בראשותי מערכת המותקנת בטיסן מניפה עם צריכת זרם של כ-75A-76A בפיק בבדיקה על הקרקע.
אופי הטיסה של EDF הוא לרוב בין שליש לפול מצערת לאורך כול הטיסה (אין ממש סגירת מצערת..).
אני מאמין כי בטיסה במהלך צלילה בפול מצערת ובנסיקה בפול מצערת יש הבדלים צריכה ואף "קפיצות"בצריכה,
ומכן אני מתייחס לצריכה של המערכת שלי בטווח ביטחון של כ-80A-85A בפיק שלה (וזה ממש אדיב, אולי לחצי שנייה).
עכשיו,
יש לי בקר CC ICE75, האם יש סיכוי שהוא ישרף לי? ממי שמנוסה בבקרים האלו, האם יש טווח ביטחון, כי CC לא מתחייבים על כזה?
או שאני הולך על הקצה..
תודה.