שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    1. יש ברגים קרובים לגלגל שניתן לחזקם רק בפירוק הגלגל. האם יש, צורך אחרי כל נסיעה או כדאי לעבוד עליהם פעם בחודש?
    2. רב הברגים פיליפס פרט לאומי הגלגלים. יש לי הרגשה שברגי הפיליפס ישחקו עם הזמן. כדאי להחליפם? ואם כן למה?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    1. אין צורך לחזק את כל בירגי הרכב אחרי כל נסיעה.
    יש ברגים שנוטים יותר להיפתח מאחרים.
    אחרי סבב אחד או שניים חיזוק של ברגים אתה בטח כבר מבין איזה בורג נוטה להיפתח ואיזה לא.
    תדאג לחזק את אלו שנוטים להיפתח ופעם בחודש תעבור על כל הברגים.
    2. לגבי ברגים.
    יש אתרים שמוכרים ברגים לפי קיט של רכב.
    הרעיון הוא לתת לך את כל הברגים שהרכב שלך צריך בערכה מסודרת.
    אני מייד אמצא לך קישור...
    אני מקווה שיש ערכה לרכב שלך.
    עריכה:
    זה האתר:http://www.rcscrewz.com/index2.php/s...ts/cPath/1_467
    אין את הרכב שלך ולכן לא הייתי קונה סט ברגים שאינו מושלם... סביר להניח שאת הבורג שאתה הכי צריך לא יהיה.
    אם יש לך בעיה עם בורג מסוג מסויים קח אותו לחנות ברגים בדרום ת"א וימצאו לך בורגים חלופיים בגרושים
    אני ד"א משתמש בברגי אלן.

    רן ענבר
    נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 05-06-2014 בשעה 21:14:30.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    כן שמתי לב שהבורג שצמוד לסרוו, נדמה לי שזה של הברון סייבר, היה חלש מהאחרים. שמתי למעקב.

    טוב הבנתי מה קניתי, אבל ידעתי שזה יהיה קשה עם רכב כזה בסיסי. אני בכל זאת מתכוון לשפר את הרכב לאט לאט עד המגבלות שלו. סה"כ לרכב ראשון ולמטרות שלי של למצוא כל פעם תוואי שטח יפה, לפתוח את תא המטען של הרכב ולתת למנסטר הקטן לרוץ זה בסדר. וגם ההנאה בטיפול בו.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    אני מתרשם שאתה נהנה ולומד.
    זה טוב וחשוב ללמוד ב"קטן" לפני שנכנסים לתחביב לעומק
    רק צריך לשים לב שלא משקיעים יותר מידי.
    שאם משקיעים אז משקיעים בציוד שימשיך אלאה לרכב הבא.

    ד"א אצלי, בשלב מסויים בהתפתחות התחביבית אישתי התחילה להבין שיש הוצאות חודשיות די קבועות לרכב על שלט
    עיניין של כמה מאות ש"ח בחודש מתקבל אצלה בהבנה וב"שקט תעשייתי" כל עוד אני לא מגזים...
    לכן חשוב לנצל את ההבנה הזו להתעצמות הדרגתית.
    אני קונה קדימה ציוד כגון סרוו טוב, סוללה, מטען... וכדומה [אחד/שניים בחודש] כדי לא להכביד על החשבון החודשי.
    וביום הולדת מרשה לעצמי להודיע שאני קונה רכב חדש
    מי יגיד לי לא ביום הולדת?!
    ואז לרכב של היום הולדת יש כבר את כל הציוד ההקפי והוא יכול לסוע בכיף.

    רן ענבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    דומה לתכנון שלי: בניתי על ערכת בראשלס ביומולדת שלי בשנה הבאה ( יוני ) השנה היה הרכב הזה, ובניתי על תקציב של חלקים של 100-150 שקל לחודש

    מאז שפגשתי אותך פה פירקתי החודש כמעט 1000 ש"ח. התדרדרות רצינית....

    ברמת העקרון הגדרתי לי מטרה ראשונית לשפר את הרכב הזה לאט ועד תום. ואז לקנות חדש אבל להשאיר ציוד כמו סרוו, שלט ומנוע בכלי הזה והרכב הבא שאקנה יהיה בתחום שונה לגמרי ( זחלן, כביש, באגי מהיר וכיוב' ) ואז ארוויח כלי לשימוש נוסף.

    עכשיו הסברתי עצמי יותר טוב.

    נראה לי שאשתי חושדת בי, יורד לעבוד במחסן בערבים, כל היום מול המחשב. אתם האליבי שלי.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    תזכור דבר אחד חשוב:
    אל תן לאשתך לראות את ההתכתבות הזו.
    אני יואשם בהדחת עד קבלת דבר במירמה וקשירת קשר לביצוע ____

    רן ענבר
    נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 24-07-2014 בשעה 18:17:58.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    היום הלכתי להסיע (וללמד את הדור הבא ) לאחר החיזוקים הברגים שביצעתי הסרבו לא זז ימינה שמאלה. הבנתי את הבעיה והבנתי להביא כלים לשטח לפעם הבאה. התקלה סודרה אך הבחנתי ב-2 דברים:
    1. סרבו ימינה שמאלה כדי להיות מפולס צריך להיות מקוזז המון כמעט עד הסוף. יכול להיות בגלל התקנה לא מקצועית. האם אוכל וכדאי לפרק ולאזן? עדיין לא בחנתי לעומק אבל אני בטוח שאדע לסגור את הפינה.
    2 מצ"ב סרטון שמראה בהגה ימינה ושחרור הגלגלים חוזרים לנקודה שונה אם אני נותן הגה שמאלה ומשחרר. נראה לי לא תקין . דעתכם?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    אתה צריך מרכז את הסרוו:
    1. שים את הקיזוז ב-0.
    2. תוריד את זרוע הסרוו ותשים חזרה במיקום הכי קרוב לאמצא שאפשר.
    3. תתקן עם הקיזוז כדי השסרוו יהיה בול באמצע הטווח.

    וסתם לידע כללי, ההיגוי מכוון כשהסרוו באמצע, כשהזרוע סרוו מקבילה לזרוע של הסרוו סייבר, כשהגלגלים ישרים במצב הזה, וששני הטרן באקלים באורכים שווים.
    אז יש גם כיוון אלקטרוני של הסרוו, וגם מכני של ההיגוי.

    ובקשר לבעיה השנייה, יש שתי אפשרויות, או שיש מלא חופש בהיגוי, או שהסרוו לא מתמרכז. זה קורה בסרוואים זולים.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    הנה הסרטון. מה דעתכם? אני אסדר לפי מה שאמרת מתן

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    נראה שהסרבו לא מתמרכז מפניה ימינה. תעשה את אותו דבר עם הגלגלים באוויר. זה גם קורה או שללא עומס הוא מתמרכז?

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    מעבר למה שמתן הסביר לגלגלים יש המון חיכוך עם המשטח.
    כשהרכב באוויר לדוגמה יש להם פחות אחיזה ולכן קל להם לחזור למרכז.
    זה קורה בגלל שני דברים:
    1. המשטח שעליו אתה מניח את הרכב... הגלגלים כאילו נדבקים אליו.
    2. הסרוו לא מספיק חזק.

    אתה מוזמן לקרוא את המדריך הזה:http://www.efly.co.il/forums/showthr...E4%F1%F8%E5%E5
    שעוסק בנושא מאוד דומה
    ומדריך על סרוואים:http://www.efly.co.il/forums/showthr...E5%E5%E0%E9%ED
    אהה ויש גם על צמיגים:http://www.efly.co.il/forums/showthr...EE%E9%E2%E9%ED

    רן ענבר

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    אתה צודק, הגלגלים צריכים כח כדי לנוע ע"ג משטח והחיכוך עוצר אותם במצב שהם חוזרים למקום ולעומת זאת בהפעלת כח של הסרוו לצדדים בקבלת פקודה מהשלט מופעל יותר כח ולכן התזוזה מלאה.

    תודה לכם אעדכן בהמשך
    נערך לאחרונה על ידי x-dream; 07-06-2014 בשעה 17:04:05.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    טוב דבר ראשון שאפו על הרמה של המאמרים.
    ולענייני- מתן, כפי שתוכל לראות בסרטון הרכב באויר ויש עדיין בעיה
    בקשר לאיפוס הסרוו: אין מוט סרוו מתכוונן. האם כדאי להחליף לאחד כזה או קצר יותר? בינתיים אני חי עם הנוכחי .
    עוד משהו אם מישהו יודע מצ"ב תמונה מהם 2 הנורות על השלט?

    תודה !!Click image for larger version. 

Name:	2014-06-07 19.36.44.jpg 
Views:	88 
Size:	286.8 קילובייט 
ID:	109390

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    תפרק את הסרוו מהמכלול היגוי ותבדוק שני דברים.
    1. אם ההיגוי זז חלק כשאתה מזיז אותו ביד.
    2. אם הסרוו לא מתמרכז גם כשהוא לא מחובר להיגוי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    בדקתי הסרוו עובד מושלם. אני מבין שהמערכת היגוי לא מתפקדת נכון. איך אני מתקדם מפה?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    וההיגוי זז חלק?
    במידה ויש סרוו סייבר תבדוק שהוא לא משוחרר מידי.

    תנסה לבדוק את הסרוו כשאתה מפעיל עליו לחץ עם האצבע, אולי אז הוא יפשל.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    תסיר את זרוע הסרוו כך שתוכל מראות את גלגל השיניים.
    תחזיר את הקיזוז בשלט ל-0.
    סמן קו קטן ע״ג גלגל השיניים בעזרת טוש.
    תבדוק אם הסרוו חוזר למצב המקורי לאחר הזזה מלאה ימין/שמאל.
    אם לא אז הסרוו הלך.
    באותה הזדמנות, כאשר ההיגוי מנותק מהסרוו, תנסה להזיז ימינה/שמאלה ותבדוק אם יש איזו התנגדות חריגה.

    ועוד משהו, זה יכול להיות גם אשמת השלט.
    תנסה לחבר סרוו אחר ולראות אם הבעיה חוזרת.
    נערך לאחרונה על ידי Alonjp; 07-06-2014 בשעה 22:45:09.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    286
    מנחת הבית
    חולות אשדוד א.ת.צפוני
    תודה!
    53
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בנוגע לטיפול לאחר נסיעה

    טוב אחרי בדיקות וכיוונים המכונית רצה ישר ואף הצידוד כמעט על האפס. דרך אגב לסרבו סייבר אין בורג ששולט עליו אלא מורכב עליו משטח פלסטיק שלוחצים אותו 4 ברגים אני מניח שזה אותו דבר.
    מה שכן, גלגל קדמי ימני מצודד ימינה כשהכל ישר. לדעתי זה מקור לרעידות ובעיות לא? לצערי אין שום יכולת צידוד של חלקי ההיגוי ידנית.

נושאים דומים

  1. [שאלה] עזרה בבקשה, הרכב נחבה לאחר נסיעה קצרה.
    על ידי 1993ori בפורום פורום מכוניות
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 23-10-2011, 23:41:49
  2. [מדריך] 10 עצות לטיפול בבעיות זנב מניסיוני האישי.
    על ידי Yoav Lahav בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-04-2011, 16:12:20
  3. [מוצר חדש] תוכנת שרטוט חינמית לטיפול בשרטוטי 2D ( דו מימד ) DWG,DXF
    על ידי Boogle בפורום פורום אלפא
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-12-2010, 00:17:15
  4. [דיון] המלצה לטיפול בסוללות שיצאו משימוש
    על ידי danoneyal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-08-2010, 15:01:27
  5. זקוק לעצה בנוגע לרפטור טיטאן שלי לאחר נחיתה קשה
    על ידי gal בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-12-2008, 05:59:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •