בנחיתה על המסלול הפרופ בריצה על הקרקע בגלל סיבוב חד מדי על המסלול הפרופ קיבל מכה וכבה מנוע לאחר בדיקה של הפרופ
נראה שגולח בקטנה הפרופ
השאלה עם זה קריטי ויש צורך להחליפו.
בנחיתה על המסלול הפרופ בריצה על הקרקע בגלל סיבוב חד מדי על המסלול הפרופ קיבל מכה וכבה מנוע לאחר בדיקה של הפרופ
נראה שגולח בקטנה הפרופ
השאלה עם זה קריטי ויש צורך להחליפו.
איזה טיסן זה? איזה מנוע? בדרףכ זה גורם לוויברציות… הכל תלוי תעלה תמונה
טיסן שלב שלי tiger sport
מנוע 46
הטסתי לאחר מכן ולא היה שינוי
חשבתי שזה יכל לדפוק מנוע בגלל חוסר איזוי או משהו כזה אבל השפשוף לא קריטי זה לא שעפה חתיכה, פשוט יש גילוח קטן
יכול להיות שהוויברציות יפגעו בטווח הארוך בתפקוד של המנוע, בשביל 20 שקלים לפרופ הייתי ממליץ להחליף
או פשוט לאזן אותו
אני לא חושב שהמאמץ שווה בשביל פרופ כזה..
אולי כדאי שתעלה תמונה של הפרופ שנדע מה המצב.
אם מדובר במנוע הנ"ל, קח סכין ותוריד חתיכה שווה מצד שני, תשדל ששני הצדדים היו הכי "שווים" שאתה יכול אפילו שייף עם נייר זכוכית, אם יש לך כלי מדידה-תמדוד,
זה טיפ לשטח, וכן אפשר להמשיך להטיס זה בסדר, אם יש באפשרותך לאזן את הפרופ בבית אז עדיף.
בכול מקרה גם פרופ חדש לא מאוזן באופן מושלם וגם אותו כדאי לאזן, כך שבאופן כללי אם תרכוש מתקן איזון פרופים גם תכסוך כסף על פרופים וגם המנועים שלך יאריכו חיים.
איך נקרא מתקן כזה ואיפה אפשר לקנות
אם אפשר קישור לפריט הנל
מניסיוני המתקנים לאיזון פרופים של HK צריכים איזון בעצמם, אבל לא ניסיתי את כולם אולי חלקם טובים..
עם זה אני עובד, לדעתי זה מאוד מדויק , כיפי.
http://hobby.dubro.com/videos/tech-t...-balancer-1_17
ויש אותו בארצנו
א.
איך עובד בכלל מאזן פרופ, כיצד הוא "מסדר" את הפרופ?
בעזרת מאזן הפרופ , תוכל להבחין איזה להב כבד יותר ממשנהו בכך שהלהב הכבד יותר שוקע אם הפרופ "נח" במצב מאוזן. ובהמשך יש עוד דקויות.
אבל חבל על המילים הינה סרט משובח בנושא