צהריים טובים.
לאחר נסיעה די רגועה השתחרר פין שמתחבר לצירייה בחלק התחתון של האוטו, המשכתי להסיע בתצורת 2x4 ולאחר זמן לא רב נשבר המוט שמתחבר לסרבו של ההיגוי.
מכאן עולות לי כמה שאלות.
לגבי המוט של הסרבו, שמתי לב שהוא די חשוף, האם קיימים מיגונים?
איך ניתן להימנע מכל התקלות הללו, מה שהכי מוזר זה שאני כן מחזק ברגים לאחר כל נסיעה.
קיימים חלקים יותר איכותיים/ חזקים מהחלקים המקוריים?
במעמד קניית הרכב נורא חששתי מקנייה של רכב נייטרו, עד כה אין לי שום בעיות בכל מה שקשור לנייטרו, קניתי מד חום איתו אני מכוון ואני מקפיד לא לעבוד את ה 120 מעלות והכל עובד פיקס.
אני פותח את הפוסט מהסיבה שזאת הפעם השנייה השבוע שצרייה שמעבירה כוח מתנתקת וזה די מתחיל לתסכל אותי, אני מעוניין לפתוח את הבעיות אחת ולתמיד במידה וזה לא אפשרי אז לנסות למזער אותן ככל הניתן.
תודה על העזרה.