שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    יש לי בעיה של קטים במנוע לאחר מספר דקות עבודה (יש לציין מנוע חדש לאחר הרצה כמובן)
    לאחר התנעה בקרקע הכל היה תקין ולאחר מספר דקות באוויר מנוע מגמגם ונראה כאילו עובד על תערובת עשירה מאוד

    לאחר יעוץ עם אדם בעל נסיון בתחום נאמר לי שיש צורך לפתוח את האגזוז ולהוריד את הקונוס שנמצא בפנים
    (מה שגורם למנוע להחנק )

    תאוריה היא שמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה ודלק חם ,לא מספיק דליק גורם למנוע להחנק.
    הפיתרון הוא להוציא פשוט את הקונוס הזה החוצה ובכך לגרום למנוע לנשום לרווחה

    השאלה שלי כזאת

    למה היצרן שם שם את הקונוס באגזוז עם צריך להוריד אותו?..

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    הקונוס מוריד רעש במידה מסוימת, זה נכון להוריד אותו אם לא אכפת לך מהרעש, המנוע עובד יותר יעיל יש תוספת כוח מורגשת.
    אני לא חושב שנוכחות הקונוס מייצרת קאטים , הייתי חושב על הפלאג אם הוא עדיין פלאג הרצה כדאי להחליפו
    עוד אפשרות מנוע לא מכוון , ועבודת מצערת לא טובה. שילוב השניים יצור קאט בכיף...
    מנוע מגמגם לא תמיד מעיד שהוא עשיר, יתכן והוא מכוון עני מידי והטמפרטורה עולה לעומס.
    וגם שם מנוע יזמר באופן שונה מזה כשהוא בתחום התקין.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    תשובה נהדרת..יש כול מיני אפשרויות ובגדול זו השעלת גם לדעתי לא הסיבה לקאטים.
    לשאלתך..
    אוסיף לגבי ה"קונוס", הוא תוספת למנוע להקטנת רעש ובעצם אמור להעמיד את המנוע ברמה תקנית על פי תקן דציבל אמריקאי.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    תודה רבה על התשובה!
    בכל מקרה החליף את הפלג

    שוב תודה

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    1. החלפת פלאג - לבדוק אם המנוע עומד על טורים נמוכים עם בוסטר מחובר , לנתק בוסטר , אם המנוע כבה הפלאג דפוק.
    2. ניקוי קרבורטור - תמיד טוב לעשות
    3. ניקוי מיכל דלק והתקנת מסנן בפיית תדלוק - יכל להיות שלכלוך עולה מהמיכל בעת טיסה וגורם לסתימה

    הקונוס לא גורם לקאטים הוא הרי נמכר ככה ועובד למאות אלפי משתמשים ברחבי העולם...
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    לא הייתי מוריד את הקונוס. הורדתו עלולה לשנות את יכולת הדיחוס למיכל.

    מצטרף להמלצות על החלפת פלאג ובדיקת מערכת הדלק כולה שהיא תקינה וללא סתימות או חורים.

    מה טמפרטורת המנוע כשזה קורה?
    באיזה מצב מצערת?
    האים המדחף איכותי, תקין, מאוזן, ובגודל המומלץ למנוע?
    האים ניתן לראות בועות אוויר בצנרת כשהמנוע מגמגם או כבה?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    נזכרתי שראיתי פעם תופעה דומה -

    צינורות הדלק חוברו הפוך: צינורית דיחוס לקרבורטור, ומשקולת לאגזוז.

    זה עובד כשהמיכל מלא עד הסוף וצינורית הדיחוס טובלת בדלק.
    וכשכמות הדלק מתחילה לרדת - גימגום וקאט.

    ממש כמו כשנגמר הדלק. כי נגמר הדלק

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2013
    מיקום
    באר שבע
    הודעות
    204
    תודה!
    21
    הודה 7 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    לא הייתי מוריד את הקונוס. הורדתו עלולה לשנות את יכולת הדיחוס למיכל.

    מצטרף להמלצות על החלפת פלאג ובדיקת מערכת הדלק כולה שהיא תקינה וללא סתימות או חורים.

    מה טמפרטורת המנוע כשזה קורה?
    באיזה מצב מצערת?
    האים המדחף איכותי, תקין, מאוזן, ובגודל המומלץ למנוע?
    האים ניתן לראות בועות אוויר בצנרת כשהמנוע מגמגם או כבה?
    שבוע שעבר הייתי בשטח בשעה 6 בערב הטסתי בערך45 דקות
    ואז התחילה התופעה,חשבתי בגלל הטמפרטורה החיצונית משפיע את המנוע אז
    שיחקתי קצת עם הסיכה והמנוע עבד יפה בקרקע לאחר 5 דקות באוויר הוא התחיל להשמע מוזר ולא עגול (מצערת בפול והרגשה של חצי כוח)
    הנחתתי לבדוק ,ושוב הנעתי את המנוע שוב ויסות קל בקרקע הכל טוב ויפה ושוב באוויר חזרה התופעה

    יש לציין שפרופלו איכותי תקין וממאוזן במידה הנכנוה נקנה מבנאדם שמבין מעל 20שנה בתחום

    מה ששמתי לב לאחר נחיתה זה לדלק בתוך הצנרת של האגזוז...
    נערך לאחרונה על ידי idan69; 16-07-2013 בשעה 15:12:08.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פורוק הקונוס מהאגזוז מנוע OS 46

    משהו לא הגיוני...
    האם הדלק נראה שמגיע מהמיכל לאגזוז או להיפך?

    דלק בצינורית האגזוז המגיע מהמיכל מעיד שצינורית הדיחוס טובלת בדלק בתוך המיכל או שהצינורות הפוכים כמו שהצעתי בתגובה #7

    מאידך במצב הזה לא היית יכול להטיס 45 דקות בשקט.

    פרק ובדוק את כל מערכת הדלק, כולל המיכל, והחלף פלאג.

נושאים דומים

  1. [עזרה!] שמן מהאגזוז ממיס ציפוי טיסן
    על ידי Guyb בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 13-09-2011, 17:47:56
  2. למכירה F3A ונוס 2 +מנוע OS 120
    על ידי viki בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-03-2009, 17:19:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •