יתן לך דחף משמעותי לדאון כזה, לכן אמרתי קודם:
    נ.ב.
    המהירות הגבוהה יחסית של המנוע לא אופטימלית אם אתה רוצה לשים פרופ בקוטר גדול ולקבל הרבה דחף, והוא גם טיפונת כבד.
    אם אתה רוצה אופטימלי תיאלץ לקנות מנוע (או שיש לך אחרים בבית?)
    אם אתה רוצה זול - תשתמש בו ותתפשר על קצב הטיפוס. זה לא שהוא לא ימריא, הוא פשוט לא יטפס אנכית כמו טיל.


    הם ממליצים על 6X4 לסוללת 4 תאים, המשמעות של KV היא שככל שיש יותר תאים בסוללה (הוולט גבוה יותר) כך גדלה מהירות הסיבוב (זה בעצם סל"ד כפול וולט)

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    196
    תודה!
    8
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    אני חושב שאשאר עם המנוע הזה, והבקר הוזמן 60A.
    לגבי הכח - אני מעדיף להתפשר לגבי המנוע, ולקנות פרופ שיוציא את המרב מהמנוע והבקר

    השאלה מתוך המצב הזה - עם איזה פרופ ללכת?
    על פי הטבלה שם?
    זה נראה כמו 9x5? או שיש משהו מתאים יותר?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: EASY GLIDER התאמת מנוע ופרופ

    כן, הפרופ האופטימלי מבחינת דחף היה 9X4.5 של APC
    אין פרופ מתקפל במידה הזו אז לך על 9X5 כמו אלה
    http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1256
    http://aircraft-world.com/shopexd.asp?id=1676

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    לדעתי זה מנוע כבד מידיי, גדול הרבה מעבר לנדרש ובעל kv גבוה מידיי.
    דאון צריך להיות קל כדי שידאה טוב יותר ופרופ יחסית גדול נדרש כדי לסחוב אותו עם הרבה כוח למעלה.
    אני השתמשתי ב35-30 שנתן מספיק כוח עפ פרופ 10 או 11. 1100 kv.
    הוא משך מעט אמפר , סביב ה20a אאלט.
    המנוע שאייל המליץ גם מעולה אבל יסחוב מעט יותר אמפר.
    למנועים אחו תזדקק לבקר 30 או 40 אמפר בהתאמה. גם חסכון במשקל.
    כנס ללידרס הובי ותזמין משהו מצאים ולא יקר.
    חבל לאלץ מנוע לא מתאים...
    זו דעתי.
    בהצלחה

    Sent from my Aurora 9 using Tapatalk

נושאים דומים

  1. [עזרה!] התאמת מנוע ופרופ'
    על ידי yuval-the-pilot בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-12-2011, 14:26:30
  2. תל אביב והסביבה מחפש מנוע ל easy glider pro
    על ידי lior_shenhar בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-01-2011, 14:35:29
  3. [שאלה] כיצד להסיב EASY GLIDER ללא מנוע לדאון ממנוע
    על ידי Roni_Ron בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-03-2009, 14:31:19
  4. [שאלה] התאמת מנוע ופרופ
    על ידי erans בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-02-2009, 22:18:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •