הוידאו צולם ב r5
האתגר הקשה ביותר.
אין גלים !
חלק!
נקי!
הוידאו צולם ב r5
האתגר הקשה ביותר.
אין גלים !
חלק!
נקי!
מדהים !
תגלה לנו :-) ?
SGS2 ..
ייצוב של YOUTUBE ??
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
כשיש גלים ייצוב מחמיר את המצב עוד יותר
כשעשים ייצוב לוידאו עם גלים מתקבלת תופעה של זום אין פעם של צד ימין ופעם של צד שמאל זה נראה כאילו מחזיקים מראה ומזיזים אותה ב YAW פעם ימינה ופעם שמאלה והפרספקטיבה משתנה בהתאם
יש לי כמה סרטוני וידאו כאלה בערוץ .
בסרטון שהעליתי יש מעט מאוד ייצוב של התוכנה שאני משתמש בה אבל זה בגלל שעוד לא קיבלתי את הכננת שלי . בכל אופן הייצוב במקרה הזה רק פוגע באיכות הוידאו.
אני עכשיו מעלה סרטון שצולם ב r3
נראה פצצה כמובן שחלק מהעניין הוא הזווית הרחבה יותר שמייצרת וידאו יותר יציב.
נערך לאחרונה על ידי igalr; 01-10-2012 בשעה 00:45:47.
הסרטון הזה צולם ב r3 ואין ייצוב תוכנה בכלל .
אז איך בכל זאת ייצבת את הגופרו?
איכות מדהימה![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
הסוד הוא : מסה
הבולמים האלה שכבו אצלי דיי מזמן וחיכו בסבלנות.
http://www.goodluckbuy.com/m3-anti-v...lation-x4.html
החלטתי ליצור משטח שעליו תמוקם האלקטרוניקה המצלמה והמסה הכי משמעותית ברחפן שהיא הסוללה.
![]()
רעיון יפה וביצוע מעולה.
גם הבחור מ http://rcexplorer.se/ משתמש בעקרון דומה בגירסה החדשה של הטריקופטר שלו.
http://rcexplorer.se/projects/Tricop...copterv26.html
אבל הסרטון שלך זו הפעם הראשונה שראיתי תוצאה מוקלטת.
פלטות ה CNC הן ביצור עצמי?
הפלטות השחורות זה הדבר היחיד שנשאר מהשלדה הזו :
http://www.goodluckbuy.com/fiber-gla...lticopter.html
ופלטת העץ היא דיקט תעופתי 4 ממ שחתכתי לצורה נוחה.
על הפלטה המשוככת יש המון מקום , המצלמה במיקום כזה שלא רואים פרופים בכל רזולוציה של ה GOPRO וכשארצה אוכל להתקין כננת .
הרעיון של פלטה שלמה משוככת מתגלגל אצלי לא מעט זמן , וזה פחות או יותר מה שעושה הבחור הזה :
http://www.fpvmanuals.com/2012/05/01/qav500/
דבר נוסף שאפשר לנסות זה למצוא משככים רכים יותר![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
לא בטוח שיש משמעות רבה ל"רכות" אלה רק נקודות חופש כדי לשחרר אנרגיה שלא תעבור למסה שמעליו.
בההוראות של המשכך מ EBAY כתוב שאם יש עדיין רעידות יש להוסיף מסה וירטואלית ע"י גומיות משרדיות שיגדילו את הלחץ בין שתי הפלטות.
הסינון של התדרים המפריעים תלוי בתדרים העצמיים של ה"מטוטלת" - הגומיה שהיא "קפיץ" והמסה שיושבת עליו.
הגדלת הלחץ ע"י הגומיות נועדה להקשיח את הגומיות וע"י כך לשנות את התדר...
זה מזכיר משקולות ששמים במטוסים, שנועדו לשנות את התדרים העצמיים ולמנוע פירפור![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM