שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    שלום,
    אני יודע דבר או שניים בטיסני מתנול\בנזין אך ירוק לחלוטין במנועים חשמליים.
    קראתי קצת כאן בפורומים ונעזרתי רבות במידע שהחבר'ה הציעו ושיתפו-תודה לכולם.

    מעוניין להסב טיסן Tucano של Phoenix שמיועד למנוע 46-52 מתנול לשווה ערך חשמלי. משקל הטיסן כ-4.5 ק"ג.
    מעוניין להשתמש בציוד שכבר קיים ברשותי מקודם.
    יש לי סוללות 4 תאים 3000 מ"א או 6 תאים 3000 מ"א. לא מעוניין לרכוש סוללות יעודיות לטיסן.
    יש לי בקר 80A
    אני מעוניין במנוע לא יקר.
    איזה מנוע מתאים?
    תודה לעונים.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    בחירת מנוע זה אחד הדברים גוזלי הזמן, יותר מכל פריט אחר
    לא אומר לך איזה מנוע לרכוש, את זה יכולים לאמר רק מי שביצע טיסן דומה, אבל אנסה לתת לך כיוון .

    אין משמעות להיות הטיסן מיועד לדלק או חשמלי, טיסן זה טיסן. אתה בוחר את המנוע לפי מישקל הטיסן ואופיו (מהיר ואירובטי, חזק 3D, זריז וכו')
    על פי הדרישות שלך עליך למצוא לפני הכל מנוע שהדחף הסטטי שלו מתאים לאופי ההטסה שאתה רוצה, משמע, ככל שתרצה טיסן יותר אירובטי כך תזדקק לדחף סטטי שמתקרב או עולה על משקל הטיסן
    דבר נוסף עליך לאפיין את ההספק הנדרש. בריכוז המידע בחתימה שלי תמצא טבלת הספקים הנדרשך לכל משקל של טיסן ולכל רמת ביצועים.
    בבחירת המנוע עליך גם לוודא שהוא עובד ועומד בדרישותיך עם גודל הפרופ המתאים לטיסן, וזה כדי שלא תגיע למצב שבו הפרופ ייגע בקרגע בזמן המראה (או נחיתה).
    ובסוף תצטרך לוודא שיש התאמה בין הדרישות שלך מהמנוע ובין הסוללות שקיימות ברשותך.
    עליך לעבור ולאפיין מספר מנועים סבירים, ולמחוק מהרשימה בכל פעם את הכי פחות מתאימים עד שיישאר לך מנוע אחד ברשימה, ואותו תקנה
    כדי לדעת פרטים מסויימים על המנוע לא מספיק לקרוא את המיפרט שלו, אלא בעיקר את חוות הדעת של רוכשים שכתבו את נסיונם איתו.
    זאת עבודה של ממש, אבל נראה לי שתהנה לעשות אותה, ותפיק מזה הרבה יותר טועלת מכך שמישהו יזרוק לך שם של מנוע.
    ואם לא תהיה בטוח בבחירתך, תמיד תוכל לתת כאן קישורים לכמה מנועים בודדים כדי לשאול מי מביניהם הכי מתאים.
    בהצלחה.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    נראה לי שקצת הגזמת במשקל הטיסן
    טיסני ספורט לגודל 0.40 שוקלים בד"כ מסביב ל 2.5 קילו כאשר 3 קילו נחשב דיי כבד

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    אבי

    לא סביר שהטיסן שוקל 4.5 קילו. אבל, אם כן ובהינתן שהטיסן הוא טיסן ספורט פלוס, אתה מחפש להגיע לכ- 1700-1800 וואט. מפה - זה נהיה מעניין.


    ---MAV
    Marc A Volovic
    marc@bard.org.il

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    תודה לכל העונים.
    אכן הטיסן הספציפי כבד מהמקורי בכ-1000 ג"ר.

    איך זה:
    Turnigy G60 Brushless Outrunner 500kv (.60 Glow)Spec.
    Battery: 5~7 Cell /18.5~25.9V
    RPM: 500kv
    Max current: 65A
    No load current: 11V/1.9A
    Current capacity: 65A/15sec
    Internal resistance: 0.017 ohm
    Weight: 360g (not including connectors)
    Diameter of shaft: 6mm
    Dimensions: 81x50mm
    Test Data:
    14.8v - 14x10 prop - 38A - 2200g Thrust
    14.8v - 15x8 prop - 41A - 2650g Thrust
    18.5v - 13x8 prop - 47A - 2850g Thrust

    ?
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 14-07-2013 בשעה 13:55:16.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    המנוע הזה נותן דחף של 2850 גרם במקסימום, אתה אומר שהטיסן שלך שוקל 4.5 קילו, אתה צריך מנוע חזק יותר

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    אתה מגזים לגבי המשקל, לא יודע למה אבל אם באמת הגעת ל-4.5ק"ג אז אולי יש לך סטאפ 12 תאים 5000מי'ל ולא 4 או 6 3000מי'ל, וגם עם 12 תאים לא בטוח שתגיע ל-4.5 ק"ג.
    ב-4 תאים 3000מי'ל הטיסן אמור לשקול משקל טיסה 2-2.5ק"ג עם 6 אולי 2.5+קצת, יש לך טעות בחישובים חבר..

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    הטיסן יכלול מטען מעבר למנוע סוללה ורדיו. משקל המטען חושב מחדש ואכן החישובים היו Over kill. משקל מקסימלי כולל סנדביץ לטייס- כ-3800 ג"ר.
    תודה למעירים\מאירים.
    נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 14-07-2013 בשעה 17:14:09.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    3800 גרם זה 1400 וואט בטיסה ספורטיבית.

    זה הסדר גודל - http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ner_Motor.html

    מארק



    ---MAV
    Marc A Volovic
    marc@bard.org.il

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ner_700kv.html
    זה גם מנוע טוב וייתן לך יותר כוח לטיפוסים וורטיקליים .
    אתה יכול גם להתאים את הפרופ שלך למידה הרצוייה כזאת שתיהיה פחות או יותר זהה למנוע נייטרו.
    אחת הבעיות עם התאמה של מנועים חשמליים היא פרופים גדולים אשר לפעמים מגיעים ממש קרוב לקרקע .עדיף KV גבוה ופרופ קטן יותר.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...ner_700kv.html
    זה גם מנוע טוב וייתן לך יותר כוח לטיפוסים וורטיקליים .
    אתה יכול גם להתאים את הפרופ שלך למידה הרצוייה כזאת שתיהיה פחות או יותר זהה למנוע נייטרו.
    אחת הבעיות עם התאמה של מנועים חשמליים היא פרופים גדולים אשר לפעמים מגיעים ממש קרוב לקרקע .עדיף KV גבוה ופרופ קטן יותר.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    מעצבן הכפילויות בתגובות עם כל השניות האלה בין תגובה לתגובה
    חיים גיל תעשה תרגיל

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    182
    תודה!
    5
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    אפשר לדעת מהו המטען שאתה רוצה לשם עליו??
    משקל הטיסה שלו לפי היצרן הוא בין g2800 -3000g

    ממליץ לך להיכנס לקישור אם תכנס לנתונים של המנוע תוכל לראות שאתה יכול להפיק עם המנוע הזה
    15x8 - 22.2V / 1961W / 88.8A / 6.15kg thrust
    14x8 - 22.2V / 1906W / 88.2A / 5.36kg thrust
    ככה שזה דיי והותר

    תבדוק רק שהפרופ מתאים ולא נוגע ברצפה
    אתה לא חייב להשתמש בפרופ הכי גדול אתה

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    תודה חבר'ה.
    המטען- בדיקת היתכנות לפירוטכניקה כחלק מהאירוע השנתי ע"ש סתיו גולן שיערך באוקטובר(פרטים על האירוע בהמשך)
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    265
    תודה!
    0
    הודה 12 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הסבת טיסן ניטרו לחשמלי

    אבי

    אני הייתי בוחר במנוע השני - 700KV והסיבות
    יותר הספק במקרה ויחסר
    מתאים לשש תאים בעוד בראשון SK3 לא במפרט - עד חמישה בלבד
    למרות שעולה 2 דולר יותר

    תשתמש בשש תאים. זה לא טיסן 3D שצריך פרופ גדול וככה גם תשמור על זרם נמוך וSETUP קר.
    בהצלחה.
    אלברטו
    המילה הצלחה קודמת לעבודה - רק במילון

נושאים דומים

  1. [מדריך] הסבת רכב ניטרו לחשמל
    על ידי רן ענבר בפורום סקירות מכוניות
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-11-2012, 17:26:31
  2. הסבת טריינר דלק לחשמלי
    על ידי tomy669 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 23-08-2012, 06:30:22
  3. [מוצר חדש] קיט הסבת טירקס 700 ניטרו לבנזין
    על ידי liran בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 27-07-2009, 14:45:27
  4. [מדליק] החלפת/הסבת פיירוול מטיסן דלק לחשמלי.
    על ידי ofer947 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-11-2008, 16:27:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •