שלום,
היום הייתי כמה שעות בבית אריה ולא הצלחתי לכוון את המנוע כמו שצריך. מדובר ב- OS 95 AX, עם משאבת פרי, שמותקן כמעט הפוך.
אם הסיכה פתוחה מידי, קשה למנוע להחיש. הוא מוציא הרבה עשן ולפעמים מצליח להגיע לסל"ד הגבוה ולפעמים נכבה.
אם אני סוגר את הסיכה, ההחשה מעולה, אבל רק מחצי מצערת ומעלה. מתחת לזה המנוע לא מחזיק ונכבה.
לא הצלחתי למצוא את הנקודה המדויקת שמנוע יעבוד סביר למרות שניסיתי הרבה, עם הרבה סבלנות.
אני מפחד שלא ניתן לכוון את המנוע בהתקנה הנוכחית, ואני אסביר:
מדובר בטיסן שמיועד לטיסה מדויקת ולכן מי שבנה אותו שם את מיכל הדלק ב- CG. זה יוצר 2 בעיות: המיכל רחוק מהמנוע, ונמצא מעל הקרבורטור.
בעבר היה על הטיסן מנוע MVVS .91 עם משאבת פרי וטיון-פיפ ארוך. היה קשה לכוון (כי צריך גם למצוא את אורך הטיון המתאים), אבל בסוף הצלחתי.
ה- MVVS הלך אז החלפתי אותו ב- OS עם משאבת פרי ואגזוז רגיל, ועכשיו אני לא מצליח לכוון.
מה כדאי לעשות?
כדאי להישאר עם ה- OS, לבטל את משאבת הדלק ולהזיז את המיכל קדימה, או שיש סיכוי שאיזה גורו מנועים יצליח לכוון את המנוע כמו שהוא עכשיו?
זה הגיוני שה- MVVS הסתדר עם המיקום הגרוע של מיכל הדלק וה- OS לא?
שמתי לב אגב, שלמרות משאבת הפרי דלק מטפטף מהקרבורטור.