לא משנה
לא משנה
נערך לאחרונה על ידי FunCub; 26-10-2013 בשעה 18:45:28.
תמונה...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
אין מספיק נתונים לתשובה משמעותית
האם הקונקטור מקורי עם הסוללה, או אתה הלחמת אותו?
מה חובר לסוללה? האם זה דברים שכבר עבדו בעבר או פעם ראשונה?
כמה זרם עבר להערכתך, והאם זה במגבלות הזרם של הקונקטור? (לכול קונקטור יש מגבלת זרם שונה)
מה קרה לקונקטור שהתחבר לסוללה?
עשן מהקונקטור יכול להצביע על כמה דברים, שהמשותף לכולם זה זרם חזק שכנראה עבר דרך הקונקטור:
1) הלחמה לא טובה בצד של הקונקטור סוללה
2) מגע לא טוב בין שני הקונקטורים (זכר ונקבה) בחיבור
3) זרם חזק מדי שעבר דרך הקונקטור
ויש עוד כמה אפשרויות ...
ברור שאסור להשתמש עכשיו בסוללה עם הקונקטור הזה.
בהנחה שזה ליפו - אם הסוללה לא התלקחה עד עכשיו, היא כבר לא תתלקח כנראה. אני אישית, בכול מקרה לא הייתי לוקח צ'אנס איתה
צילום ותיאור מפורט יעזרו לתת תשובה קונקרטית
bna016 (26-10-2013)
...
נערך לאחרונה על ידי FunCub; 26-10-2013 בשעה 18:45:13.
כל מי שיתן לך תשובה לשאלה שלך בהתכתבות, חוטא בחוסר אחריות
אתה חייב שמישהו שמבין יראה את הסוללה במו עיניו ולא להסתמך על צילומים או הסברים שלך. סוללה זה לא משהו שאפשר להתייחס אליו בקלות ראש. טעות יכולה לגרום נזק לרכוש ולגוף
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110