שלום, הזמנתי בתאריך 11.09.12 (לפני 45 יום) ההזמנה לא הגיעה. רשום באתר שההזמנה צריכה להגיעה עד 45 יום. כל הפרטים שהזמנתי היו זמינים במלאי.
התשלום עבור הזמנה זו בוצע הכל שולם.
מה עלי לעשות? למי לפנות? תודה מראש למי שיכול לעזור.
שלום, הזמנתי בתאריך 11.09.12 (לפני 45 יום) ההזמנה לא הגיעה. רשום באתר שההזמנה צריכה להגיעה עד 45 יום. כל הפרטים שהזמנתי היו זמינים במלאי.
התשלום עבור הזמנה זו בוצע הכל שולם.
מה עלי לעשות? למי לפנות? תודה מראש למי שיכול לעזור.
מועדון התעופה רמת גן
http://www.2all.co.il/web/Sites4/the...ub/DEFAULT.asp
( http://www.aeroclubrg.com/ )
הפלייליסטים שלי ביוטיוב על טיסנים
http://www.youtube.com/playlist?list=PLA9821F18134811D9
אם עדיין לא עברו 45 יום - פתח דחוף dispute ב- PayPal.
אם עברו 45 יום, התאזר בסבלנות אין קץ - זה הדבר היחד שעוזר...
מרק
מרק נראה לי הפוך לא?...
בלבלתם אותי.
אם עבר 45 יום מאז שהוא עשה את ההזמנה אבל שלחו לו אותה אחרי שבוע לצורך העניין. רק אז הוא צריך לספור 45?
או שמבחינת פייפאל חייב לפתוח דיספוט עד 45 יום מאז התשלום ובהנחה שהמוצר עדיין לא התקבל?
From payment
שילמתי (התשלום ירד מכרטיס האשראי) , הם שלחו לי לפני 45 יום שהמוצר נשלח.
מועדון התעופה רמת גן
http://www.2all.co.il/web/Sites4/the...ub/DEFAULT.asp
( http://www.aeroclubrg.com/ )
הפלייליסטים שלי ביוטיוב על טיסנים
http://www.youtube.com/playlist?list=PLA9821F18134811D9
If you paid via a credit card, call the CC company and complain.
If you paid via PayPal, just wait.
M
\
עם החבילה נשלחה יש לך מספר תראקינג פשוט צור קשר עם החברה שאצלה זה תקוע וגידו לך בדיוק למה זה מתעכב וכמה זמן זה יקח ...