שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: תופעה לא מובנת ב550

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    90
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תופעה לא מובנת ב550

    המסוק טירקס 550 עים איקון ובקר קסטל 90
    ליפני שלושה חודשים הרמתי את המסוק לריחוף ולאחר מיספר שניות המנוע כבה
    בדקתי והכול ניראה בסדר הרמתי אותו שוב והמסוק טס רגיל עד אכשו בלי שום בעיה
    השבוע קרא לי אותו דבר נחיתת חרום בודק הכל ניראה בסדר מניע שוב והמסוק טס רגיל
    כרגע אני מפחד שיקרה שוב מה יכולה ליהיות הסיבה כשזה קורא בתחילת הטיסה ואין היתחממות
    וזה קרא בהפרש של הרבה זמן ממיקרה למיקרה ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    אתה אמור לספור את הצפצופים של הבקר לאחר ה CUT

    יש מצב שזה מיסב חד כיווני \ פיניון מחליק
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    log log log log
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    הודעות
    1,132
    תודה!
    271
    הודה 112 פעמים ב 65 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    1. בעיה בבקר/כייון לא נכון/בקר תקול/הגדרות.
    2. בדוק מגעים וחיבורים היטב של המנוע שהכל מחובר ויציב.

    איך הגדרת את הבקר יש לך את החיבור למחשב? או שהגדרת רק לימיטים?


  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חולון
    הודעות
    696
    תודה!
    150
    הודה 100 פעמים ב 73 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    ציטוט נכתב במקור על ידי נולד לטוס צפיה בהודעה
    log log log log
    אין בטאלון 90 LOG

    בקשר לבעיה:
    אם במידה והכל מוגדר כשורה ואתה אומר שזה קרה בריחוף (אני משער שהיית בנורמל) יכול להיות שנכנסת לטווח ה soft start במצערת (הרבע הראשון של הסטיק), תנסה לרחף באיידל...


    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
    trex 550e pro dfc
    skookum 720BE + GPS
    mks 665 + 669 HBL
    cc 120HV
    futaba 14sg

    פיני נתנאל
    050-5561861

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לפיני על הודעתו:

    eliranh03 (05-03-2014)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    בדוק הדברים הבאים:

    1. הלחמות, לרוב הלחמות לא טובות גורמות לקאט אוף!
    2. בדוק הגדרות קאט-אוף בבקר, שים מתח סף 3.2V לתא.
    3. סוללות, האם זה קורה עם כל סוללה או עם סוללה ספציפית? אם זה קורה עם סוללה מסויימת, זה מחזק את המלצה 2 ובכלל אולי הסוללה הגיעה לסוף הדרך.
    4. גרפים בשלט ובאיזה מוד הבקר ? גוברנור ? האם ביצעת כיול מצערת עם אופציה של Autorotation Enable ?

    בבקר הזה ישנם מצבים של כיוון כזה, שברבע סטיק אתה עלול לחטוף קאט!
    אם נק' ה 0 שלך ברבע סטיק, אתה עלול להגיע לאיזור זה גם בטיסה במיוחד בטיסות מבחן של ריחופים והקפות קרובות, דבר שעלול להסתיים בקאט.

    תתקשר אלי אם תרצה עזרה:
    057-5684966
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    90
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    תודה חברים אני יבדוק מספר מצבים שקיבלתי פה ומקווה לגלות את הבעיה

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    53
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    אירוע דומה לשלי אבל מדובר ב trex 450 בקר של אליין
    פתאום סלד גבוהה היה מביא cutoff ללא שום סחבה נראית לעיין
    בסוף החלפתי בקר
    התופעה לא חזרה

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    בילי היקר..
    הלחמות קרות בין המנוע לבקר לסוללות.

    ידוע, מוכר וכדאי שתבדוק עם עדי..
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    1,008
    תודה!
    9
    הודה 54 פעמים ב 46 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    יכולת להיות כמה בעיות
    הלחמות ,תכנות לא נכון של הבקר ל- cut , תבדוק לאיזה ערך של סוללה הבקר מתוכנת לעשות cut . אם אילו סוללות אתה עובד ?
    אייל
    אייל
    052-4291-103

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Apr 2013
    הודעות
    243
    תודה!
    10
    הודה 40 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    ציטוט נכתב במקור על ידי פיני צפיה בהודעה
    אין בטאלון 90 LOG

    בקשר לבעיה:
    אם במידה והכל מוגדר כשורה ואתה אומר שזה קרה בריחוף (אני משער שהיית בנורמל) יכול להיות שנכנסת לטווח ה soft start במצערת (הרבע הראשון של הסטיק), תנסה לרחף באיידל...


    Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
    +1



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    803
    מנחת הבית
    JuliuswekJD
    תודה!
    46
    הודה 31 פעמים ב 25 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    גם לי הייתה אותה הבעייה ב 450,
    הוחלף בקר...
    תקין

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    118
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    שלום,
    יש לי 550 V3 DFC עם בקר Talon90.

    לפני חודשיים בערך, בזמן Spool up על הקרקע המנוע הפסיק לעבוד ולאחר כמה שניות התחיל שוב.
    קירקעתי את המסוק ולא מצאתי שום תקלה.
    פירקתי מנוע סוללה ובקר מהמסוק ואחרי כמה נסיונות (כמה ימים אח"כ) על שולחן העבודה, התופעה חזרה.
    לבסוף, לאחר פירוק של הבקר מה Case פלסטיק שלו, התגלה שאחד המגעים של המנוע רופף.
    לאחר קריאה קצת און-ליין נתקלתי בעוד מקרים של התופעה הזו.
    בבקר הנ"ל, הכניסות לחוטים (הבתים ל Bullets) לא מולחמות ללוח, אלא צמודות אליו (למגעים שטוחים על הלוח) ועליהן יציקה של חומר פלסטי אפור (ייתכן סוג של אפוקסי).
    לאחר פירוק הכניסות והלחמה מסודרת של חוטים משם למנוע, התופעה נעלמה (טפו טפו טפו) (שום בצל)...
    Oh Gravity, You Used To Be So Cool! / Homer J Simpson

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    118
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: תופעה לא מובנת ב550

    קישור לעוד שירשור על התופעה:
    http://www.rc-help.com/showthread.ph...on-90-problems
    Oh Gravity, You Used To Be So Cool! / Homer J Simpson

נושאים דומים

  1. תופעה לא מובנת עם הX9.
    על ידי ebay007 בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-05-2013, 08:19:19
  2. [עזרה!] בעיה לא מובנת במסוק
    על ידי gilperez21 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 11-06-2012, 18:33:29
  3. [דיון] אופציה בסימולטור לא מובנת
    על ידי israel_gt בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-11-2011, 10:10:31
  4. [עזרה!] תקלה לא מובנת
    על ידי moshe.kadosh בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 31-10-2011, 12:57:58
  5. [שאלה] מעבר לפלייברלס ב550
    על ידי שם טוב בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-05-2011, 16:12:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •