שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 33

נושא: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Cool הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    אני יודע שלחלק מהחברים הטיסן הזה נראה כמו עוד טיסן ואולי גם לא כזה מרשים כמו הטיסנים הצבעוניים של היום..
    אז אני רוצה להבהיר משהו..
    הקוגר (לחדשים ולמי שלא מכיר..)היה אחד הטיסנים הפופולארים בארץ, בזמנו קראו לתופעה "הקוגרמניה",בקיצור קלסיקה ונוסטלגיה,
    קיט נגריה של חברת SIG האמריקאית.
    כן,כן, פעם היו בונים קיטים מערימת לוחות עצים, לא היה "טיסני פאזל" כמו ביקסלר למינייהם, וזה לא היה מזמן כול כך..
    (טוב שיש כאלו שעוד בונים כך היום, זה היה חלק בלתי נפרד מהתחביב היפה הזה, היום כבר לא חייבים..אבל כדאי לנסות..)

    אז את הקוגר קניתי בתקופת הטירונות שלי..די מזמן, הייתי די אופטימי לבנות דבר כזה בתקופת הצבא וזה באמת נמשך לאורך שנה וחצי..
    הסבר קצר: אתה קונה קופסת קרטון עם תמונה יפה של טיסן, מגיע הבייתה, פותח את הקופסא ורואה ערימה של לוחות בלזה בעוביים שונים,
    בדיוק כמו שמוכרים עדיין בחנויות טיסנים, בנוסף יש קאול ומוטות ברזל לייצר פושרד וכן נסע, אה ודבר אחרון, חוברת ארוכה בשחור לבן ובמידות אינצ'יות (אמריקאים מתנשאים), בסוף החוברת כתוב "בהצלחה".

    אז העונות חלפו, העלים נשרו, הציפורים נדדו ואפילו עליתי בדרגה.. עברה שנה וחצי וזה נגמר..ו..אופסן בארון למשך מספר שנים דו סיפרתי..

    אוקי, החשמל הגיע לתחביב..
    הוצאתי את היצירה שכבר מזמן איבדה את הפופולאריות שחוותה בשנות השמונים..הצבע הלבן הפך צהוב ולמרות שהתנאים היו ממש "עניים" באותה תקופה, הבנייה יצאה ממש טובה. ואני מתכוון לסכין יפנית, נייר שיוף, סרגל, דבק נגרים ואפוקסי 30 דקות..וכן, אין CA וזרז ברשימה..
    כול יום הדבקתי דבר אחד..
    הצביעה נעשת עם פוליאור ומכחול! כולל הסכימה, לאט ובעדינות.
    ישנתי שבועות עם הדבר פולט רעלים הזה בסלון וכול בוקר קמתי עם כאב ראש.. תחביב קשה..בית ספר עשה לי הטיסן הזה..

    טוב, לעניין..
    אחרי שהוצאתי אותו עשיתי לו צביעה מחדש קצת תיקונים בציפוי (בוא נגיד שמונוקוט זה לא..),
    אפילו את הספינר המקורי צבעתי שיתאים בגוון לאדום בטיסן, יצרתי תושבת למנוע חשמלי, עשיתי את כול החשבונות והזמנתי סטאפ נחמד.

    אז ככה, הסטאפ כרגע עובד על סוללת 6 תאים 5000מיל', בקר 200A פרופ 12X12,
    אבל המנוע ששמתי יכול לקבל 8 תאים עם אותו פרופ, כך שיש לאן לעלות.
    כיוון שהבקר שיש לי מתאים ל-6 תאים התחלתי "ברגוע" עם 6 תאים..המשקל סופי של הטנק הזה הוא כ-3.5ק"ג.
    מהירות שנמדדה עם הסטאפ הנוכחי, עובר את ה-200 וקצת, נחמד לבנתיים. עם 8 תאים נקבל עוד, אבל הוא סוחב בלי בעיה גם כך..
    "טיסן בוקר"-כזה שמגיעים למנחת בבוקר ורוצים להתחיל עם טיסת בוקר רגועה לפני קפה ראשון..

    זהו.. הנה תמונות מלפני, קצת מתהליך השיפוץ ובעיקר אחרי..

    אה, סרטון של הבובה..כדאי ב-HD..

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	22.JPG‏ 
Views:	194 
Size:	41.1 קילובייט 
ID:	77426   Click image for larger version. 

Name:	1.JPG‏ 
Views:	199 
Size:	42.2 קילובייט 
ID:	77406   Click image for larger version. 

Name:	2.JPG‏ 
Views:	220 
Size:	39.5 קילובייט 
ID:	77407   Click image for larger version. 

Name:	3.JPG‏ 
Views:	194 
Size:	53.0 קילובייט 
ID:	77408   Click image for larger version. 

Name:	4.JPG‏ 
Views:	203 
Size:	52.2 קילובייט 
ID:	77409  

    Click image for larger version. 

Name:	5.JPG‏ 
Views:	218 
Size:	70.0 קילובייט 
ID:	77410   Click image for larger version. 

Name:	6.JPG‏ 
Views:	228 
Size:	61.7 קילובייט 
ID:	77411   Click image for larger version. 

Name:	7.JPG‏ 
Views:	238 
Size:	45.2 קילובייט 
ID:	77412   Click image for larger version. 

Name:	8.JPG‏ 
Views:	229 
Size:	45.3 קילובייט 
ID:	77413   Click image for larger version. 

Name:	9.JPG‏ 
Views:	182 
Size:	50.8 קילובייט 
ID:	77414  

    Click image for larger version. 

Name:	10.JPG‏ 
Views:	183 
Size:	56.2 קילובייט 
ID:	77415   Click image for larger version. 

Name:	11.JPG‏ 
Views:	179 
Size:	54.2 קילובייט 
ID:	77416   Click image for larger version. 

Name:	12.JPG‏ 
Views:	180 
Size:	49.7 קילובייט 
ID:	77417   Click image for larger version. 

Name:	13.JPG‏ 
Views:	172 
Size:	53.9 קילובייט 
ID:	77418   Click image for larger version. 

Name:	14.JPG‏ 
Views:	198 
Size:	59.9 קילובייט 
ID:	77419  

    Click image for larger version. 

Name:	15.JPG‏ 
Views:	197 
Size:	54.8 קילובייט 
ID:	77420   Click image for larger version. 

Name:	16.JPG‏ 
Views:	178 
Size:	47.1 קילובייט 
ID:	77421   Click image for larger version. 

Name:	17.JPG‏ 
Views:	196 
Size:	52.4 קילובייט 
ID:	77422   Click image for larger version. 

Name:	18.JPG‏ 
Views:	173 
Size:	48.1 קילובייט 
ID:	77423   Click image for larger version. 

Name:	19.JPG‏ 
Views:	161 
Size:	50.2 קילובייט 
ID:	77424  

    Click image for larger version. 

Name:	20.JPG‏ 
Views:	158 
Size:	55.7 קילובייט 
ID:	77425   Click image for larger version. 

Name:	23.JPG‏ 
Views:	165 
Size:	41.2 קילובייט 
ID:	77427   Click image for larger version. 

Name:	24.JPG‏ 
Views:	158 
Size:	48.5 קילובייט 
ID:	77428   Click image for larger version. 

Name:	25.JPG‏ 
Views:	162 
Size:	59.5 קילובייט 
ID:	77429  

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לadibenbasat על הודעתו:

    SAMALOT (09-11-2012)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    הי אדי ,
    נראה מעולה , וטס מדהים ושאפו על הסבלנות וההתמדה-בעידן שבו המוטיב הוא "להספיק הכל מהר" זה לא מובן מאליו.
    אני עובד על טיסן עם נתונים דומים מאוד האם תוכל לשים קישור למנוע שהשתמשת ( לא רואים את הכתובית על המנוע מהתמונות )
    אגב, היכן מיקמת את הסוללה ?
    תודה
    נערך לאחרונה על ידי shaharg; 09-11-2012 בשעה 06:07:59.
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    תענוג לראות אנשים כמוך בפעולה
    מי שנולד לעידן הג'אנקלקרים מפסיד חלק נכבד מהתחביב (אולי את החלק הכי מרגש-היצירה)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    tomernassi (09-11-2012)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    884
    תודה!
    126
    הודה 33 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    וואו... לא חשבתי שיצא לי לראות אחד כזה עוד....

    יצא לך מדהים, הצביעה נראית 10 והכל יושב בול. ממש סקיילי.
    רק חסר לך גלגלים מתקפלים :-)

    באמת אהבתי, לייק ענק

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    אם זה לא יכול להרוג אותך, זה לא ספורט זה משחק!

    TREX 500
    NAZA QUAD
    KKMULTICOPTER QUAD
    BIXLER- הי"ד, אותר בחלקים :-)
    AURORA 9

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    האמת שחשבתי לכיוון של גלגלים נפתחים, בכנף זה לא בעיה, לגבי גלגל האף..קצת בעייתי, אין לו ממש מקום, אז ירדתי מזה..

    תודה עודד.. הסיפוק שדבר כזה עולה לאוויר וטס כפי שחלמת (כמו הדאון שלך), זה משהו הרבה מעבר לטיסן שמרכיבים אפילו ARF,
    אני בטוח שמשה ירגיש כך עם הפוגה שלו, ואם משהו חושב שזה "לא משתלם" כי יש מלא עבודה, אז שינסה ויבנה אחד מהתחלה, עם כול ההאתגרים בבנייה..עדיין זה באמת כיף גדול..

    לגבי מיקום הסוללה, מאחורי הפיירוול יש תא למיכל דלק, בסיומו מתחיל תא שממוקם מתחת לכנף, שם הסוללה, צמוד קדימה, CG מושלם.
    המנוע שהשתמשתי הוא: http://www.ebay.co.uk/itm/RC-C5055-K...-/250799768699,
    אם הוא מתאים לך יש לי עוד אחד למכירה, דבר איתי, זה אחלה מנוע, הוא יותר חזק מאוד.

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2012
    הודעות
    14
    תודה!
    4
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    יפה !
    אם תרצה חיפוי מנוע מפיברגלאס, פנה אלי.
    Crazy flying: Making the easy look difficult, the difficult look spectacular and never attempting the impossible.
    Niel Williams

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    ממש מגניב. כל שרשור שלך זה ללק את האצבעות
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    מדהים, אין עליך!
    אהבתי את הפתח למנוע...

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    מדהים, אין עליך!
    אהבתי את הפתח למנוע...
    מתאים בדיוק ל-OS FX46..קירור טוב למנוע..

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    מתאים בדיוק ל-OS FX46..קירור טוב למנוע..
    הבנתי שבמקור לא היה חשמלי, אבל מגניב לראות אותו מסתובב...

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  13. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    יצא יפהפה וטס יפהפה
    אהבתי את "אם רוצים להטיס רגוע בבוקר" - ב200 קמ"ש ...

  14. #12
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    ד"א, זה לא פרופ גדול מידי?
    אני מתכנן מנוע דומה עם פרופ 10x10 על הסאנדאונר

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  15. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    איזה נוסטלגיה... למדתי להטיס על הטיסן הזה לפני איזה 15 שנים

    Sent from my GT-I9100
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  16. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    גיא,
    אם אתה רוצה שטיסן במשקל כזה (3.5ק"ג) "יסחוב בעליה", כדאי לשים לו פרופ שמייצר מספיק דחף,
    אחרי הרבה חשבונות ומדידות, זה המערך הכי טוב שהגעתי אליו לטיסן הזה שיתאים למה שאני רוצה ממנו,
    גם מהירות יפה וגם דחף משמעותי, אני ממש מבסוט מהתוצאה, המנוע אגב חזק יותר מהמקביל בניטרו של OS90.

    בסנדאונר 36 שלך, המשקל טיסה שלו בערך קילו פחות (חשמלי או ניטרו)! אני לא יודע איזה מנוע את מתכוון לשים עליו,
    אבל מניסיון עם הטיסן הזה פרופ 10X10 זה אופציה מצוינת כול עוד המנוע והמערכת מתאימים.
    ואם אתה באמת מתכוון לשים לו מנוע דומה לזה שבקוגר, אז תחזק לו ת'תחת, כי הוא יקרע לו ת'צורה..
    אתה צריך מנוע אחר לסנדאונר..וכן, שיותאם לעבודה עם 10X10..

  17. #15
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    סליחה... עכשיו ראיתי ששמת מנוע 5055...
    אני מתכנן לסאונדאונר - C4250 kv800 עם פרופ 10X10 וננסה גם 9X9 ל-6 תאים

  18. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    איזה מנוע זה גיא?

  19. #17
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    ציטוט נכתב במקור על ידי adibenbasat צפיה בהודעה
    איזה מנוע זה גיא?

    https://www.leaderhobby.com/product....=9394001226268

    וסליחה שנדחפתי לך בשירשור...

  20. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    עם המנוע הזה 10x10 עם 6 תאים, אין מה לנסות משהו אחר, בפחות תאים תצטרך להגדיל פרופ כי ה-KV יהיה נמוך מידי ותקבל טיסן שלב שני לא רייסר.
    גם ככה ה-RPM הסופי יהיה דומה ל-OS46 שזה סבבה, לא היסטרי אבל יפה, לא מציע לנסות פחות מזה..

  21. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    מיקום
    חולון
    הודעות
    86
    תודה!
    9
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    אדי אתה אומן.

    היה גם את ה- King Kobra...

    Click image for larger version. 

Name:	rc54-1.jpg 
Views:	113 
Size:	24.0 קילובייט 
ID:	77533

  22. #20
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    1,071
    תודה!
    3
    הודה 15 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    שלום פותח השרשור ושאלה לך ולאנשים שהתנסו בפרויקט..
    שוקל לעשות את זה לטריינר עם מנוע OS 46 FXI רציתי לדעת האם משתלם, כדאי, ובעל אותה הנאה?
    האם תוכל להמליץ לי ולתת את דעתך האישית לגבי השאלות?

  23. #21
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    קודם כול תעשה חיפוש, דנו בנושא "חישמל" טיסן שהיה במקור דלק כבר די הרבה במיוחד בטריינרים.
    תוכל לקבל מלא חוות דעת וסטאפים מומלצים.

    האם זה "משתלם"..? כדאי..? בעל אותה הנעה..? אתה מבין שאין ממש תשובות לשאלות האלו..
    כלכלית, זה לא משתלם, זה גם לא מלכלך כמו ניטרו, גם לא מרעיש כמו ניטרו, אבל הרעש בניטרו זה חלק מהכיף, גם הריח..בקיצור,
    היחיד שיכול לענות לך על השאלות האלו זה אתה, מה עושה לך יותר כיף..
    אישית, אני אוהב גם טיסנים חשמליים\מחושמלים וגם טיסני דלק..

    לגבי טריינר 46, אפשר להגיד שזה ממש דומה בכול הפרמטרים של הטיסה והטיסן (משקל טיסה, זמן אוויר אפילו בערך אותה השקעה כספית..), החשמל=נקי יותר, הניטרו=שמן מטנול ורעש.


  24. #22
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    עבודה יפה אדי.אכן טיסן נוסטלגיה.אדי עם תרצה עזרה במיתקפלים דבר איתי.זאת לא ממש בעיה.אם אני לא טועה יש גם הכנה בשורש הכנף למיתקפלים רק אני לא זוכר באיזה דגם זה(כלומר באיזה שנת ייצור)
    חיים גיל תעשה תרגיל

  25. #23
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    תודה חיים..
    חיים איזה הכנה יש בשורש הכנף..? אני בניתי את הדבר הזה מ-0 זה לא ARF..עד היום אני משתעל מהנסורת בריאות מהשיופים..
    הקיט הזה לא השתנה מעולם ולדעתי הוא יצא לראשונה בשנות ה-70 אולי אפילו ה-60..אני יודע שהחברה נוסדה ב-51.
    מי שכרת את העצים, המתכנן, המעצב, אפילו מי שבחר את השם..אולי כבר לא איתנו..(דמעה..)..
    בכול מקרה..
    בכנפיים זה לא מסובך לחפור ולשתול גלגלים מתקפלים, עם הגלגל האף זה יותר בעיה, כי המרחק בין נקודת החיבור של הכנף לגוף (בשפת ההתקפה) לפיירוול קצר מידי לשים שם גלגל מתקפל.
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 13-11-2012 בשעה 10:58:33.

  26. #24
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    הודעות
    1,071
    תודה!
    3
    הודה 15 פעמים ב 15 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    אדי, המנוע שאתה בחרת לדעתך יתאים לטריינט 46?
    בנוסף אהבתי מאוד את התושבת מנוע שבנית, אני מניח שהצורה והחומרים נבחרו בקפידה על מנת לתת משקל לקדמת הגוף ואף להאריך במעט את הגוף.
    אשמח אם תוכל לפרט קצת יותר על בניית התושבת..

  27. #25
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הקוגר המיטולוגי מחושמל, משופץ ובועט-תמונות, סקירה וסרטון- כנסו כנסו..

    המנוע הזה חזק מידי לטריינר 46, המקביל הסיני הוא אחלה מנוע.
    לגבי התושבת, בפיירוול של הטיסן יש אומי נעץ המותאמים לתושבת למנוע ניטרו במקור.
    אז יצרתי פלטה מדיקט עם 4 חורים שתשמש כמשטח בה היו "פאזות" לראשי הברגים של תושבת המנוע החשמלי.
    בנוסף, יצרתי פלטה נוספת מאלומיניום תעופתי בה היו 4 חורים נוספים המתאימים לברגים של התושבת של המנוע החשמלי,
    ו-4 חורים נוספים שמתאימים לאומי הנעץ בפיירוול.
    השתמשתי ב"ספייסרים" של מולטיפלקס בכדי למקם את המנוע לאורך ציר הגוף בהתאם לקאול.
    דרך כול ספייסר עובר בורג אלן כאשר הראש שלו ממוקם בפאזה שעשיתי בפלטת העץ.
    כעת, שתי הפלטות (בצמוד) מקובעות לפיירוול (באמצעות ברגים המהודקים עם אומי הנעץ בפיירוול) + 4 ברגים בולטים דרכם אשחיל את הספייסרים.
    פה זה כבר פשוט.. אחרי שהשחלתי את הספייסרים, שמתי תושבת למנוע חשמלי עם המנוע עצמו, הידקתי עם ניילוקים והכול מקובע כמו בטון, אין סיכוי לוויברציות..

    ניתן לעשות את זה באופן פשוט יותר עם ברגים דרך הפיירוול עד למנוע החשמלי, לא חייבים ספייסרים, אפשר לעשות "מעצורים" (פשוט שמים ניילוקים) באיזה מרחק שרוצים לאורך הברגים עצמם,
    צריך לוודא שהכול חזק, אם מדובר במנוע העלול ליצור וויברציות תמיד כדי לתת מקדם בטיחות לחוזק הקיבוע..
    נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 13-11-2012 בשעה 11:02:37.

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [מדליק] שיפוץ ה"מכסחת המעופפת" המיתולוגית - סרטון, כנסו, כנסו..
    על ידי adibenbasat בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 10-10-2011, 23:00:03
  2. [מדליק] טסט פלייט של המקסי סוויפט - תמונות וסרטון!
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-04-2011, 12:13:13
  3. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-04-2010, 18:04:33
  4. [נתונים] סיקור אולימפיאדת הסילונים 2009 Jet World Master - כנסו, יש תמונות חמות!!!
    על ידי amiramen בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 04-07-2009, 23:42:28
  5. תמונות וסרטון של הטירקס שלי מתהפך
    על ידי sharonx בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-12-2008, 20:23:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •