מה הקשר בין ה- C לזרם טעינה ?
למשל ? באיזה זרם מטעינים סוללת ליפו 3 תאים (11 וולט ) 1800 מיל אמפר 25c ?
מה הקשר בין ה- C לזרם טעינה ?
למשל ? באיזה זרם מטעינים סוללת ליפו 3 תאים (11 וולט ) 1800 מיל אמפר 25c ?
ה- c לא קשור למתח הטעינה....
עליך להטעין במצב של 11.1 וולט 1800 מיליאמפר גם אם תיהיה לך עוד סוללה והיא תיהיה עם יותר או פחות c בכל זאת תטעין ככה....
לסיכום: ה- c לא משפיע על מתח הדחיפה
למה על 1800? הוא ממהר לאן שהוא? אם הוא בשטח אז כן , ויקח שעה ,אבל טעינה בבית עדיף על כמה שפחות אמפר..
ככה יותר בריא לסוללה ומאריך לה את החייים,...
מה שכן אסור להטעין יותר מקיבולת הסוללה ובמקרה הזה לא יותר 1800 מיליאמפר.
גיא
0544460276
סוללה של 1800MA מטעינים ב 1.8A
סוללה של 600MA מטעינים ב 0.6A
וכן הלאה...
ה "C" זהו הכוח פריקה של הסוללה
ככל שה C יותר גבוהה ככה ניתן למשוך יותר אמפר מהסוללה
לדוגמא סוללה של 1000MA עם 20C- 30C תוכל למשוך ממנה 20 אמפר קבוע ו30 אמפר לפרק זמן של 10-15 שניות.
החשבון הוא פשוט בעיקרון:
קיבולת הסוללה כפול ה C שווה לכמות האמפר שניתן להוציא ממנה.
נערך לאחרונה על ידי Marknopfler; 14-02-2009 בשעה 16:42:03.
1800 מיליאמפר זה לא10% מ1.8A ולהפך זה בדיוק אותו דבר רק ביחידות שונות.
כמו 1.2 מטר ו120 ס"מ
בכל אחד אמפר יש 1000 מיליאמפר.
ואם אתה רוצה לטעון ב10% סוללה 1800 מילי אז זה 180 מילי אמפר ותעגל 0.2A במטען...
ורק שתהיה בטוח ושלא בילבלתי 180מילי כפול 10 זה 1800 מיליאמפר
תעשה הפרדה בין מילי לA אם אתה מחשב משהו אתה מחשב הכל עם אותו יחידות מידה.
גיא
0544460276
צודק![]()