שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: שאלת סוללה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלת סוללה

    עם פרקתי סוללת ניקל מיטל לחלוטין שכחתי מפסק פתוח
    האם יש סיכוי להחזיר אותה לחיים ע"י טעינה ???


    יאיר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    NIMH??

    בוודאי, זה אפילו מומלץ לפרוק אותה כל כמה מחזורי טעינה..
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    לא חמודי ולא ניר

    אסור לפרוק NIMH מתחת למתח מסוים שכן אז נגרם נזק קבוע לסוללה.
    לאיזה מתח נפרק לך התא?

    יורם

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    לא יודע לומר , בוא נגיד שבודק הסוללות לא דלק בכלל,
    אבל לאחר טעינה הסוללה הכל עבד פיקס וזאת לאחר מס טיסות
    הבודק עדיין הראה קיבולת גבוה.


    יאיר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    חמודי

    תא NIMH אשר ירד מתחת ל 0.9V בשל פריקה - נגרם לו נזק בלתי הפיך גם אם לכאורה הכל נראה טוב.

    התא "הזדקן" בצורה מואצת ואינו מומלץ להטסה שכן בקרוב ימות לגמרי.

    ניר לקריף - תא NIMH אין שום צורך לפרוק בצורה יזומה ובוודאי לא מתחת למתח הרשום לעיל.

    בברכה
    יורם

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    187
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    מישהו יודע איך פורקים סוללה ולמה זה טוב?
    Blade 400
    dx7

    הגלריה שלי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    מה לגבי NICD? - בו יש צורך בפריקה יזומה אחת לתקופה?
    .Itay.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    דניאל , מריו

    NICD היא הסוללה היחידה אותה יש צורך לפרוק מדי פעם כדי לשמר את ביצועיה.
    את הפריקה יש לבצע בצורה מבוקרת כך שמתח התא לא ירד מתחת ל 0.9V אחרת הוא ינזק. אסור - על כן - סתם להעמיס אותה עד שתתרוקן.
    מטען ממוחשב סביר ומעלה יעשה את העבודה אוטומטית.
    שימו לב: 0.9V זה המתח לתא ויש להכפילו במספר התאים בטור! לדוגמא : פק של 2*2 יש לפרוק ל 1.8V ולא ל 3.6V !!!
    את הליך הפריקה יש לעשות כל 10 טעינות בערך.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    הודעות
    173
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    ציטוט נכתב במקור על ידי yoram_f צפיה בהודעה
    דניאל , מריו

    NICD היא הסוללה היחידה אותה יש צורך לפרוק מדי פעם כדי לשמר את ביצועיה.
    את הפריקה יש לבצע בצורה מבוקרת כך שמתח התא לא ירד מתחת ל 0.9V אחרת הוא ינזק. אסור - על כן - סתם להעמיס אותה עד שתתרוקן.
    מטען ממוחשב סביר ומעלה יעשה את העבודה אוטומטית.
    שימו לב: 0.9V זה המתח לתא ויש להכפילו במספר התאים בטור! לדוגמא : פק של 2*2 יש לפרוק ל 1.8V ולא ל 3.6V !!!
    את הליך הפריקה יש לעשות כל 10 טעינות בערך.
    אתה בטוח?!חשבתי שמומלץ ליפרוק כול ניקל מדיי פעם עד הסוף כדי שהקיבולת שלה תישאר מקסימום

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ירושלים והסביבה
    הודעות
    3,398
    תודה!
    160
    הודה 118 פעמים ב 106 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    תודה רבה יורם , אשמע לעצתך!
    .Itay.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    32
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    קרמבו

    NICD היא הטכנולוגיה היחידה הדורשת CYCLE של טעינה פריקה מדי פעם.

    בראשית ימי ה NIMH נדרש היה לבצע CYCLE גם בהם אבל מהר מאוד נמצא השיפור שגרם לכך שהתהליך מיותר ומזה שנים שלא נמכרות סוללות שדורשות רענון.
    ובכן מדוע לא לבצע "שיהיה" ?
    אורך חיי סוללה נטענת נמדד במספר מחזורי טעינה\ פריקה שהיא עברה. כל CYCLE מוריד מחזור כזה ואיננו תורם לסוללה כלום.
    ליתיום למינהם וכן מצברי עופרת אינם דורשים רענון אף הם.

    בברכה
    יורם

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: שאלת סוללה

    האמת שגם לי היה מקרה קצת מפחיד עם סוללת ה NiMh של המשדר שלי.
    בסוף יום ההטסות הכנסתי את המשדר לארגז ושכחתי לסגור אותו, שגיליתי את זה בערב המתח היה 9.7.
    אחרי טעינה נכנס 1,360 מילי-אמפר (מתוך 1,500).

    אורי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •