שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 25

נושא: התנעת רכב עם LIPO

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    456
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התנעת רכב עם LIPO

    קמתי בבוקר לפגישה חשובה.
    יצאתי לאוטו לקחת משהו וגילית שכבר שלושה ימים דולק באוטו האור הפנימי , ואפילו אי אפשר לפתוח את הדלת (למי שזה אומר משהו המצבר שמראה בבדרך כלל 12.5 וולט הראה 5.6 וולט - יעני מת מת מת) .
    מכיוון שאני גר בחור , ולמצוא מישהו להתניע עם כבלים זה מבצע. לקחתי סוללה של טיסן (למתענינים LIPO 3תאים 2.5 אמפר עם יכולת עבודה עד 130 C ). חיברתי למצבר , והתנעתי .

    דיי מטורף אבל עבד.

    איחרתי לפגישה ב 6 דקות

    אגב בזמן ההתנעה הסוללה הייתה בשק חסין האש לשמירה , והיה מטף רציני ליד.

    אמנון :|

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לthedemri על הודעתו:

    גיא חנוך (06-10-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    בת ים
    הודעות
    390
    תודה!
    44
    הודה 18 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    מטורף!

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    130C אני מכיר 65C מקסימום
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    456
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    130 C רגעי (צריך להתנעה של הרכב לתחושתי מעט יותר מ 100 אמפר רגעי)
    זאת הסוללה
    http://www.hobbyking.com/hobbycity/s...Lipo_Pack.html

    אמנון

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    אתה מתכוון ל 130A (אמפר) זרם התנעה ברכב יכול להגיע לכמה מאות אמפר בפיק הראשוני..
    זה אכן נשמע מטורף, אבל מה שנראה לי, זה שהסוללה טענה קצת את המצבר ואז חלק גדול מזרם ההתנעה בא מהמצבר.
    איון מצב שהכבלים של הסוללה יעבירו 300-200 אמפר להתנעה
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    מה זה בכלל חשוב מה היכולות של הסוללה\הכבלים\החיבורים.
    מה שחשוב שרכב עם מצבר מת וסוללת ליפו במקביל - התניע !!

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    לי יש ערכה קבוע ברכב למקרים כאלו, הסוללה 4 תאים 1000מיל', קטנטונת.. וזה עובד נהדר, מוסכניקים לא מאמינים לי עד שהם רואים

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    במסלול היום מרוב הטענות גם לנו וגם לחברים נגמר המצבר.
    מה עושים? מניעים עם ליפו 4 תאים 5000 מילי!
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    456
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    צביקה
    הכבלים של הסוללה הם 12 AWG , ההתנעה הייתה מאוד קצרה!
    הכבלים היו מאוד חמים.
    על פי הטבלאות כבלים כאלו יכולים להוליך 235 A לכ 10 שניות ליפני שהם נישרפים או 955A לכשניה.
    הרעיון הגיע מסרטון שרץ בצינור של מישהו שמתניע תנדר קפוא עם סוללת A123 זעירה.
    בכל מיקרה זה היה די משעשע הבוקר
    אמנון

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    איזה טבלאות ?

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    אין סיבה שזה לא יעבוד, כל עוד זה בטווח מגבלות הסוללה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    456
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    זה שזה עובד זה כבר מוכח (אתם יכולים לבחור להאמין או לא , זאת הבחירה שלכם , אבל אני התנעתי)

    אני מתכוון לטבלה שכאן (שים לב לרובריקת זרמי הצתה)
    http://en.wikipedia.org/wiki/American_wire_gauge
    אמנון

  14. המשתמשים 3 הודו ל thedemri על הודעתו:

    גיא חנוך (06-10-2012),Guyazulay@ (07-10-2012),sharonx (07-10-2012)

  15. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    עכשיו זה ברור

    באופן כללי הטבלה מתייחסת לבידוד סטנדרטי מסוג XLP ו- XLPE, כבלים המשמשים לתשתיות מוגנות ולא מוגנות בתעשיה בעיקר אבל גם בבתים.
    הנגזרת של זה - עמידות הבידוד בטמפ' (התחממות המוליך תחת זרם).

    המוליכים המשמשים בסוללות בעלי בידוד סיליקון שעמיד בטמפ' הרבה יותר גבוהה - אני לא מכיר טבלה שמציינת זרמים מכסימאליים למוליכים עם בידוד סיליקון, אבל ייתכן וישנה.

    הטבלה שהזכרת מתייחסת לזרם המכסימאלי שניתן להעביר במוליך ובמשך כמה זמן לפני שהוא ניתך, יחד עם זאת ישנו פרמטר שאינו מצויין בטבלה ולדעתי הרבה יותר חשוב בהיבט הבטיחות :

    כשמעבירים זרמים קיצוניים ביחס למוליך, נוצרים כוחות משמעותיים על המוליכים וכל מה שמחובר אליהם עקב השדות המגנטיים המתפתחים - זה יכול להיות הרבה יותר מסוכן ממוליך שניתך.

    בשורה התחתונה :
    אני לא הייתי מסתמך על הטבלה הזו אפילו לא לרגע, היא מתייחסת למוליך "טהור" ללא נקודות חיבור, הלחמות וכיו"צ

    יצא לי להניע מספר פעמים מכונית עם שתי סוללות 3S 2200MAH, בלי שום בעיה, הנקודה הבעייתית היא דווקא נקודת חיבור הסוללה למצבר הרכב ולא המוליכים/סוללה.

  16. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    הבעיה היא באמת בחיבור למצבר. כי לא משתמשים בקונקטור עם שטח פנים גדול. אלא באיזה קרוקודיל אם שיניים מסכנות...
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  17. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    68
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    סחתיין על התושיה והאומץ. לא נראה לי שהחוטים הם הבעיה פה אלא העליה החדה והפתאומית בטמפרטורה של הסוללה.

  18. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    למה להסתבך תזמין מכאן
    http://www.maxamps.com/products.php?...11000mah+Packs
    The sky is my playground
    מוטי

  19. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    עכשיו זה ברור

    באופן כללי הטבלה מתייחסת לבידוד סטנדרטי מסוג XLP ו- XLPE, כבלים המשמשים לתשתיות מוגנות ולא מוגנות בתעשיה בעיקר אבל גם בבתים.
    הנגזרת של זה - עמידות הבידוד בטמפ' (התחממות המוליך תחת זרם).

    המוליכים המשמשים בסוללות בעלי בידוד סיליקון שעמיד בטמפ' הרבה יותר גבוהה - אני לא מכיר טבלה שמציינת זרמים מכסימאליים למוליכים עם בידוד סיליקון, אבל ייתכן וישנה.

    הטבלה שהזכרת מתייחסת לזרם המכסימאלי שניתן להעביר במוליך ובמשך כמה זמן לפני שהוא ניתך, יחד עם זאת ישנו פרמטר שאינו מצויין בטבלה ולדעתי הרבה יותר חשוב בהיבט הבטיחות :

    כשמעבירים זרמים קיצוניים ביחס למוליך, נוצרים כוחות משמעותיים על המוליכים וכל מה שמחובר אליהם עקב השדות המגנטיים המתפתחים - זה יכול להיות הרבה יותר מסוכן ממוליך שניתך.

    בשורה התחתונה :
    אני לא הייתי מסתמך על הטבלה הזו אפילו לא לרגע, היא מתייחסת למוליך "טהור" ללא נקודות חיבור, הלחמות וכיו"צ

    יצא לי להניע מספר פעמים מכונית עם שתי סוללות 3S 2200MAH, בלי שום בעיה, הנקודה הבעייתית היא דווקא נקודת חיבור הסוללה למצבר הרכב ולא המוליכים/סוללה.
    מה הסכנה בשדה מגנטי ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    מה הסכנה בשדה מגנטי ?
    לגבי סכנה בריאתית יש ויכוח ויש הרבה מאמרים באינטרנט.
    לגבי התחביב שלנו, יש השפעה שלילית על מערכות עם מצפן (compass) סוללות הליפו שלנו יוצרות אף הם שדה מגנטי אשר משבשות את פעולת המצפן וגורמות לתופעות של חוסר יציבות ואי דיוק בפעולת ה-GPS
    כדי להקטין תופעה זו אני מבצע כיול למערכת המצפן לאחר החלפת סוללה ותאמינו...או לא, הכלים שלי יציבים ואין שום בעיות של חוסר יציבות, סחיפה וכו"
    זה לא כל כך נוח, אבל כדאי. כל זאת מהנסיון שלי.

    חג שמח
    The sky is my playground
    מוטי

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    מוטי, טבעות פיריט מיועדות בשביל למנוע שדה אלקטרומגנטי. זה יכול לפתור את הבעיה שלך לא?
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  22. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    אין לי בעייה,עניתי על שאלה שנשאלה.
    The sky is my playground
    מוטי

  23. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי thedemri צפיה בהודעה
    צביקה
    הכבלים של הסוללה הם 12 AWG , ההתנעה הייתה מאוד קצרה!
    הכבלים היו מאוד חמים.
    על פי הטבלאות כבלים כאלו יכולים להוליך 235 A לכ 10 שניות ליפני שהם נישרפים או 955A לכשניה.
    הרעיון הגיע מסרטון שרץ בצינור של מישהו שמתניע תנדר קפוא עם סוללת A123 זעירה.
    בכל מיקרה זה היה די משעשע הבוקר
    אמנון
    רק רציתי להבין את הסיטואציה... יצא לי כבר להניע בולדוזר D10 עם מצבר של סוברו ...
    שלא ייתקבל הרושם שאפשר לנתק את מצבר הרכב ולהניע רק על הליפו
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  24. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    השדה המגנטי כשלעצמו אינו מסוכן, אלא אם כן יש לך קוצב לב....

    אבל הוא מייצר כוחות דחייה\משיכה חזקים מאוד שיכולים לגרום לנזק מכני למוליכים\חיבורים\הלחמות וכיוצ'.

    השדה המגנטי מתפתח במקביל ובאותה המהירות של הזרם, בשונה מעליית הטמפ' שמגיעה בדיליי מסויים.

  25. #23
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    456
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי motti צפיה בהודעה
    למה להסתבך תזמין מכאן
    http://www.maxamps.com/products.php?...11000mah+Packs
    מוטי , אתה חושב שזה היה מגיע בזמן לפגישה שלי ?
    (ועוד בעיה עם זה מגיע לדואר אני צריך לנסוע לשם )
    :|

  26. #24
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    456
    תודה!
    1
    הודה 11 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי ZvikaF צפיה בהודעה
    רק רציתי להבין את הסיטואציה... יצא לי כבר להניע בולדוזר D10 עם מצבר של סוברו ...
    שלא ייתקבל הרושם שאפשר לנתק את מצבר הרכב ולהניע רק על הליפו
    צביקה אולי אפשר , בתנאי שמערכת לא מושכת כל הזמן מהמצבר, שההתנעה קצרצרה, ושהזרם שנימשך לאחריה עמוק עמוק בטווח של החוטים והקונקטורים .

    אבל לא ניסיתי (ואני אשתדל להימנע)
    אמנון :|

  27. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    פתח-תקוה
    הודעות
    1,428
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    210
    הודה 117 פעמים ב 88 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התנעת רכב עם LIPO

    ציטוט נכתב במקור על ידי thedemri צפיה בהודעה
    מוטי , אתה חושב שזה היה מגיע בזמן לפגישה שלי ?
    (ועוד בעיה עם זה מגיע לדואר אני צריך לנסוע לשם )
    :|
    אמנון,תתקשר ואבוא לקחת אותך בשביל זה יש חברים
    The sky is my playground
    מוטי

  28. המשתמשים הבאים אמרו תודה לmotti על הודעתו:

    thedemri (09-10-2012)

נושאים דומים

  1. השמדת LIPO ?
    על ידי marik_911 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 08-04-2011, 11:28:10
  2. [שאלה] Lipo למקלט?
    על ידי ronmen בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-09-2010, 08:19:52
  3. [שאלה] מרחק בין 2.4 ו-Lipo
    על ידי אבי סירוטה בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-10-2009, 13:13:11
  4. [שאלה] מרחק בין 2.4 ל-Lipo
    על ידי אבי סירוטה בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-10-2009, 23:23:59
  5. קצר על LIPO
    על ידי vinay בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 23-05-2009, 01:14:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •