תגובה: דגשים בבניית קיט
אני צריך להוסיף דברים למדריך...
בכל מקרה, לגבי מילוי בולמים, יש הרבה סרטונים ביוטיוב, זה מסביר בצורה סבירה:
ואני רק אסביר את עניין הBLEEDING,
כשהמוט בולם נכנס לגוף הבולם, נכנס נפח נוסף לתוך החלל המלא בשמן, ובגלל ששמן לא נדחס, צריך לפצות על הנפח הנוסף ובשביל זה יש את הגומי בצורת כיפה. הוא שומר מעליו כיס אוויר שנדחס ברגע שהמוט נכנס פנימה.
ובגלל שהאוויר דחוס, תהיה לו נטייה לדחוף את המוט חזרה החוצה, והכיוון של כמה הוא יצא החוצה (ללא קפיץ כמובן) נקרא REBOUND, ואת זה מכוונים בעזרת הבלידינג. ברכבי שטח צריך 0 ריבאונד, לכן תמלא כמו בסרטון.
מתן.
שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.