שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: צריך תרגום מעשי להוראת כיוון ...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל צריך תרגום מעשי להוראת כיוון ...

    בהוראות של ה-SalPeter כתוב "It is extremely important to decamber the wing during the launch"

    האם הכוונה היא שבמצב זריקה שתי המאזנות צריכות להיות מעט למעלה ?
    אני מניח שמדובר במילימטר או שניים מקסימום ?

    אשמח אם מישהו גם יכול גם להסביר מדוע זה נדרש.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Beersheba, Israel, Israel
    הודעות
    3,208
    תודה!
    88
    הודה 222 פעמים ב 158 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך תרגום מעשי להוראת כיוון ...

    הבנת נכון!
    הסיבה לזה היא כדי שהפרופיל ייצר פחות עילוי=פחות גרר=מהירות גבוהה יותר בזריקה
    סייג לחכמה שתיקה!
    מנהל פורום אלפא , מאמרים וסקירות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    445
    תודה!
    33
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך תרגום מעשי להוראת כיוון ...

    ברור. תודה.

נושאים דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-03-2013, 12:07:48
  2. מדריך להורדת חותמת זמן ממצלמות מחזיק מפתחות
    על ידי thedemri בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-10-2011, 10:44:04
  3. [עזרה!] צריך עצה: כיוון פיטצים עם מד דיגיטלי במסוק עם פלייבר
    על ידי giliav בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-05-2011, 10:01:55
  4. [שאלה] מה היא הדרך הכי מומלצת להורדת ציפוי ישן ?
    על ידי edoman בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 28-04-2011, 22:31:36
  5. תאריך סופי לסדנת כיוון חלק ב (מעשי)
    על ידי אורח בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 09-12-2008, 23:12:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •