שלום רב,
לאחר נסיעה ביצעתי טיפול לרכב (תודה על המדריך לטיפולים( ועקב כך הבחנתי בחול בתוך הקופסה השקופה למחצה של הesc לדעתי אי אפשר לפתוח אותה. כדאי לעשות חור עם מלחם ולנקז, את החול משם? יש רווח מספיק לעבודה כזאת.
שלום רב,
לאחר נסיעה ביצעתי טיפול לרכב (תודה על המדריך לטיפולים( ועקב כך הבחנתי בחול בתוך הקופסה השקופה למחצה של הesc לדעתי אי אפשר לפתוח אותה. כדאי לעשות חור עם מלחם ולנקז, את החול משם? יש רווח מספיק לעבודה כזאת.
א. אל תעשה חור בטח שלא עם מלחם.
ב. תעלה תמונה של הקופסה החצי שקופה...
הרכב שלך אינו נפוץ ולכן קשה לי להבין על איזה חלק אתה מדבר.
ג. חול לא נורא מפריע ברכיבים חשמליים פרט לזה שזה לא ב 100% נקי.
רן ענבר
לפי מה שאני רואה ייתכן שלקופסה יש קליפסים קטנים שמאפשרים לפתוח את הקופסה של הבקר.
לחפש דרך לפתוח בלי לשבור את הקופסה הזו.
אל תעשה יותר חורים בקופסה!!!
יש חומר שנקרא פלסטידיפ
זה חומר שאתה טובל בתוכו את הקופסה והיא מקבלת ציפוי גומי שאוטם אותה
הרעיון הוא לאטום את הקופסה אך לא לאטום את הצלעות קרור.
יש לי קופסה עם חומר כזה... אתה מוזמן.
רן ענבר
x-dream (05-06-2014)
אני דווקא לא ממליץ לך לנסות לפתוח את הקליפסים (נקראים סנאפ-ים) כי הם ישברו לך. זה מבנה די חד פעמי.
מה גם שאם הפלסטיק נאכל מדבק מגע, זה אומר שהוא עשוי מפלסטיק די גרוע ככה שדי אין סיכי לפתוח בלי לשבור...
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.
x-dream (05-06-2014)
היי מתן תודה גם לך !
במידה ואני פותח את הקופסא והמחברים נשברים - האם ניתן להדביק עם סופר-גלו ואז לצפות עם פלסטיק-דיפ ? לא סיפרתי לכם את הכל אבל אני חווה בזמן נסיעה כמה cut engine שמתאפיינים רק בחוסר תנועה ( פקודות ) למנוע , דווקא הסרוו זז ( ימינה , שמאלה). זה מסתדר כשאני מכבה ומדליק את השלט או כשאני מחליף בין הקדימה\אחורה בשלט . אני חושש שזה בגלל החול.
נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 05-06-2014 בשעה 18:58:57.
מתן, אין פלסטיק גרוע, יש רק אנשים שלא יודעים לתכנן (או שבוחרים בפלסטיק שלא מתאים משיקולי עלות).
אני מאמין שמדובר בפוליסטירן, על פי השקיפות והעובדה שהחלק לא עמיד בדבק מגע.
פות״ש,
אתה יכול להשתמש באפוקסי ללא חשש.
בעזרת דבק אפוקסי אתה גם יכול לאטום חורים שייצרת (או שלא) ולהדביק את התחתית של הבקר במקרה שישברו הסנפים כאשר תפתח לנקות את החול.
x-dream (05-06-2014)
תודה לכולם..![]()
אני אסדר את החלק, אצפה אותו ואם יהיו בעיות של קאטים אעדכן
x-dream (05-06-2014)
בדקתי החלק נראה ללא קליפסים. אולי יש ברגים מתחת לצלע קירור? אני לא יודע.. שווה להורידה ולבדוק?
אל תפרק את הצלעות קרור.
הן מונחות עם משחה טרמית שנועדה להוליך את החום של הרכיבים החשמליים החוצה.
אם זה לא מתפרק אז זה לא מתפרק...
אני לא מצליח להתנער מהמחשבה על כך שצריך לדעת מתי להפסיק להשקיע ברכב מסויים
אני לא בטוח שהגענו לשלב הזה אבל הייתי ממליץ לך להתחיל לחשוב על הרכב הבא...
רן ענבר
רק עכשיו קניתי אותו…
דרך אגב גם ה esc ישבוק, יש גרסה משופרת אטומה לאבק, נראה לי שזאת בעיה מוכרת…
אז זה יפתור את הבעיה אבל אנסה לסחוב עם ה esc הנוכחי כמה שאוכל.
נערך לאחרונה על ידי x-dream; 05-06-2014 בשעה 21:37:43.
אלו עובדות טיפה מצערות.
אני אהיה טיפה נוקב בלי חלילה רצון לפגוע:
רכב עם מנוע בראשד הוא רכב איטי... אני מניח שהוא ייסע גג 40-50 קמ"ש.
משמעות: היום סבבה לך אך תוך חודש זה יתחיל לשעמם...
לרכב שלך כבר היום יש בעיות אלקטרוניקה בבקר.
משמעות:
א. כדי לפנות לחנות ממנה קנית לקבלת שרות/אחראיות [למרות שאחרי ההמסה שעשית שם אני לא בטוח שתקבל לא אחראיו ולא שרות]
ב. סביר להניח שהבעיות ילכו ויחמירו, מה שיפגע בהנאה שלך.
פתרון אפשרי:
1. החלפת בקר בראשד בבקר בראשד אחר [פתרון זול]
2. קניית רכב מתקדם
3. שידרוג למערכת בראשלס
שידרוג למערכת בראשלס צפוי להכפיל את מהירות הרכב מה שילהיב אותך מאוד
אך שידרוג זה עלול לגרום לא מעט נזק לשאר חלקי הרכב היות והרכב לא מותאם לכוח ולמהירות של המנוע החדש.
בסופו של תהליך ארוך אך מהנה תגיע לאותה מסקנה:
היה כדאי לעצור את ההשקעה ברכב בשלב מוקדם יותר.
עכשיו תנסה להבין באיזה שלב כדאי לקנות רכב מהיר גדול חזק מלהיב?
רן ענבר
הגירושין שלי מאשתי יעלו יותר כסף סמוך עלי - גם אני איש של עלות\תועלת. לכן מלכתחילה קניתי משהו שלא יעורר ויכוחים והחלטתי כל פעם לקנות חלק וידעתי שזה ינסע לאט. יש לי סבלנות ויש עוד כמה דברים בדרך למנוע כמו לקנות סט צמיגים לדיונות, סט לסלעים.. ד"א להחליף הכל לבראשלס ברכב ויש את הרכב הזה בגרסת בראשלס לא בטוח שהמכלולים שונים פרט לבקר ומנוע.. צריך לבדוק . בכל אופן נשמע תכנון משעמם? נכון אבל עדיף להתחיל ממשהו. בינתיים התחלתי את השנה עם מסוק בסיסי, הוספתי את הרכב.. נראה מה יהיה . אבא שלי לימד אותי לאכול את העולם אבל בביסים קטנים כדי לא להחנק)
בלי קשר אתה יודע שאני מעריך אותך אז אל תלחץ יותר מידי כי אני עלול להתפתות
אני תמיד אומר שאני לא יותר חכם מאף אחד אחר.
אני עשיתי את אותן החלטות שתארתי והיום אני יודע לומר שלדעתי שיפור רכב "נחות" זה כדור שלג הולך וגדל
אני מגדיר את זה כטעות ומשתדל למנוע מאחים לחזור על טעויות שאני עשיתי.
השלב הראשון הוא להבין את המצב ולשלוט בו כמה שניתן.
לא להגיע יום אחד למצב שבו הרכב שלך מושקע ב 5000 ש"ח אבל הוא עדיין רכב קטן עם ביצעים קטנים ובלאי עצום.
רן ענבר
טוב הודבק עם אפוקסי. אבדוק מחר אם הקאטים ממשיכים. סתם עלה לי בראש לשים סוללות נטענות בשלט אני עדיין על המקוריות לכו תדעו אם זאת לא הבעיה של הקאטים. שבת-שלום
תצלם את הבית סוללות של השלט שלך מכמה כיוונים
רן ענבר
מה שצילמת זה בית הסוללות.
יש לך 2 אפשרויות
1. להשתמש בסוללות AA נטענות.
2. לקנות סוללת LIFE או LIPO
אני הייתי הולך על האפשרות הראשונה.
היא זולה יותר.
בסוללות איכותיות לשלט כדאי יהיה להשקיע בהמשך...בשלט מתקדם יותר
רן ענבר
x-dream (06-06-2014)
Eat (and think of RC) Work (and think of RC) ,Run my RC, Go back to my family, Sleep and think of RC
That's what I call BALANCE
כן.
אין בעיה לטעון כל סוללה נטענת שתרצה דרך השלט.
קנה מחבר כזה:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...g_harness.html
עם המחבר הזה תוכל לחבר בין המטען לשלט.
כדי לומר לך מה נתוני הטעינה אני צריך לדעת איזה סוללות יש לך וכמה מהן נכנסות בשלט?
רן ענבר
x-dream (15-06-2014)
4 סוללות אצבע לשלט הנ"ל
Eat (and think of RC) Work (and think of RC) ,Run my RC, Go back to my family, Sleep and think of RC
That's what I call BALANCE
4 סוללות נותן לנו 6 וולט מתח טעינה.
בשביל זרם הטעינה צריך את קיבול הסוללה.
רן ענבר