שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: הרצה למנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    16
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הרצה למנוע

    למישהו יש מושג איך עושים הרצה נכונה למנוע asp 52?? הבנתי שהרצה נכונה שומרת על המנוע לאורך שנים..
    תודה מראש לכל מי שעזר ליי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    1. דלק cool power ופלאג נוסף שיהיה לך
    2. לפתוח סיכה ראשית 2 סיבובים ממצב סגור
    3. להניע
    4. להעלות לאט את המצערת עד הסוף המנוע יצרח , לפתוח את הסיכה הראשית לאט עד שהמנוע ירד בסל"ד ממש על טורים נמוכים ( כמעט קאט ) לסיים מיכל דלק אחד ככה
    5. לתדלק מיכל שני
    6. להניע שוב באותו מצב של סעיף 4 כשהמצערת פתוחה עד הסוף לסגור את הסיכה עד שהמנוע מגיע לפול טורים לתת לו לצרוח למשך 10 שניות , לפתוח חזרה את הסיכה למצב של טורים נמוכים למשך 20 שניות ( לתת לו להתקרר ) ושוב לסגור ל-10 שניות נוספות שהמנוע יצרח ולפתוח חזרה לטורים נמוכים 20 שניות לקירור לחזור על פעולה זו עד שיגמר המיכל השני.
    7. לתדלק מיכל שלישי.
    8. לחזור על סעיף 6 רק עכשיו לתת למנוע לצרוח 15 שניות ולקרר 20 עד שנגמר המיכל
    9. לכוון את הסיכה חזרה למצב טיפה עשיר ( שיצא עשן במצערת פתוחה ) אבל יציב שלא יהיה לך קאט באויר
    10. לעלות לאויר לטוס מיכל שלם בלי תרגילים ופעלולים הקפות רגילות
    11. ממיכל למיכל לסגור סיכה 2 קליקים עד שהמנוע מגיע לביצועים מירביים בלי להתחמם ובלי קאטים.

    *. לא להטיס עם קאול בהרצה
    *. אם אתה לא מכיר את המושגים הבסיסיים בתחום ממליץ שתהיה עם מישהו שיריץ לך את המנוע פעם ראשונה
    נערך לאחרונה על ידי e-nigma; 21-10-2012 בשעה 08:38:25.
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    16
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    מאיפה אני משיג דלק cool power?? אי אפשר להשתמש בדלק רפיקון מגנום??

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי e-nigma צפיה בהודעה
    1. דלק cool power ופלאג נוסף שיהיה לך
    2. לפתוח סיכה ראשית 2 סיבובים ממצב סגור
    3. להניע
    4. להעלות לאט את המצערת עד הסוף המנוע יצרח , לפתוח את הסיכה הראשית לאט עד שהמנוע ירד בסל"ד ממש על טורים נמוכים ( כמעט קאט ) לסיים מיכל דלק אחד ככה
    5. לתדלק מיכל שני
    6. להניע שוב באותו מצב של סעיף 4 כשהמצערת פתוחה עד הסוף לסגור את הסיכה עד שהמנוע מגיע לפול טורים לתת לו לצרוח למשך 10 שניות , לפתוח חזרה את הסיכה למצב של טורים נמוכים למשך 20 שניות ( לתת לו להתקרר ) ושוב לסגור ל-10 שניות נוספות שהמנוע יצרח ולפתוח חזרה לטורים נמוכים 20 שניות לקירור לחזור על פעולה זו עד שיגמר המיכל השני.
    7. לתדלק מיכל שלישי.
    8. לחזור על סעיף 6 רק עכשיו לתת למנוע לצרוח 15 שניות ולקרר 20 עד שנגמר המיכל
    9. לכוון את הסיכה חזרה למצב טיפה עשיר ( שיצא עשן במצערת פתוחה ) אבל יציב שלא יהיה לך קאט באויר
    10. לעלות לאויר לטוס מיכל שלם בלי תרגילים ופעלולים הקפות רגילות
    11. ממיכל למיכל לסגור סיכה 2 קליקים עד שהמנוע מגיע לביצועים מירביים בלי להתחמם ובלי קאטים.

    *. לא להטיס עם קאול בהרצה
    *. אם אתה לא מכיר את המושגים הבסיסיים בתחום ממליץ שתהיה עם מישהו שיריץ לך את המנוע פעם ראשונה
    זו בדיוק הדרך לאיך לא מריצים מנוע ABC.
    שלח לי פרטי ותקבל פירוט איך לעשות את זה נכון.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    היי

    אני מריץ לפי הנוהל ההזה

    מדחף להרצה:
    השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

    ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

    בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

    לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

    לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
    אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
    אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
    חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

    אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.


    בהצלחה

    עמי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    303
    תודה!
    2
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמי צפיה בהודעה
    היי

    אני מריץ לפי הנוהל ההזה

    מדחף להרצה:
    השתמש במדחף עם אותו ערך פסיעה (פיטץ') בו תשתמש בטיסה, אך במידה אחת קטנה יותר בקוטר, בכדי להפחית את העומס. הסל"ד לא יגיעו לערכים המסכנים את שלמות המנוע.

    ההרצה תתבצע עם קרבורטור פתוח למקסימום (Full throttle). כלום לא יושג בהרצה, אם תאפשר למנוע לעבוד בסיבובי-סרק, או במצערת חלקית. פתח את המצערת בהדרגה עד הסוף, מיד לאחר ההתנעה.

    בהתחלה, הרץ את המנוע כ-15 עד 20 דקות, במוֹד שתי-פעימות עשיר. הסל"ד יהיו בערך 500 מתחת לשיא וכלום לא יקרה למנוע חדש מסוג זה, אם תבדוק היכן השיא. המנוע עשוי לגמגם קלות במשך ריצה זו והסל"ד שלו באותו מצב מחט יעלו מעט; מהדקה הראשונה ועד סיום ההרצה הראשונית.

    לאחר שלב ראשוני זה, יש לסגור את המחט (עד קרוב לשיא הסל"ד) לזמנים קצרים; כ-10 שניות לערך כל פעם; ולפתוח אותה שוב למוֹד שתי-פעימות עשיר, בכדי לאפשר למנוע להתקרר, למשך 20 שניות לערך.

    לאחר כ-5 דקות של ביצוע מחזורים כאלה, נסה להגיע בזהירות למקסימום סל"ד.
    אם המנוע מצליח להחזיק סל"ד מרבי ללא צניחה\ירידה במשך 60 שניות, סיימת את ההרצה.
    אם הסל"ד צונח, פתח את המחט מיד (!) בכדי לִמְנוֹע נזק, חזור על השלב הקודם במשך עוד 5 דקות ונסה שוב.
    חזור על התהליך עד שהמנוע מצליח להחזיק 60 שניות בסל"ד מקסימאלי ללא צניחה; ובכך תסיים.

    אסור בזמן ההרצה לאפשר למנוע לפעול לאורך-זמן במוֹד ארבע-פעימות (עשיר מדי, קר מדי), אך אין שום בעיה לעשות זאת מיד לאחר סיום ההרצה.


    בהצלחה

    עמי
    זה כבר הרבה יותר קרוב להרצה נכונה...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    769
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    טיסני אילת המכובד
    נשמח לדעת מהיא הרצה נכונה לדעתך ומה לא טוב בפרוצדורה שפרסמתי
    זה ישמש את כל חברי הפורום

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הרצה למנוע

    טיסני אילת....
    נשמע כמו עסק ובתור עסק אתם אמורים לדעת אנגלית...
    זה התרגום לעברית לנוהל הרצה של מנוע ABC
    נלקח מתוך החוברת שבאה עם המנוע אם מצאתם דרך יותר טובה ונכונה מהיצרן עצמו נשמח באמת לראות...
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

נושאים דומים

  1. [שאלה] הרצה למנוע ASP
    על ידי Guyb בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-12-2011, 07:39:57
  2. [עזרה!] הרצה למנוע או אס 95 AX
    על ידי yagel בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 12-04-2011, 15:46:03
  3. [שאלה] הרצה למנוע 46
    על ידי nakva בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-08-2010, 15:57:02
  4. [שאלה] איך אני עושה הרצה למנוע ASP 60
    על ידי שי טל בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-07-2010, 00:32:12
  5. הרצה למנוע 50
    על ידי טלרועי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-03-2010, 19:25:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •