כתבתי את התוכן הבא במקום אחר...
מבנה הבולמים נראה כאילו נלקח משנות ה 70 ונראה כמוקור מצויין לצרות
המנוע ממוקם לרוחב מה שאומר שצריך העברת סיבוב ב 90 מעלות...ללא דיפרנציאל מרכזי.
מערכת העברת הכוח מהמנוע לדיפים הקידמי והאחורי היא לדעתי בעייתית
אין דיפ מרכזי אבל יש סליפר...[ברכבי 1/8 אין בכלל סליפר קלאצ' למה פה צריך?!]
למרבה המזל אין שימוש ברצועות ברכב...
בתי הסוללות גם לי נראים בעיתיים לאיתור סוללה מתאימה.
הכיסויים עלולים ליצור חום מיותר לבקר
והמחלה הכי בעייתית בטאנדר טייגר זה הסרוו סייבר...
אבל כאמור זה רק השערה מושכלת על בסיס ניסיון ושירטוטי הרכב
רן ענבר