שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    בכל פעם שהיתי יוצא להטיס את הF3J שלי, היתי מתבאס כי כל ההתעסקות מסביב (הרכבת הטיסן לוקחת הרבה זמן, פריסת וקיפול הווינץ' זה סיוט, להביא את המצנח אחרי כל הטסה) ולמעשה אחרי שהתחרתי שנה וחצי (ואפילו סיימתי במקום ה-4 בגמר) הפסקתי להטיס את הדאון גם בתחרויות וגם באימונים\הטסות כיף, בשנתיים האחרונות הדאון טס רק פעם אחד וגם זה היה כשגיל ביקש שאביא את הווינץ' כי הוא רצה להטיס את הדאון שלו.
    לפני כמה שבועות החלטתי שהגיע הזמן לחשמל אותו, כי ככה הוא סוף סוף יראה קצת אוויר ולא ישכב בארון ויצבור אבק!
    מבחינת הבניה הדאון יהיה מוכן ומאובזר לתחרויות, אבל בזמן הקרוב אני לא אתחרה בתחרויות F5J.
    הדאון ישתנה ב-2 דברים עיקריים - "ברית מילה" לחרטום והדבקת Firewall למנוע, הזזת הסרוואים שמפעילים את הזנב מהחרטום לתוך המייצב כיוון.

    התחלתי עם ה"ברית מילה"





    הכנתי את הFirewall שיתאים למנוע שלי, והדבקתי אותו עם דבק מבני לחרטום (יש דבק גם מבפנים וגם מבחוץ)



    מערכת הכח שבה אני הולך להשתמש היא מנוע Hacker b40 19L עם גיר, בקר Kontronik 40A, פרופלור מפלצת Aeronaut CAM 18X11, ספינר אלומיניום (שלא ישבר בנחיתות) וסוללה זבל סינית Nano Tech 850 mah, 4S, 45C (פעם ראשונה שיש לי בבית זבל סיני, מקווה שלא תפוצץ לי את הבית).



    כדי להדגיש עד כמה שהפרופלור הזה גדול, צילמתי אותו ליד פרופלור 12X6



    איתן.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_8105.JPG‏ 
Views:	704 
Size:	139.7 קילובייט 
ID:	75959   Click image for larger version. 

Name:	IMG_8106.JPG‏ 
Views:	685 
Size:	93.4 קילובייט 
ID:	75960   Click image for larger version. 

Name:	IMG_8107.JPG‏ 
Views:	680 
Size:	164.0 קילובייט 
ID:	75961   Click image for larger version. 

Name:	IMG_8108.JPG‏ 
Views:	663 
Size:	168.0 קילובייט 
ID:	75962   Click image for larger version. 

Name:	IMG_8109.JPG‏ 
Views:	709 
Size:	99.4 קילובייט 
ID:	75963  

    נערך לאחרונה על ידי eitan-ro; 12-10-2012 בשעה 14:08:16.
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    545
    תודה!
    2
    הודה 15 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    קודם כל נראה לי שעשית מהלך שיביא לך הנאה

    אם אפשר לשאול באיזה טכניקה בצעת את הסימון וחיתוך האף
    ואיך חישבת את מיקום הפייר וול מבחינת הזוית שכמובן משפיעה על כוון ציר המנוע

    תודה ירון

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    492
    תודה!
    3
    הודה 25 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    לכשייגמר יראה ויטוס כמו גדול
    אם כבר תעשה טובה ותגדיל בשקל תשעים ל-5 תאים

    בהצלחה
    רק בשמחות

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    פשוט מאד, ידעתי מה הקוטר של הספינר וסימנתי את זה על הגוף.
    כל השאר נעשה בשיטה שאני דוגל בה כבר יותר מ15 שנים - עיינומטרר
    כל הזויות נקבעו לפי הראיה בלבד...
    זה לא איכזב אותי, מקווה שזה ימשיך ככה
    Sent from my GT-I9100
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    קיבלתי את הסרוואים המיועדים להגאים (Hyperion dS11) ופתחתי פתח במייצב כיוון שבו ישבו הסרוואים. בזמן הפתיחה היה לי מאד קשה לחתוך חלק ממנו, ואחרי שפתחתי בהבנתי למה - מסתבר שבמייצב כיוון יש מן קורת U צפה משני צידי המייצב.
    בנוסף לזה בגלל הקורה ראיתי שיש צורך בהגבהה לסרוואים, אחרת הם לא יוכלו להזיז את ההגאים בצורה חלקה.
    כל מה שנותר לי לעשות אחרי שההגבהה שעשיתי תתייבש זה להדביק את הסרוואים על התושבת ולחבר אותם לנדנדה של ההגה גובה, ולמייצב כיוון... אני שוקל גם להחזיר למייצב כיוון את החוזק ש"לקחתי" ע"י חיתוך הקורה, אבל בגלל שהדאון הזה הוא לא דאון F3J יותר, האיזור עצמו מאד חזק גם ככה ובגלל שהעומסים עליו משמועתית קטנים יותר ייתכן שאוותר על זה.

    פתח במייצב כיוון



    הגבהה לסרוואים



    איתן.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_8110.JPG‏ 
Views:	575 
Size:	142.4 קילובייט 
ID:	77106   Click image for larger version. 

Name:	IMG_8111.JPG‏ 
Views:	581 
Size:	152.2 קילובייט 
ID:	77107  
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    אני ממליץ בחום להחזיר חוזק בדמות של חציץ באיזור הפתוח.
    במקרה של עומס, כתוצאה מנחיתה עקומה לדוגמה, ההגה עלול לקרוס.
    תוסיף חציץ בחלק הקדמי לסגירת תיבת פיתול (D-BOX) מהתחתית (תשאיר חור לחיווט) ועד הציר של הגה הגובה

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    כבר קיימת באיזור הזה תיבת פיתול קצת מעל החור של הציר של ההגה גובה.
    אתה מציע לעשות עוד אחת באיזור של הפתח?
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    ראה התמונה המצורפת
    הייתי מוסיף חציץ על פי הקו האדום.
    ימנע קריסה של הסקין במקרה של נחיתות עקומות (נגיעת טיפ אחד בקרקע לפני השני)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	Untitled.jpg‏ 
Views:	184 
Size:	74.5 קילובייט 
ID:	77126  

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    נשמע הגיוני... נוסיף
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    940
    תודה!
    1
    הודה 34 פעמים ב 26 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    יפה איתן :-)
    גם הפייק שלי עבר ברית ונכון לאתמול הסתיימה הברית והרכבת כל החשמל הנחוץ
    נותר לבדוק מרכז כובד ולהמריא
    ערוץ הסרטים שלי ב - youtube לחץ כאן
    ערוץ הסרטים ב - VIMEO

    מדריכים
    בניית דאון STARK
    בניית דאון TopSky 2 DLG
    בניית דאון AKCENT 2
    כיוון שלט Turnigy ER9X לדאון DLG

    סרטוני הדרכה בתחום דאוני דיסקוס DLG - מומלץ מאד

    אחד המטיסים הטובים מסביר על טרמיקות
    http://www.youtube.com/watch?v=0w_87NRe2fk

    חבר נבחרת ארה"ב מסביר על טכניקת זריקת הדאון
    http://www.youtube.com/watch?v=-PDUmBlod6E

    הזמנה קבוצתית

    הזמנה-מרוכזת-של-דאוני-דיסקוס-DLG

    סרטוני דאוני רדיו

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    יפה מאוד! אני אוהב את הרעיון.
    הנה משהו קצת יותר צנוע
    Click image for larger version. 

Name:	gamblerw.jpg 
Views:	278 
Size:	487.7 קילובייט 
ID:	77984
    בברכה,
    תומר עינבר

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2012
    מיקום
    בית שמש עיר הפשע והרשע
    הודעות
    578
    תודה!
    17
    הודה 19 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    יפה מאוד! אני אוהב את הרעיון.
    הנה משהו קצת יותר צנוע
    Click image for larger version. 

Name:	gamblerw.jpg 
Views:	278 
Size:	487.7 קילובייט 
ID:	77984
    DLG ממונע?
    הערוץ שלי ביוטיוב
    http://www.youtube.com/user/davidrj55/videos?view=0
    תעשו SUBSCRIBE

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    כן, DLG ממונע.
    הסיבה מאוד פשוטה: החלטתי לחשמל אותו כיוון שבמחינת חוזק מבני הוא כבר עשה את שלו, הוא הדיסקוס הראשון שלי והיום אני מטיס Topsky 2.
    הגמבלר שכב הרבה על הקיר עד שהחלטתי להחזיר אותו לשירות בצורת דאון ממונע. הוא טס מדהים וגם בעל כושר דאייה שכמעט ולא אבד.
    בברכה,
    תומר עינבר

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    יפה... מה הSETUP?
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    מנוע hextronic 1300kv 24 גרם.
    בקר 10A.
    סוללה Rhino 3S 460.
    פרופ 8X4.
    סרוואים D47.
    בברכה,
    תומר עינבר

