מחפש מאיפה לקנות מד מהירות לFUNJET
משעמם לנו באילת ויש לנו כבר 4-5 כלים א ב ל...........
רוצים לדעת את המהירות שלהם (אחרי מה שראינו בעין יהב בשבת)ליאור אתה תותח היה כייף לראות אותך ואת כווווווווווולם נהנים
כל קישור והמלצה יתקבלו בברכה
רוני
מחפש מאיפה לקנות מד מהירות לFUNJET
משעמם לנו באילת ויש לנו כבר 4-5 כלים א ב ל...........
רוצים לדעת את המהירות שלהם (אחרי מה שראינו בעין יהב בשבת)ליאור אתה תותח היה כייף לראות אותך ואת כווווווווווולם נהנים
כל קישור והמלצה יתקבלו בברכה
רוני
futaba 14 sgh
trex 600
ultra sick
ועוד....
המוצר שצירפת מודד מהירות אווירית (שתי צינורות פיטו שמודדים לחץ טוטאלי ולחץ סטטי וגזירה של הלחץ הדינאמי שנותן את המהירות האווירית), הבחורצ'יק מן הסתם רוצה לדעת כמה מהר הוא רואה את הטיסן טס, או במילים אחרות מה המהירות הקרקעית שלו/כמה מהר הטיסן שלו טס על הקרקע (לדוג' בהשוואה למכונית עוברת) - ולכן המוצר שתיארת אינו מתאים...
אז מה זה אומר ?
שמהירות הרוח תשפיע על המדידה ?
יש גם כזה
http://www.radarguns.com/bushnell-ra...ns-101900.html
נערך לאחרונה על ידי נאור; 28-01-2009 בשעה 01:19:28.
ראיתי רוני
אחרי שישבנו על זה ימים למצוא את המכשיר
הוא בשנייה בא לנו עם הקישור
רוני אני רוצה אחד כזה![]()
לא מדוייק...
תלוי גם גובה וטמפ' (צפיפות האוויר),
אבל בממש גדול הרוח זה הפקטור הכי גדול שישפיע על ההבדל בין ה IAS (מהירות אווירית) לבין ה GS (קרקעית).
הדרך הכי פשוטה ופרמיטיבית לבדוק מהירות קרקעית היא ע"י שני נק' רפרנס עם שני מודדים ושני סטופרים שנפתחים בדיוק באותו זמן כאשר הטיסן עובר מעל הנק' הראשונה ונסגרים כאשר הוא חוצה את הנק' השנייה (כל מודד נמצא בנק' אחרת).
לאחר מכן מבצעים מציוע של שתי המדידות ובחישוב קל של זמן ומרחק מוצאים את המהירות הקרקעית..
תהליך נחמד ומצחיק שכרוך בהרבה צעקות![]()
יש לי את הרדאר של BUSHNELL עובד מצויין.
רק עד 200 מייל לשעה...יכול להוות בעיה לאיזי, מעיין וליאור
שחר
המהירות של הרוח במקרה הזה(בלבד) היא זניחה -כי אם מהירות הרוח לדוגמה היא 5 קמ"ש והמהירות האוירית של הטיסן היא 150 קמ"ש(מהירות ממוצעת לפאנג'ט) אז טעות תהיה של 3% -בהחלט טעות סבירה ועדיין נמצאת בטווח הטעות של שאר האמצעים למדידת מהירות.
עוד אפשרות לדייק יותר היא לטוס פעם עם כיוון הרוח ופעם נגד כיוון הרוח והמהירות הממוצעת היא המהירות הקרקעית.
או לבדוק עם מד רוח מה מהירות הרוח ולהוסיף או לחסר (תלויי בכיוון)
נערך לאחרונה על ידי leetal; 28-01-2009 בשעה 10:20:25.
שתי שיטות נוספות אם כי התוצאות אינן מיידיות.
1) להקליט (וידאו או סאונד) ולנתח עם תוכנות ניתוח דופלר השונות.
2) לרכוש רכיב שנקרא GPS LOGGER מאפשר בין היתר לקבל מהירות בכל נקודה.
מהירות רוח של 5 קמ"ש לא אופיינית לעונה, אולי 15 עד 30 יותר הגיוני (כמובן בקמ"שים) יתכנו גם משבים של יותר.
הבעייה עם שיטת המיצוע היא שאתה לוקח רק קריאה אחת (ולא מס' קריאות ע"מ לקבל סטייה מינימאלית) והיא המקס' שהכלי הגיע, ללא התחשבות במשבים כמו כן ע"מ לקחת את הקריאה אתה צריך לנחות לרשום את התוצאה ולעלות שוב - עוד מרווח לאי דיוקים בחישוב...
אני ואפילו היום....
משבים של עד 15 קשרים באיזור פלמחים, עד שהעננות עברה אותנו ונהיה מז"א מדהים!
תודה לכולם ראיתי והזמנתי את המכשירים!!
אפשר להפסיק את הוויכוח
עד היום לא הבנתי למה השאלות ששואלים תמיד גולשים לויכוחים
ושוב תודה לנאור על השירשור
futaba 14 sgh
trex 600
ultra sick
ועוד....
ראיתי את השרשור רק כעשיו.. יש לי אחד כזה.
מומלץ בחום. בהצלחה עם המכס/משרד התקשורת/משטרת ישראל - תזדקק לזה.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti