יאללה...
למי יש 575.99 דולר ?
אמיר ?
אורי
יאללה...
למי יש 575.99 דולר ?
אמיר ?
אורי
אורי
בחיי שאיני מבין אתכם
מה הטעם לרכוש מסוק 450 כאשר קטגורית ה 500 הולכת ומתפתחת ונהיית זמינה מבחינת מחיר?
עד לא מזמן היה צורך לבצע קפיצה גדולה מבחינת המחיר למסוק 600, אבל בעיה זו נפתרה כעת
בימים האחרונים בהם הרוח יחסית חזקה, ניסיתי להטיס את ה BELT CP שלי והרגשתי כאילו אני מנסה להטיס עפיפון...
גם תותח על כגון אלן סאבו היה נתקל לדעתי באותה הבעיה...
אז מדוע אתם ממשיכים לעסוק בעבר? ):
שאלה:
האם ניתן לקחת טירקס "רגיל" ופשוט לשדרג אותו לפרו????
זאת אומרת לדוגמא האם ניתן לקנות את הדרייב שפט ופשוט להרכיב אותו על טירקס "רגיל"?????
תודה ולילה טוב![]()
"sometimes the hardest thing and the right thing are the same"
לא ידידי, הדרייבשפט הוא איננו השינויי היחידי במסוק!
מעבר להחלפת המנוע כל המסוק שונה בהיבט הפריימים מיקום סרוואים וכו'.
אני מניח שALIGN שינו הכל כך שלא יהיה אפשרי לשדרג את הדגמים הישנים.
אורי....אתה יודע שאני עוקב אחריו כבר חודשים וחצי.
אני (ב"ה) נוסע אחרי פסח! כך שאולי אני יפתיע... לבינתים ה500 שלי קורם עור וגידים ויהיה מוכן עוד
כחודש מהיום! נותרו לי הסרוואים וג'יירו שיגיע מחו"ל... כנראה הפוטאבה 520
על כל פנים ידידי אנחנו נשתמע מחר?!
ידידי היקר
אני מטיס גם 450 וגם 550
כל אחד מהם זו קטגוריה נפרדת, ולא אוותר על אחד עבור השני
להטיס 450 טוב, אינו התעסקות בעבר
ולגבי הטענה שיותר קל ללמוד על מסוק גדול, נוכחתי לדעת שעבור רוב האנשים זה לא בדיוק נכון.
אמת, יש מי שיפיק תועלת מלימוד על מסוק גדול, אבל לא נתקלתי ברבים כאלה
כל מה שצריך זה מסוק 450 טוב, כדי לבחון את הקטגוריה הזאת
נסה פעם להטיס טי רקס ותראה את ההבדל בינו לבין ה BELT CP
אבל שלא יהיה ספק , אחרי שתחליט שמסוק גדול מתאים לך, יותר קל להטיס אותו מאשר מסוק קטן...
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
עודד
אותה הרוח שה BELT CP יראה, גם ה TREX יראה
לא ניתן לשקר את הפיזיקה ):
מעניין אם copterx יעשו גם pro
copterx הקדעמו את align והוציאו את הBLACK ANGEL![]()
.Itay.
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
המסוק הזה איננו תואם טי רקס,זה תיכנון שונה לגמרי, ומעניין בפני עצמו.
ולמעוניינים לראות במה מדובר, הנה קישור:
http://www.ehirobo.com/shop/product_...oducts_id=6183
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הבלק אנג'ל נראה טוב?!
אבל ה450 PRO נראה מצויין!!!!
דניאל דקל
אחי לפני שקניתי טי רקס 450 הטסתי בלט סיפי
נכון ברוח חזקה הבלט כמו עפיפון
הטי רקס ממש לא
תבוא לגלילות ותראה באיזו רוח חזקה אני מטיס אותו
אתה לא יכול להשוות בלט סיפי לטי רקס... כל המכלול שם שונה ובנוי אחרת......
אתה אומר פה דברים מאוד חדים ונחרצים....
בסופו של דבר מדובר בשתי מסוקי 450...לא בהשוואה בין ירקס 450 לטירקס 600
שיגיע משב רוח מכובד הוא יזיז את שניהם
אין לטירקס מנגנון כלשהוא שסופג את הרוח...
מה שכן יכול להיות ההבדל זה כיוון נכון יותר של המסוק...
נניח מהירות ראש גבוהה יותר תיגרום למסוק להיות יציב יותר
ואולי הג'ירו של אותו המסוק ש"ברח כמו עפיפון" לא היה מכוון שהלכה או שהוא סתם ג'ירו גרוע והזנב ברח לך וכאלה...
בקיצור בסופו של דבר מדובר בשתי זבובי 450...
יום טוב
אני תומך לגמרי בדברים שנאמרו קודם,הדברים חדים ונחרצים.
היו לי 3 BELT CP והיו לי שני COPTERX , היום יש לי COPTERX אחד
ההבדל ביניהם הוא שמיים וארץ, זה כמו סוסיתא מול מרצדס, שתיהן נוסעות, אבל איזה הבדל...
גם הבן שלי (בן 12) מטיס את הקופטר ברוח שלא היינו חולמים בכלל להטיס את הבלט,עקב כך שהוא יציב ומדוייק (להבדיל מהבלט),וברור שיש מיגבלת רוח מסויימת גם לקופטר, אבל היא רחוקה מרחק רב מהבלט. אבל ברור שהקופטר אינו עמיד לרוח כמו ההוריקאן 550 שלי...
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הגיירו בשניי המסוקים זה 401
ההבדל הוא שלבלט יש מגבלה בתנועת הזנב דבר שמקנה לו בריחת זנב בעומסים וברוח חזקה.
הטי רקס הרבה יותר יציב מהבלט אין ספק! וזה כבר מניסיון
מה גם שבעזרת הטי רקס למדתי להטיס 3D ברמה גבוה דבר שלא יכלתי בבלט כי לא היה לו מספיק כוח, לא יציב בכלל והזנב המוגבל בתנועה
בלט סיפי הוא מסוק טוב מאוד רק לשלב הראשוני ללמידה ותחילת ה 3D אבל כשרוצים ללמוד גם את השלב הראשוני וגם 3D מתקדם יותר אין ספק שדרוש טי רקס 450/500 (למרות שאני חושב אחרת מכל האנשים שרצוי ללמוד על מסוק פחות יציב כיוון שרק כך נדע להשתלט על המסוק במקרה של רוח חזקה מידיי או חוסר שליטה במסוק מסיבה כזו או אחרת
גם זה מניסיון![]()
אין ספק שיצא שרשור מעניין
ניתן ללמוד רבות ממנו
באמת?
דווקא חשבתי התחלת ללמוד 3D מהלאמה V3
http://www.youtube.com/watch?v=ZkYNgaE-Jp8
אהבתי...![]()
אגב לכל בעלי הטירקס 450SE V2....
יצא קיט שדרוג לTT במקום הרצועה!
להנאתכם:http://www.readyheli.com/PhotoDetail...uctCode=HS1298
out of stock
זה בדיוק החוסר שלפני הסטוק...![]()