שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 36

נושא: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    לבעלי הנסיון עם סוללות A123
    אני מטיס היום עם סוללות 5 תאי ליפו בנפחים של 3700 ו-4000 מיליאמפר.

    האם במעבר לסוללות A123 צריך לשמור על אותה קיבולת WATT/שעה או שניתן להסתפק בפחות?

    החישוב שלי הוא כזה:
    5cells X3.7v x 3.7A/H = 68.45watt/hour זה מה שעובד היום ונותן 8 ד' טיסה
    אם נשמור על אותה קיבולת הספק שעה וניקח בחשבון מתח 3.3V לסוללות A123 ונפח 2.3A/H נגיע ל
    68.45watt/hour / 2.3A/H / 3.3V = 9cells

    זאת אומרת אצטרך 9 תאים והחלפת מנוע ל KV נמוך יותר ב 30%
    מה שיגדיל את משקל הסוללות מכחצי ק"ג ל-650 גר' שזה לא נורא כ"כ

    האם למישהו יש נסיון עם הסוללות הנ"ל מעבר למאמר המעניין של דריימר

    גבי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    תידרש ל 6 תאים של A123 בטור ו 2 במקביל כלומר 12 תאים סה"כ
    משקל הפאק יהיה בין 870 גר' ל 900ג'ר
    תקבל קיבול של 4600. המידה הקטנה יותר היא של 2300.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    תידרש ל 6 תאים של A123 בטור ו 2 במקביל כלומר 12 תאים סה"כ
    משקל הפאק יהיה בין 870 גר' ל 900ג'ר
    תקבל קיבול של 4600. המידה הקטנה יותר היא של 2300.
    אבל אז יש לי עודף אנרגיה ועודף משקל מה שמוריד את הפתרון מעל הפרק. למה לא להוריד את ה-KV של המנוע, לעבוד בזרם נמוך ומתח גבוה יותר על מנת לשמור על אותה כמות אנרגיה?
    עדיין עבודה עם 8 או 9 תאים בטור הגיונית יותר מ-12 (2 פקים של 6 במקביל אחד לשני) לדעתי.
    גבי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    צור יגאל
    הודעות
    223
    תודה!
    3
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    סליחה שאני מתפרץ לדיון

    אם אתה עובר לעבוד במתח נמוך יותר אתה צריך מנוע עם KV גבוה יותר כדי להגיע לאותו סל"ד או לחליפין להגדיל את הפרופ' שיתן את אותו הספק אבל בסל"ד נמוך יותר (כמובן יש לבדוק האם המנוע מסוגל לעמוד בזרם )

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    אם אתה עובד על מתח יותר נמוך אתה צריך לעבוד עם יותר KV וזרם המנוע יגדל משמעותית. זה גם מוריד נצילות כך שלא בטוח שתרוויח משהו. עד כמה שאני חסיד של A123 נראה לי שזה לא מתאים.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי טל2 צפיה בהודעה
    סליחה שאני מתפרץ לדיון

    אם אתה עובר לעבוד במתח נמוך יותר אתה צריך מנוע עם KV גבוה יותר כדי להגיע לאותו סל"ד או לחליפין להגדיל את הפרופ' שיתן את אותו הספק אבל בסל"ד נמוך יותר (כמובן יש לבדוק האם המנוע מסוגל לעמוד בזרם )
    אם אני עובר מ-5 תאי ליפו (18.5v) ל-9 תאי A123 אני מגדיל את המתח ל-29.7v ולכן יש להוריד את ה KV בהנחה שגודל הפרופ יישמר. ואז לעבוד בעצם על זרם נמוך יותר כדי לשמור על אותו הספק יציאה. בצורה כזו ניתן לעבוד עם סוללות בעלות קיבולת קטנה יותר.

    מה דעתכם והאם מישהו ניסה?

    גבי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    1. תבדוק שהבקר שלך תומך בזרמים הללו. אני בספק.
    2. תבדוק שהמנוע תומך בזרמים הללו.

    אם באמת תמצא מנוע שיתאים לך מבחינת KV ומתח עבודה של 30V אתה בכיוון הנכון.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי MDreamer צפיה בהודעה
    1. תבדוק שהבקר שלך תומך בזרמים הללו. אני בספק.
    2. תבדוק שהמנוע תומך בזרמים הללו.

    אם באמת תמצא מנוע שיתאים לך מבחינת KV ומתח עבודה של 30V אתה בכיוון הנכון.
    אני מניח שהתכוונת במתחים האלה ולא הזרמים (הרי הזרם הולך לקטון מ 60 אמפר בפיק ל-37 כדי לשמור על אותו הספק)
    אבדוק לגביי המנוע והבקר (אני מניח שאלו שתומכים ב-7 ליפו יכולים לעשות את העבודה כי הם אמורים לשאת מתח של סוללה טעונה במלואה כלומר 7X4.1=29.4V)

    הייתי רוצה לשמוע קצת מהנסיון של אלו שמטיסים עם A123

    גבי

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    צודק התכוונית למתח.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ההבדל המשמעותי והחשוב ביותר מבחינתנו הוא יכולת הטעינה המהירה וההשלכות השונות.
    כמו למשל שאין צורך במספר פאקים. אין צורך להכין תאים נפתחים כדי להחליף סוללות וכו...


    שים לב למטען שיש לך סוללות 2300 אפשר לטעון ב 10A אבל אם תרצה לטעון 8 תאים
    זה אומר שאתה צריך יכולת טעינה של 300W-400W וזה כבר לא צחוק.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    שים לב למטען שיש לך סוללות 2300 אפשר לטעון ב 10A אבל אם תרצה לטעון 8 תאים
    זה אומר שאתה צריך יכולת טעינה של 300W-400W וזה כבר לא צחוק.
    אבל גם לא סיפור כלכך גדול כבר בימינו. בקצת מעל 1000 ש"ח מארגנים מערכת כזו.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    אבל גם לא סיפור כלכך גדול כבר בימינו. בקצת מעל 1000 ש"ח מארגנים מערכת כזו.
    300-400WATT
    צריך גנרטור או לשרשר מכוניות
    חנקתי את עצמי
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    אני חושב שאפשר להטעין עם מנוע עובד...

    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=113108

    הודעה מספר 7, והבחור הזה מבין בנושא זה ועושה זאת בעצמו (כמו בהרבה נושאים אחרים בתחום)

    דרך אגב, אם מעוניינים רק בשטח בזה אז זה יוצא יותר זול

    וחוץ מזה גם גנרטור זה לא אסון, יש קטנים שקטים ועולים איפושהו בין 2000 ל 3000 ש"ח - נפוץ בחו"ל. למישהו בארץ יש במקרה?
    נערך לאחרונה על ידי vinay; 25-01-2009 בשעה 22:48:14.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    וכל האופרציה הזאת בשביל להרים עוד קילו לאויר???
    רק בשמחות

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    לא נראה לי שיש צורך בגנרטורים וכורים אטומיים .
    כי טעינה מלאה 8S בנפח 2300 תרוקן את מצבר המכונית בכ4000-5000 מילי מתוך 50,000-60,000
    כך ש 3-4 טעינות לא יהוו בעיה מיוחדת בהיבט המצבר.

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    כמה אפשר לפרוק מצבר רכב לפני שהורגים אותו? (ובהנחה שהוא לא אתמול יצא מהמפעל)
    ומה הזרם המקסימלי שניתן למשוך מהם?

    מצברי רכב אינם מצברים שמיועדים להתרוקן אלא אמורים לעבוד רוב הזמן כאשר הם מלאים עם התרוקנות/טעינה קלה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    מה הבעיה פשוט להשאיר את הרכב דולק רבע שעה תוך כדי טעינה?

    אבל השאלה הגדולה היא לא זו, אלא האם למישהו יש ניסיון עם A123 והוא יכול לספר קצת על התפעול והביצועים ברמת הטיסן ולאו דווקא הטעינה
    חשוב לי לקבל קצת מידע לפני קבלת החלטות

    תודה מראש לעונים
    גבי

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gmagnezi צפיה בהודעה
    מה הבעיה פשוט להשאיר את הרכב דולק רבע שעה תוך כדי טעינה?

    אבל השאלה הגדולה היא לא זו, אלא האם למישהו יש ניסיון עם A123 והוא יכול לספר קצת על התפעול והביצועים ברמת הטיסן ולאו דווקא הטעינה
    חשוב לי לקבל קצת מידע לפני קבלת החלטות

    תודה מראש לעונים
    גבי
    יש לי על SWIFT סוללות A123 אני השתמשתי ב 4S בנפח 1100
    כפי שכתבתי השינוי המשמעותי ביותר הוא זמן הטעינה הקצרצר,בנוסף קל מאוד לשנות קונפיגורציה כי קל מאוד להלחים אותם כלומר אם קנית 6 תאים וראית שלא מספיק חזק בקלות אפשר להלחים עוד 2 תאים או להפוך את התא למקבילים וכו...

    נ.ב.
    אין הגיון בשימוש בטיסן חשמלי כשהאנרגיה מגיעה ממנוע בנזין בנפח אסטרונומי של רכב שמשמש כגנרטור .
    זה מצחיק שכדי להטיס 15 דקות טיסן באוויר צריך להפעיל מנוע בנזין בנפח 1600-2000 רבע שעה על הקרקע .

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    יש לי על SWIFT סוללות A123 אני השתמשתי ב 4S בנפח 1100
    כפי שכתבתי השינוי המשמעותי ביותר הוא זמן הטעינה הקצרצר,בנוסף קל מאוד לשנות קונפיגורציה כי קל מאוד להלחים אותם כלומר אם קנית 6 תאים וראית שלא מספיק חזק בקלות אפשר להלחים עוד 2 תאים או להפוך את התא למקבילים וכו...

    נ.ב.
    אין הגיון בשימוש בטיסן חשמלי כשהאנרגיה מגיעה ממנוע בנזין בנפח אסטרונומי של רכב שמשמש כגנרטור .
    זה מצחיק שכדי להטיס 15 דקות טיסן באוויר צריך להפעיל מנוע בנזין בנפח 1600-2000 רבע שעה על הקרקע .
    הגיון זה דבר סובייקטיבי

    מי שאינו רוצה את הלכלוך, ההתעסקות והכיוונים של מסוקי דלק ומעדיף במקום זה לשלם על דלק - נראה לי הגיוני ביותר...

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    הגיון זה דבר סובייקטיבי

    מי שאינו רוצה את הלכלוך, ההתעסקות והכיוונים של מסוקי דלק ומעדיף במקום זה לשלם על דלק - נראה לי הגיוני ביותר...
    רק שיהיה מעניין,

    בהזנחת העלויות הקבועות של הרכב שבלאו הכי משלמים אותן, העלות השולית של רבע שעה עבודה של מנוע 2000 סמ"ק בנזין בסרק היא כ0.4 ליטר דלק (תצרוכת של כ 1.6 ליטר לשעה- זה כולל את המזגן בקיץ) נוסיף את עלות ההתנעה = 0.5 ליטר.
    במחירי הבנזין היום אנו מדברים על 4.5/2=2.25 ש"ח.

    להעלות טיסן של 1 ק"ג לאויר עם מתנול יעלה ב 200 סמ"ק דלק טיסנים שעלותו כ25 ש"ח לליטר.
    באריתמטיקה פשוטה (של מתמתיקאים) נקבל 25*0.2=5 ש"ח.

    על פניו , בהזנחת עלויות קבועות, משתלם להטיס עם מנוע 2000 סמ"ק


    ד"א בדיזל למשל התצרוכת ל2000 סמ"ק היא כ 0.6 ליטר לשעה היינו 0.15 ליטר לתדלוק בעלות של 4.66 ש"ח לליטר זה שווה 0.7 ש"ח

    מסקנה : טוסו על דיזל זה כדאי.....
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    השאלה היא האם גנרטור 2000 סמק מייצר מספיק אנרגיה בסרק כדי לטעון את הסוללה
    יכול להיות שכדי לטעון את המצבר צריך להפעיל את מנוע המכונית ליותר מ15 דקות.

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    רק שיהיה מעניין,

    בהזנחת העלויות הקבועות של הרכב שבלאו הכי משלמים אותן, העלות השולית של רבע שעה עבודה של מנוע 2000 סמ"ק בנזין בסרק היא כ0.4 ליטר דלק (תצרוכת של כ 1.6 ליטר לשעה- זה כולל את המזגן בקיץ) נוסיף את עלות ההתנעה = 0.5 ליטר.
    במחירי הבנזין היום אנו מדברים על 4.5/2=2.25 ש"ח.

    להעלות טיסן של 1 ק"ג לאויר עם מתנול יעלה ב 200 סמ"ק דלק טיסנים שעלותו כ25 ש"ח לליטר.
    באריתמטיקה פשוטה (של מתמתיקאים) נקבל 25*0.2=5 ש"ח.

    על פניו , בהזנחת עלויות קבועות, משתלם להטיס עם מנוע 2000 סמ"ק


    ד"א בדיזל למשל התצרוכת ל2000 סמ"ק היא כ 0.6 ליטר לשעה היינו 0.15 ליטר לתדלוק בעלות של 4.66 ש"ח לליטר זה שווה 0.7 ש"ח

    מסקנה : טוסו על דיזל זה כדאי.....
    חישוב מעניין
    כמה זה יוצא לי אם זה רכב ליסינג מהחברה?

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    307
    תודה!
    1
    הודה 6 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    אולי שווה לך לרכוש רכב גדול יותר שיש לו מערכת חשמל איתנה יותר. שווה לך לבדוק את ה האמר H2...

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    רק שיהיה מעניין,

    בהזנחת העלויות הקבועות של הרכב שבלאו הכי משלמים אותן, העלות השולית של רבע שעה עבודה של מנוע 2000 סמ"ק בנזין בסרק היא כ0.4 ליטר דלק (תצרוכת של כ 1.6 ליטר לשעה- זה כולל את המזגן בקיץ) נוסיף את עלות ההתנעה = 0.5 ליטר.
    במחירי הבנזין היום אנו מדברים על 4.5/2=2.25 ש"ח.

    להעלות טיסן של 1 ק"ג לאויר עם מתנול יעלה ב 200 סמ"ק דלק טיסנים שעלותו כ25 ש"ח לליטר.
    באריתמטיקה פשוטה (של מתמתיקאים) נקבל 25*0.2=5 ש"ח.

    על פניו , בהזנחת עלויות קבועות, משתלם להטיס עם מנוע 2000 סמ"ק


    ד"א בדיזל למשל התצרוכת ל2000 סמ"ק היא כ 0.6 ליטר לשעה היינו 0.15 ליטר לתדלוק בעלות של 4.66 ש"ח לליטר זה שווה 0.7 ש"ח

    מסקנה : טוסו על דיזל זה כדאי.....
    שיחקת אותה עם החישוב! החישוב הכי מעניין שהיה עד כה בפורום. צריך להפוך לנעוץ

    דרך אגב, נראה שאתה מבין משהו ברכבים, מה זרם מקסימלי של אלטרנטור ברכב ישראלי טיפוסי?

    מצאתי נתונים רק בארה"ב אבל אלו עם הרכבים שלהם, לא בטוח שזה אותו דבר. שם מדברים על איזור ה 100A. וכאשר הרכב פועל זה סביר לצרוך 30A מהאלטרנטור?

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיצד בוחרים A123 יחסית לליפו?

    דרך אגב - יש בארץ מנחתים עם חשמל זמין?

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •