האם הסוללות רגישות לפריקת יתר כמו ליפו? כלומר אם פרקתי אותן עד הסוף כמעט לא יהיה ניתן להטעין אותן שוב ?
האם הסוללות רגישות לפריקת יתר כמו ליפו? כלומר אם פרקתי אותן עד הסוף כמעט לא יהיה ניתן להטעין אותן שוב ?
אצלי LIFE של הסיני נשארה בשלט דלוק עד שלא היה לה מתח יותר להשאיר את השלט דלוק (מתחת ל 6V ) ,
היא התאוששה מזה ועברה כבר כמה טעינות..
עד היום היא מתפקדת טוב בשלט כזה...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...2Ch_Tx_Rx.html
נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-02-2013 בשעה 00:05:34.
אין בעיית פריקת יתר.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
ואפשר לדעתי לטעון ב 10c, נכון? מה המתח לתא כשהן מלאות? ונומינלי?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
והאם לייף ו 123 זה אותו הדבר?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
לא כל סוללה ניתן לטעון ב 10C , זה תלוי בהגדרות של היצרן רצוי לא לחרוג מזה...
את הסוללות של HK אני מטעין ב 1C (גם ככה זה אחת לחודש חודשיים)
המתח שהמטען עוצר הוא 3.8V שהוא מוגדר ל LIFE ... אל תנסה בבית אבל הסוללות של HK לא מתרגשות מטעינה ל4.2 (קרה לי בטעות יותר מפעם אחת)
אבל אין שום יתרון בזה הקיבול הנוסף בין 3.8 ל 4.2 הוא אפסי... בהדלקת המשדר תוך 30 שניות המתח יותר ל 3.5 לתא..
המתח הנומינלי מוגדר 3.3 לתא... והוא מחזיק עד 3.2 בערך ואז מתחיל לרדת מהר יחסית - ב 9X לאחר תחילת ההתראה (המקורית לא בגרסה של ארז) יש משהו כמו חצי שעה עד שעה עד שהשלט נכבה
אני עדיין לא מבין למה HK הוציאו סוללת LIPO ל 9XR עם הגנה מפריקת יותר טעינת יותר , סוללת ה LIFE שלהם מספקת הגנות באופן טבעי
נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-02-2013 בשעה 10:16:06.
אודי, היתרון של ליפו על לייף במשדר היא שיש לך רזולוציה טובה יותר על מנת להבחין שאתה בסוף הקיבול של הסוללה.
עם לייף אפשר הרבה יותר בקלות להגיע לכיבוי פתאומי של משדר.
אגב, מזכיר שוב שליפו במשדר טוענים כשיורדת מתחת ל11 וולט...
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
לא מכיר משדרים אחרים, אבל יש לי 2 שלטים מסוג 9X ושלט לרכב של HK , כולם עם סוללות LIFE 1500 של HK בעלות של 6.7$.
הרזולציה מבחינת קריאת המתח מספיק טובה בשבילי.
קריאת המתח בצג היא בערך 0.4 פחות מהמתח האמיתי ב 9X, בין מצב מלא לתחילת הציפצוף המתח נע בטווח של 9.5 ל9.0 וזה לוקח חודש עד חודשיים לנוע על הטווח הזה.
בשלט של הרכב הלד הירוק מתחיל להבהב שהמתח יורד מתחת לסף מסויים (לא בדקתי כמה) , אני מרשה לו להמשיך להסיע גם שהלד הירוק מהבהב ובשלט הזה הצריכה כנראה נמוכה כי הוא ממשיך להסיע לפעמים אפילו שעה עם לד מהבהב בלי איבודי קליטה.
ב 9X, יצא לי להטיס אפילו 20 דקות אחרי הההתראה התחילה לצפצף, מתחת ל9.0V המתח מתחיל לרדת מהר יחסית וכבר ראיתי 8.6V (חצי עשה אחרי ההתראה) ולא היתה בעיה מבחינת קליטה או בשלט עצמו,
יש כאלה שמטיסים עם 2 תאים כך שעד 7V השלט יתפקד טוב ואני לא הבדקתי כמה זמן צריך להתעלם מההתראה על מנת להגיע למצב שהשלט נכבה לבד.
לדעתי היתרון של הפעלת השלט על 9.9V לעומת 12.8V גובר על כל יתרון אחר של שימוש בליפו..
לפי פירסומים זרים - הרגולטור של ה 9X הינו לינארי כלומר כל המתח העודף (מעל 5V) מתורגם לחום בשלט, זה אולי לא בעיה למי שמגיע לשטח לשעתיים ומפעיל את השלט רק פעמיים, 10 דקות כל פעם.
אבל אצלי לפעמים השלט דלוק כמעט ברצץ שעתיים בזמן שאנחנו בשטח, מניסיוני פיזור חום זה הבעיה מספר אחת של רכיבים אלקטרונים ולכן אני מעדיף מתח נמוך על פני כל דבר אחר.
בכל מקרה כל אחד לפי שיקול דעתו ינהג.
נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-02-2013 בשעה 17:37:01.
pomerus (07-02-2013)
אננס, יפה כתבת
ב-9X שלי, התרשמתי שההבדל בקריאה הוא יותר מ0.4 וולט, וגם אני מטיס עם LiFE 1500. לא ניסיתי לרדת מתחת לצפצוף, והאמת שלרוב כבר ב9.1 או 9.2 אני שם לחצי שעה של טעינה וסוגר את הפינה הזו...
בוגל, מסכים לגמרי עם התזכורת שלך על טעינת הליפו כשמגיע ל-11 וולט. וכאמור - לפחות ב9X קריאת המתח לא מדוייקת (בלשון המעטה)
אננס (07-02-2013)