שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: מס שאלות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מס שאלות

    היי,
    מספר שאלות לחברי המלומדים
    1. רן הציע לי לשדרג את הרכב ל st4 3g שנראה רכב מגניב לגמרי, מה ההבדלים בינו( truggy) לבין Monster truck?
    מה דעתכם על Mt4 3g? אני יציין שאני מסיע בעיקר על כביש וחצץ
    2. מה דעתכם על קניית רכב משומש? בעד? נגד?
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    הי שימי.
    אני אענה ומי שרוצה יצתרף בהמשך.
    1. יש לא מעט הבדלים בין טרגי למאנסטר וזו שאלה רחבה מידי.
    ההבדלים בין mt4 ל st4 הם יותר פשוטים להסבר.
    שני הרכבים מבוססים על אותה שילדה וחלקי מבנה.
    ההבדלים הגאומטריים מתבססים על גודל גלגלים כנף וחופה.
    בעוד שבמאנסטר יש בקר של 150 אמפר ביחס ל 80 בטראגי.

    ברוב המאנסטרים שאינם מתבססים על שילדת 3 דיפרנציאלים מודרנים כל השילדה שונה.

    לטעמי טראגי זה רכב שמשלב בצורה מנצחת את הזריזות היציבות והאתלטיות של הבאגי עם העבירות והקשיחות של המאנסטר.

    לגבי רכב יד שניה.
    בלי להעליב אף אחד. מעטים הגולשים שאני אקנה מהם רכב יד שניה בלב שקט.
    לצערי רוב המסיעים בארץ קורעים את הרכב בלי לטפל בו בצורה רצינית.
    אתב תקבל רכב זול אולי משודרג טיפה אבל את מה שחסכת תשלם בבלאי תיקונים ותיסכול.
    אני יודע שזו הכללה ואין בכוונתי לפגוע באיש.

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    סליחה על הבורות, בקר של 150 מול 80 משמע כמעט פי 2 עוצמה?
    אני יודע שהרוב כאן לא מתלהבים מכך אבל אני דיי נהנה מהשתוללויות, ווילי וכדומה, לא מסיע במסלולים, קצת קפיצות לא קיצוניות מידי כביש וחצץ.. מה מתאים לי יותר?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    הקשר של הנתון לעוצמה הוא שולי ביותר.
    אמנם יש הבדל מסויים בביצועים אך בנתון היבש אין משמעות.
    משמעות הנתון הוא עמידות הבקר לצריכת הזרם של המנוע.
    במאנסטר אותו מנוע כמו בטראגי פועל בעומס גבוה יותר וצורך יותר זרם.
    צריכת הזרם הגבוהה מצריכה רכיבים עמידים יותר.

    רן ענבר

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    שימי (08-05-2014)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    אוקיי..
    לדעתך עדיף לי Mt4 או st4?
    אגב, מה לגבי הרכב החדש שלהם? Emta טוב יותר מה Mt4?
    נערך לאחרונה על ידי שימי; 08-05-2014 בשעה 19:51:11.

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    יותר חשוב מה אתה חושב על המאנסטר/טראגי.
    אני מעדיף טראגי אבל חשוב שאתה תרגיש עם הרכב בנוח יותר ממני.

    לגבי ה emta תעשה פה חיפוש קטן ותמצא לא מעט אשכולות
    (אני פשוט עונה מהטלפון וקשה לי להעריך)

    רן ענבר

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    קראתי לגבי emta
    טראגי או מאנסטר? אין לי שום ניסיון בטראגי ומעט במאנסטר לא איכותי במיוחד ולכן אין לי מושג אבל לא בא לי ליפול שוב ולכן אני מתייעץ.. סומך על דעתך מסיבה פשוטה עזרת לי לא מעט בעבר. אשמח שתעזור לי להחליט... ראיתי המון סרטונים אך מנסיוני באופן כללי סרטונים ערוכים לטובת המפרסם כך ש...

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    הייתה לי טראגי במשך שנתיים.
    אמנם הייתי מתחיל יחסית וזה היה רכב סופר איכותי אבל עדיין הרכב נסע במקומות שלא האמנתי.
    מקומות שמאנסטר לא הייתה עוברת בחיים.
    בנוסף להכול ניתן להסיע טראגי גם במסלול תחרותי אם תרצה להשתעשע גם בכך.
    למרות ההעדפה הברורה שיש לי לטראגי אני עדיין חושב שזו היא החלטה שחשוב שאתה תקבל.
    חשוב מאוד שהרכב יתאים לך.
    ד"א. לדעתי עלות שינוי גאומטרי מרכב ממאנסטר לטראגי ולהפך ברכבי טאנדר טייגר אינו יקר.
    והוא מסתכם ב 4 צמיגים כמה במפרים וכנף.
    מעבר לזה מובן שיש צורך לשנות שמנים בבולמים ובדיפים.

    קח לך מאנסטר. ואם לא יתאים לך תשנה אותו בעתיד לטראגי.

    רן ענבר

  10. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    שימי (08-05-2014)

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    לדעתי בגלל שהMT4 בנויה כמו טראגי (חוץ מההבדל של צמיגים חופה וכנף), אז כן יש לך את המאפיינים הטובים של טראגי וצמיגים גדולים של מאנסטר, ולפי מה שכתבת שאתה אוהב השתוללויות וכאלה אולי היא תתאים לך יותר.
    מה גם שהיא מגיעה עם בולמי אלומניום לעומת פלסטיק אם זכור לי נכון.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  12. המשתמשים הבאים אמרו תודה לebay007 על הודעתו:

    שימי (08-05-2014)

  13. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מס שאלות

    תודה רבה!

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: מס שאלות

    לגבי חדש או משומש,
    באופן כללי אני לא נגד משומש, אך במקרה של הרכב הזה לקנות משומש במחירים שהן נמכרות בארץ לא עושה שכל.
    לא מזמן חבר ציין כאן שהוא מכר את ה MT4 החבוטה שלו ב-1,500₪, כאשר כמות הבלאי בה הייתה לא קטנה.
    הרוכש יכול לחשוב לעצמו ״היי, עשיתי אחלה עסקה, חדשה עולה פי-2״..
    מה שהוא ככל הנראה לא יודע זה שניתן לרכוש חדשה מגרמניה ב-400€ כולל משלוח, מה שאומר 2,100₪ בארץ לאחר מיסים!
    אז במקרה זה אני ממש לא הייתי רוכש משומש ובכל מקרה לא הייתי רוכש בארץ.
    אם אתה צריך עזרה ברכישה מחו״ל של הרכב הזה אני ממליץ לך לעשות חיפוש בפורום, יש הרבה מידע, ואם אתה עדיין לא מסתדר אני כאן ומוכן לעזור.

    לגבי MT או ST,
    מאחר וההבדלים בנייהם מסתכמים בגלגלים במידה שונה (אגב מה לגבי ספור ופיניון?), בקר חזק יותר (לטובת ה MT) ובולמים טובים יותר (פלסטיק ב ST מול אלומיניום ב MT), אני אישית הייתי בוחר ב- MT ומקסימום רוכש עוד סט גלגלים של ה-ST.
    כך ניתן להינות משני העולמות, ואם רוכשים הכל בחו״ל אז זה גם יוצא דיי זול.


    זה היה השנקל שלי.

  15. המשתמשים 2 הודו ל Alonjp על הודעתו:

    josh_1972 (08-05-2014),שימי (08-05-2014)

נושאים דומים

  1. [שאלה] כמה שאלות
    על ידי Skyer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 24-08-2010, 22:30:30
  2. זוג שאלות
    על ידי aglikman בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-06-2010, 09:48:34
  3. כמה שאלות
    על ידי chen_shriki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-10-2009, 21:47:03
  4. כמה שאלות
    על ידי chen_shriki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2009, 21:29:09
  5. [שאלה] חדש פה וגם כמה שאלות...
    על ידי yosi678 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-06-2009, 13:30:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •