אני מעוניין להתקין co-pilot על האיזי סטאר
מה המיקום המומלץ לקבלת התוצאה הטובה ביותר?
אשמח לרעיונות/תמונות של התקנות...
הערה: על גב הטיסן יש לי את הבקר מהירות , חשבתי לבנות מעליו במה קטנה ולהתקין את החיישן עליה
אני מעוניין להתקין co-pilot על האיזי סטאר
מה המיקום המומלץ לקבלת התוצאה הטובה ביותר?
אשמח לרעיונות/תמונות של התקנות...
הערה: על גב הטיסן יש לי את הבקר מהירות , חשבתי לבנות מעליו במה קטנה ולהתקין את החיישן עליה
כך שלי מותקן...
זה מאובטח עם סקווטש וטיירפ...
שים לב שהתקנה של החיישן באלכסון דורשת שינוי של המפסקים בקופסת בקרה.
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
רעיון טוב
האם הכבל נתונים שמגיע עם המערכת מגיע עד לתא שהמקלט יושב בו?
אין בעיה שהאוויר שיוצא מהמדחף ומקרר את החיישנים מבלבל את המערכת?
יש לכם מאזנות?
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
לא , כרגע אין לי מאזנות (עד שאני אקנה מחליף ל JR)
אני מבין שהתקנה מאחורה לא תהיה מוצלחת
האם יצירת הגבהה ע"י מוט שבחלקו העליון יהיה מגש ועליו ישב הסנסור יהיה יעיל יותר?
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
לפי השרטוט שלו הבקר יושב שם...
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
כמו שניר כתב , הבקר יושב שם
מצורפת תמונה של הטיסן ומיקום הרכיבים עליו
גיא,
אפשר להתקין את יחידת החיישנים בכל מקום כל עוד הם:
1-פונים ב-45 מעלות לכל הכוונים ללא הפרעה ב"קו האווירי". הכוונה היא כי לא יהיו מכשולים ויזואילים ו\או פולטי חום מול אחד או יותר מהתאים (אינפרא אדום).
2- מפולס לחלוטין ולכן עדיף על מגש קטן עם וולקרו(סקוץ'). אזיקון כאבטחה שניה בלבד ולא כאוחז יחידי!
3-בכל מקום בו החיישנים לא מוסתרים. הרעיון לבנות מדף מוגבה הוא חביב אבל לא מתאים. גרר, רעידות בתדר גבוה, שבר אפשרי וכיו"ב. האידאלי בגחון כך שאין בכלל גורמים מפריעים אבל לא פרקטי בגלל הנחיתות.
אצלי במסוק הוא היה על מדף קטן ב-Boom כך שלא הושפע מאף אחד מהגורמים העויינים ויכול היה לדגום טמפרטורה הסביבה\אדמה\שמיים בלי הפרעה.
אצל ניר לקריף זה במיקום טוב מאוד אולם הייתי מכין מגש+וולקרו ואזיקון כאבטחה.
בהצלחה!
נערך לאחרונה על ידי אבי סירוטה; 13-03-2009 בשעה 15:15:09.
בברכת נחיתות טובות,
אבי סירוטה
גיא,
הייתי היום בשטח ובעזרתו של דריימר היקר המע' פעלה בסדר גמור.
אבי, זה בדיוק מה שאני הולך לעשות תודה רבה.
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
בכיף ניר. העיקר שהכל הסתדר.
תודה על העזרה שלך עם טיסות ה FPV שלי וההכוונה של הבחור לשטח בזמן ש"הייתי בקוקפיט"
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
לא, פשוט בגלל מה שרשמת חשבתי שהחיישן שלך יושב מעל הבקר...
אגב אין בעיה שזה יותקן מעל הבקר? (בגלל החום שהבקר פולט)
להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
אז לקחתי את כל הרעיונות שהועלו כאן ובניתי במה אחורית , מקווה לנסות את המערכת בסוף השבוע(אם יהיה יפה) ושבוע אחרי זה לחזור לטיסות FPV
גיא
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
נראה לי שזה חובה לשים אזיקונים
כי אם ניקח מצב תיאורטי שבתימרון חד החיישן מתנתק מהגוף ונמצא במצב פעיל , הלך טיסן הוא יאזן אותו בהתאם להתנדנדות שלו מתחת לטיסן עד לקרקע
הבמה נועדה לדאוג שהחיישן ישאר מאוזן , הגוף של ה EZ קמור בחלק האחורי.
אחרי שכמעט ריסקתי אותו בהעברת השלט לספוטר אני מקווה שלפחות במצב חירום הוא ישמור אופקית וישרה, ואם כבר מייצב את הטיסן הוא יאפשר להנות מהנוף כשהכיוון הוא על הטיסן הבא שאמור לנחות על גלגלים וה co pilot יעזור להגיע יציב ומיושר לנחיתה.