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    ומה המשקל?
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    שוקל 280 מוכן לטיסה, כמעט זהה למשקל ללא המנוע (היתה סוללת ניקל מטאל כבדה בחרטום). אני רוצה להקל אותו עוד קצת עם מנוע קטן יותר וסוללה קטנה יותר.
    בברכה,
    תומר עינבר

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    קצת כבד... אבל לא נורא!
    תנסה להוריד משקל כמה שיותר, זה דאון קטן ואמור להיות כמה שיותר קל... תשקול החלפת חלקים\בניה מחדש כדי להוריד משקל.

    לעניננו:
    סיימתי את ההסבה לפני כשבועיים, ורק עכשיו יוצא לעדכן.
    עשיתי בנדנדה של ההגה גובה חור ללינק של ההגה גובה כדי שיתחבר אליו ישירות, וידאתי שהכל עובד חלק בלי תקיעות או מאמצים והדבקתי את הסרואים בזנב על המגש שתיארתי מקודם, אבל לצערי שכחתי לצלם את כל הדברים האלה...
    אחרי שהסרוואים הודבקו ובדקתי שוב שהכל עובד חלק, הלחמתי מאריכים לסרוואים שהולכים עד החרטום - חוט 4 גידים כאשר ה'+' של שני הסרוואים מחוברים ביחד, ה,'-' כנ"ל וסינגל אחד לכל אחד.
    אחרי שוידאתי שוב (Better safe than sorry) שהכל עובד חלק השלמתי את הקורה במייצב כיוון כמו שרועי הציע, וסגרתי בהחזרה את פתח שפתחתי בהתחלה כשהוספתי רצועות פיברגלס על המסגרת של המכסה על מנת להחזיר את החוזק לפיתול של כל המייצב (אם יהיה לי כוח מתישהו אולי גם אצבע את זה):



    את הטסט עשיתי באותו סופ"ש שהיה סוער אז לא ממש הצלחתי לקזז ולכוון אותו, אלא רק לראות שהוא עדיין טס ושהוא סוחב בצורה סבירה פחות או יותר (מערכת כוח של 300-400 וואט בסה"כ).
    אין לי מושג כמה הוא שוקל כי המשקל שלי מתחיל לצעוק שכבד לו אחרי שהוא מגיע לקילו, אבל יחסית לתצורה הקודמת שלו של הF3J אני לא מרגיש שעליתי יותר מידי במשקל.
    אני מאד מקווה שבסופ"ש הקרוב יתאפשר לצאת לעשות כמה טיסות נורמליות, ואז שוב לאפסן אותו בארון לשנה-שנתיים .

    איתן.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	20121109_110016.jpg‏ 
Views:	437 
Size:	486.5 קילובייט 
ID:	78074  
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    איתן, אחלה עבודה, כרגיל.
    מה שרציתי לשאול, סליחה על הבורות מה הוא הדאון F3J?
    האם תוכל לתת הסבר עליו, בקצרה.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת Pike Superior F3J לדאון חשמלי F5J

    זה בדיוק כמו F5J, רק שבמקום מנוע חשמלי שמעלה, משתמשים בכלים ו-2 רצים שימשכו אותו.
    בתחרות F3J תחילת מדידת הזמן נעשית מרגע שיחרור מהכבל ועד לנחיתה, ובהשוואה לF5J נחיתות הספוט קשות בהרבה כי במטר האחרון יש ניקוד כל 20 ס"מ (או 10, לא זוכר בדיוק) מה שמאלץ את המתחרים לנעוץ את הדאון בתוך הספוט.
    אתה יכול לראות פה כמה סרטונים

    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  21. המשתמשים הבאים אמרו תודה לeitan-ro על הודעתו:

    Bob Shark (20-11-2012)

נושאים דומים

  1. השרון דאון F3J Pike Superior בהזדמנות
    על ידי shpitz בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 07-04-2011, 22:06:28
  2. למכירה - Pike superior + כל החבילה בהזדמנות.
    על ידי f3j-pike בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-02-2009, 20:23:51
  3. למכירה - Pike Superior
    על ידי f3j-pike בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-01-2009, 20:29:06
  4. למכירה גוף של Pike Superior V Tail בזול מאד
    על ידי eitan-ro בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-10-2008, 13:33:58
  5. בנית הגה גובה ל pike superior x tail
    על ידי eitan-ro בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-08-2008, 17:29:19

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •