שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: סוללות A123

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    241
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סוללות A123

    האם הסוללות רגישות לפריקת יתר כמו ליפו? כלומר אם פרקתי אותן עד הסוף כמעט לא יהיה ניתן להטעין אותן שוב ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות A123

    אצלי LIFE של הסיני נשארה בשלט דלוק עד שלא היה לה מתח יותר להשאיר את השלט דלוק (מתחת ל 6V ) ,
    היא התאוששה מזה ועברה כבר כמה טעינות..

    עד היום היא מתפקדת טוב בשלט כזה...
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...2Ch_Tx_Rx.html
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-02-2013 בשעה 00:05:34.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות A123

    אין בעיית פריקת יתר.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סוללות A123

    ואפשר לדעתי לטעון ב 10c, נכון? מה המתח לתא כשהן מלאות? ונומינלי?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סוללות A123

    והאם לייף ו 123 זה אותו הדבר?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סוללות A123

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shahar_Hz צפיה בהודעה
    האם הסוללות רגישות לפריקת יתר כמו ליפו? כלומר אם פרקתי אותן עד הסוף כמעט לא יהיה ניתן להטעין אותן שוב ?


    אין בעיה !זה ההיתרון הבולט שלה על הליפו.(חוץ מזה שאפשר לחבר אותה ללא כל צורך ברגולטור)
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: סוללות A123

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    והאם לייף ו 123 זה אותו הדבר?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    אם איני טועה זה אותו דבר רק בשם אחר A123 זהו סימן רשום לסוללות LIFE המקוריות הבעיה היא החיקויים שקמו .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: סוללות A123

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    ואפשר לדעתי לטעון ב 10c, נכון? מה המתח לתא כשהן מלאות? ונומינלי?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
    לא כל סוללה ניתן לטעון ב 10C , זה תלוי בהגדרות של היצרן רצוי לא לחרוג מזה...
    את הסוללות של HK אני מטעין ב 1C (גם ככה זה אחת לחודש חודשיים)

    המתח שהמטען עוצר הוא 3.8V שהוא מוגדר ל LIFE ... אל תנסה בבית אבל הסוללות של HK לא מתרגשות מטעינה ל4.2 (קרה לי בטעות יותר מפעם אחת)
    אבל אין שום יתרון בזה הקיבול הנוסף בין 3.8 ל 4.2 הוא אפסי... בהדלקת המשדר תוך 30 שניות המתח יותר ל 3.5 לתא..
    המתח הנומינלי מוגדר 3.3 לתא... והוא מחזיק עד 3.2 בערך ואז מתחיל לרדת מהר יחסית - ב 9X לאחר תחילת ההתראה (המקורית לא בגרסה של ארז) יש משהו כמו חצי שעה עד שעה עד שהשלט נכבה

    אני עדיין לא מבין למה HK הוציאו סוללת LIPO ל 9XR עם הגנה מפריקת יותר טעינת יותר , סוללת ה LIFE שלהם מספקת הגנות באופן טבעי
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-02-2013 בשעה 10:16:06.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות A123

    אודי, היתרון של ליפו על לייף במשדר היא שיש לך רזולוציה טובה יותר על מנת להבחין שאתה בסוף הקיבול של הסוללה.
    עם לייף אפשר הרבה יותר בקלות להגיע לכיבוי פתאומי של משדר.
    אגב, מזכיר שוב שליפו במשדר טוענים כשיורדת מתחת ל11 וולט...
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות A123

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    אודי, היתרון של ליפו על לייף במשדר היא שיש לך רזולוציה טובה יותר על מנת להבחין שאתה בסוף הקיבול של הסוללה.
    עם לייף אפשר הרבה יותר בקלות להגיע לכיבוי פתאומי של משדר.
    אגב, מזכיר שוב שליפו במשדר טוענים כשיורדת מתחת ל11 וולט...
    לא מכיר משדרים אחרים, אבל יש לי 2 שלטים מסוג 9X ושלט לרכב של HK , כולם עם סוללות LIFE 1500 של HK בעלות של 6.7$.
    הרזולציה מבחינת קריאת המתח מספיק טובה בשבילי.
    קריאת המתח בצג היא בערך 0.4 פחות מהמתח האמיתי ב 9X, בין מצב מלא לתחילת הציפצוף המתח נע בטווח של 9.5 ל9.0 וזה לוקח חודש עד חודשיים לנוע על הטווח הזה.
    בשלט של הרכב הלד הירוק מתחיל להבהב שהמתח יורד מתחת לסף מסויים (לא בדקתי כמה) , אני מרשה לו להמשיך להסיע גם שהלד הירוק מהבהב ובשלט הזה הצריכה כנראה נמוכה כי הוא ממשיך להסיע לפעמים אפילו שעה עם לד מהבהב בלי איבודי קליטה.

    ב 9X, יצא לי להטיס אפילו 20 דקות אחרי הההתראה התחילה לצפצף, מתחת ל9.0V המתח מתחיל לרדת מהר יחסית וכבר ראיתי 8.6V (חצי עשה אחרי ההתראה) ולא היתה בעיה מבחינת קליטה או בשלט עצמו,
    יש כאלה שמטיסים עם 2 תאים כך שעד 7V השלט יתפקד טוב ואני לא הבדקתי כמה זמן צריך להתעלם מההתראה על מנת להגיע למצב שהשלט נכבה לבד.

    לדעתי היתרון של הפעלת השלט על 9.9V לעומת 12.8V גובר על כל יתרון אחר של שימוש בליפו..

    לפי פירסומים זרים - הרגולטור של ה 9X הינו לינארי כלומר כל המתח העודף (מעל 5V) מתורגם לחום בשלט, זה אולי לא בעיה למי שמגיע לשטח לשעתיים ומפעיל את השלט רק פעמיים, 10 דקות כל פעם.
    אבל אצלי לפעמים השלט דלוק כמעט ברצץ שעתיים בזמן שאנחנו בשטח, מניסיוני פיזור חום זה הבעיה מספר אחת של רכיבים אלקטרונים ולכן אני מעדיף מתח נמוך על פני כל דבר אחר.

    בכל מקרה כל אחד לפי שיקול דעתו ינהג.
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-02-2013 בשעה 17:37:01.

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאננס על הודעתו:

    pomerus (07-02-2013)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סוללות A123

    אננס, יפה כתבת
    ב-9X שלי, התרשמתי שההבדל בקריאה הוא יותר מ0.4 וולט, וגם אני מטיס עם LiFE 1500. לא ניסיתי לרדת מתחת לצפצוף, והאמת שלרוב כבר ב9.1 או 9.2 אני שם לחצי שעה של טעינה וסוגר את הפינה הזו...

    בוגל, מסכים לגמרי עם התזכורת שלך על טעינת הליפו כשמגיע ל-11 וולט. וכאמור - לפחות ב9X קריאת המתח לא מדוייקת (בלשון המעטה)

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לpomerus על הודעתו:

    אננס (07-02-2013)

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה מחפש סוללות A123
    על ידי MDreamer בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-06-2010, 09:36:55
  2. 3 סוללות A123 3.3V 2300 Li-Ion
    על ידי gidipajero בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-02-2010, 01:59:59
  3. פק סוללות- A123 עבור מקלט
    על ידי דורונצ'יק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30-12-2009, 23:17:41
  4. סוללות A123
    על ידי mustaki בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-01-2009, 11:33:30
  5. [שאלה] סוללות A123
    על ידי Shahar_Hz בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-10-2008, 12:50:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •