[B][SIZE=1]FUTABA TF8G
SAGULL 40
BIXLER 2
BIXLER 3
HPI BAJA 5T
מה השתגע קיט ישן ומיושן מאלומיניום שתקעו לו ראש פלייברלס וזהו
גימיק שיווקי לראש של 10 דולר
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
סתם מסוק
goblin 700 red
goblin 700 carbon red
spektrum Dx9
skookum 540
עסקה מעולה למסוק מעולה למתחילים
יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948
https://www.facebook.com/asher.saportas.9
לא שווה
מנסיון אישי ומר אני בכלל לא ממליץ על הקופטר, נסיון שכולל התפרקויות באוויר, איכות הרכבה ירודה והרשימה עוד ארוכה.
[B][SIZE=1]FUTABA TF8G
SAGULL 40
BIXLER 2
BIXLER 3
HPI BAJA 5T
צריך לזכור שהמתחיל הממוצע מיומן פחות לא רק בהטסה אלא גם בבנייה ובתחזוקה. תחזוקה של מסוק שמראש איכות החומרים והמכלולים שלו נמוכה יותר, ברמה שתאפשר לו לטוס טוב, זו משימה הרבה יותר מאתגרת מתחזוקה של מסוק שמראש איכות החלקים שלו טובה יותר.
Gil Friman
שישי בבוקר באנדרטה
------------------------------
T-rex 500E 3GX -
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
כולנו התחלנו עם 450
אני היום אוהב עדיין את ה קופטר 450
על ההוריקן
אני חושב שגם קופטר שמכוון טוב אפשר להנות ממנו.
ולגבי איכות ירודה אתה צודק . אבל אחד שמתחיל עדיף שירכיב פעם ראשונה קופטר ולא טירקס
[B][SIZE=1]FUTABA TF8G
SAGULL 40
BIXLER 2
BIXLER 3
HPI BAJA 5T
שילדת האלומיניום של קופטר איקס לא שווה את ההליכה לדואר להוציא את החבילה.
השילדה הזאת מקבלת עיוותים מכלום, וכדי להפוך מסוק כזה למסוק טס צריך להשקיע עוד המון בסט אפ
צריך להפנים שעלות מסוק זה לא עלות הקיט אלא כל השאר, ושאיכות מסוק היא גם איכות הקיט וגם איכות כל השאר.
עיסקה גרועה לכולם, אבל במיוחד גרועה למתחילים
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
ohadsh (04-09-2012)
רק מי שהיה בבעלותו copterx שיגיב כאן אחת ולתמיד, מי שרק הרכיב, ראה, שמע, קרא וכו שלא יגיב בבקשה:
האם אתם נהנים מהמסוק?
האם הוא אי פעם התפרק לכם באוויר בגלל חומרים זולים (לא בגלל תחזוקה לקוייה)?
האם הייתם קונים שוב?
האם הרגשתם שהמסוק מגביל אתכם בכל צורה שהיא, לפחות בחודשים הראשונים?
גלעד
(גילוי נאות - יש לי את המסוק הנ"ל והתשובות שלי יהיו: כן, לא, כן, לא).
יש לי שנתיים כבר קופטראיקס שלמדתי להטיס מסוק איתו.
הפכתי אותו פעמיים בלבד.
אני לא בקטע של תלת מימד.
אבל הקפות ושמיניות .. מליון פעמים.
זה מספיק לי.
יש עליו סטאפ שעודד המליץ ואחרי זה קבע שלא מסוגל להמריא.
רסקתי המון פעמים .. תקנתי המון פעמים.
מספר מועט של פעמים פחות מאצבעות יד אחת היה בגלל חלפים זולים מידי. לא מקוריים של קופטר.
בהובי לידרס. גריפ זנב נשבר באויר. יותר נכון הלינק שלו. ולינק להב ראשי נשבר באויר.
זה מה שאני זוכר.
למעשה .. כל כך נהניתי שבניתי עוד אחד בדיוק אותו דבר :-)
אבל לצערי. מאז שנכנסתי לעולם הרחפנים. שני הקופטרים מתיבשים על המדף.
המסוק מעולם לא הגביל אותי.
לא בגלל השלדה ולא בגלל המנוע ולא בגלל הסרבואים או הגיירו .. או כלום.
המגבלה היחידה היא אני.
לא שאני ממליץ או משהו ... כי בטח ירדו מחירים או יצאו דברים חדשים.
אבל זה עובד.
זה בטוח.
אפשר לראות סטאפ בחתימה שלי.
SGS2 ..
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 04-09-2012 בשעה 08:31:07.
מתי תבינו ככל שהמסוק יהיה ירוד יותר כך עקומת הלמידה תהיה תלולה יותר וקשה ומצד שני תחזוקה מעייפת ויותר מכל מתסכלת ,הכי לא נכון לחשוב ש450 זהו מסוק זול זה ממש לא נכון אם תחשבו את המלאי המטורף שכולם אוגרים וכמות הריסוקים והתדירות שהם מתרחשים במקרה של מתחיל וכמו כן שעות ארוכות של תיקונים ותחזקו תגלו נתונים מדהימים ,450 יותר יקר ממסוק 550 ממוצע
מה גם 450 הוא מסוק קשה להטסה למתחיל מכל הבחינות במיוחד אורינטציה , המסוק הנ"ל אחראי להמון ניסיונות כושלים להכנס לתחום .
חוץ מכל זה 450 טוב בעל סט אפ מכובד יסב הנאה צרופה למטיס מיומן במיוחד אם בעל מערכת פלייברלס . אני אישית נדהמתי מביצועי הביסטאיקס על הגודל הזה
TREX 450 PRO FBL
TREX 600 N FBL
TREX 700N FBL
TREX 700E V2 FBL
שלט DX7
היה לי את דגם ה- AE (שלדת אלומיניום ) ונתקלתי בתופעות של כשלים של חלקים, פעמיים זה הסתיים בריסוק עקב שבר בגריפ של הזנב .. ופעמים אחרות בדיקה שגרתית גילתה את הכשל מבעוד מועד .
לא הייתי קונה את הדגם הזה. כפי שציינו קודמי הוא מיושן, סובל מכשלים טכניים ושלדת האלומיניום אינה עמידה..
לאחר שנואשתי מתיקונים, שדרגתי לדגם הפרו V3 (עם הרצועה) וציידתי אותו באלקטרוניקה טובה ... למעלה משנתיים הוא טס אצלי הרבה מאוד טיסות.
אמנם אני לא מטיס 3D חזק אבל בהחלט עושה אוירובטיקה ומעט 3D ולא נתקלתי עוד בתופעות של כשל חלקים, חופשים וכו.. (הוא פשוט בנוי טוב יותר)
לדעתי המסוק לא יגביל אותך יותר ממסוק 450 אחר ולכל הפחות בחודשים הראשונים תהנה ממנו מאוד (מדגם הפרו) ..
לסיכום, את המסוק שמופיע בלינק שצירפת לא הייתי קונה אבל כן הייתי שוקל את דגם הפרו ..
אייל
___________
אייל
___________
מנסיון - מה שזול יקר !!! והמבין יבין.
FIGHTING GRAVITY IS SO SIMPLE - JUST PUSH THE THROTTLE TO ITS UPPER LIMIT
DX7
TREX 600 NITRO SUPER PRO
TREX 450
GAUI HURRICANE425
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היה בבעלותי את הקופטר איקס הראשון בארץ, ובעקבותיו באו כל האחרים
לאחר מכן היו בבעלותי עוד לפחות 3 מסוקים כאלה בסט אפים שונים
בנוסף היה בבעלותי קופטר איקס 250
כמו כן היה בבעלותי גם טי רקס פרו 450 וגם טי רקס 250
ובנוסף לכל זה הרכבתי כיוונתי והטסתי קרוב ל100 קופטר איקסים בגירסאות שונות
ואפילו העברתי על כמה עשרות כאלה שיעורי הטסה
אז השאלה שלי היא:
מותר לי להגיב?![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
guy1a (05-09-2012)
Gil Friman
-------------------------------
T-rex 600esp FBL
רחפן f450 fpv
MS Composite Swift II
Mountain Models EVA Sport
Hitec Aurora 9
היתה לי תקופה ארוכה קופטרX.
אבל איכות החלקים לא מתקרבת לזו של ALIGN, ולכן חלקי ALIGN עולים למעלה מכפול.
לפי מה אני קובע?
לפי זה שלפחות חצי מהזמן הייתי עסוק בהחלפת חלקים שונים במסוק שהתבלו מהר מידי.
הצלחתי כמה פעמים להביא את הקופטר X למצב טיסה הדומה מאוד ל קופטר X, אבל צריך
סבלנות רבה מאוד וסטאפ איכותי במיוחד.
היו כמה פעמים בודדות שקנתי חלקי ALIGN, והם מחזיקים מעמד במסוק עד היום...
בהסתכלות אחורה- אם הייתי מתחיל עם TREX450 הייתי מתקדם הרבה יותר בהטסה.
שלא לדבר על פחות תסכולים בדרך.
לגבי גוף אלומיניום, עודד צודק, גוף האלומיניום רך מידי.
אז נכון שקרבון חומר פריך יותר עם אפס סובלנות בתחום הפלסטי, אבל בכדי לרסק שילדת קרבון
צריך להיות באמת מוכשר במיוחד...
נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 06-09-2012 בשעה 13:23:41.
אז ככה:
יש לי את דגם ה-AE. די מקורקע, המקלט ממנו הולך לשמש פרויקט אחר...
נהניתי ממנו תקופה מסוימת. התחלתי קצת לופים וטיסות הפוכות.
אבל...
- נאלצתי להטיס קרוב מאד אלי - מסוק קטן מאד.
- נחיתות יותר הזכירו ריסוק מבוקר על הסקידים להלי-פד. בגובה נמוך המסוק היה קשה מאד לשליטה בגלל אפקט קרקע (אופייני לכל המסוקים הקטנים, אבל כשיש חופשים, גם קשה להשתלט - על זה בהמשך).
זה מבחינת מגבלות
מבחינת תחזוקה:
- היה גריפ זנב שעף. ה-Pre-Flight היה מושלם, פשוט בורג החליט להגזר.
- היה בלוק זנב שנשבר בריסוק סתמי לחלוטין (מעולם לא שמעתי על מישהו שזה מה שנשבר אצלו).
- היה ציר מנוע שנגזר (המנוע אמנם לא חלק מהקיט, אבל גם של קופטר-אקס).
- היו חופשים - בסוושפלייט, בזנב, בראש ואיפה לא. החלפתי חלקים כמה פעמים - עם אותה תוצאה
- היו חלקים (בעיקר צירים) שהגיעו מהמפעל עקומים. בתקופה האחרונה ניסיתי להטיס עם צירים של אליין (וכיון שזה רוב מה שנפגע בריסוק - לא באמת חוסך בעלויות).
- היו בעיות טרקינג שלא הצלחתי לפתור, לא משנה מה ניסיתי לעשות.
...ואז קניתי לוגו ופשוט שכחתי מכל זה.
האם אקנה שוב? אין סיכוי. עדיף לשלם יותר ולהנות בשקט.
הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...
ואדים
Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
Great Planes Super Sportster EP
Futaba 7C 2.4GHz
HeliDraco
אני חושב שאי אפשר לנסח את זה טוב יותר ממה שרשמת.
השירות הכי טוב שקומונה זו יכולה לספק לטירונים במסוקים מסתכמת לדעתי בזה:
1. להתרחק ממסוקים קטנים כגון 450. הם מיועדים למקצוענים שכבר הטיסן מסוקים גדולים וצברו מספיק שעות טיסה.
2. להתרחק מחיקויים/חלקי חילוף סיניים וללכת על המקור. ALIGN ווכו'...