מבחינת מקבלי-השירות: חלוקת דואר רק פעמיים בשבוע, סגירת סניפים והרחבת שעות-הפעילות.
ומה שעצוב באמת - פיטורים נרחבים.
http://www.haaretz.co.il/1.2196943
מבחינת מקבלי-השירות: חלוקת דואר רק פעמיים בשבוע, סגירת סניפים והרחבת שעות-הפעילות.
ומה שעצוב באמת - פיטורים נרחבים.
http://www.haaretz.co.il/1.2196943
נערך לאחרונה על ידי ZigiStar; 23-12-2013 בשעה 09:24:26.
העולם השתנה..
כמות הדואר ירדה..
מי שמשמר את פעילות הדואר אלו החבילות מהסיניים...
צריכים לשלוח הודעות קבלה במייל ולחסוך את הנייר והדוור..
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
צריך מרכזי חחוקה עם רובוטים. אתה מעביר את הפתק עם ברקוד ונפתחת דלת לשם מגיעה החבילה מהמדף... כמו פחית קולה מהמכונה
Sent from my GT-I9500 using Xparent BlueTapatalk 2
למעשה לאמאזון יש כבר מרכזים כאלה (לוקרים) ואז הדואר ממש מיותר:
http://www.amazon.com/gp/help/custom...deId=200689010
אצלי במודיען זה ככה כבר שנה או שנתיים
חבילות שוכבות שבוע בדואר לפני שהפתק מגיע הביתה...
שאלתי למה?
אמרו לי בנימוס שהדוואר לא יודע אנגלית ופעם בשבוע בא מישהוא "במיוחד" לתרגם לו...
על זה נאמר: When you pay peanuts you get monkeys
ועכשיו צריך רק מישהוא שיתרגם את זה לדוואר.
רן ענבר
ועוד יותר מגוחך זה שבסניף במודיעין יש את המכונה לחלוקה אוטומטית, אבל היא ״מקולקלת״ כבר יותר משנתיים, ואין שום כוונה לתקן אותה...
Sent from my iPhone using Tapatalk