שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2014
    מיקום
    Haifa, Israel, Israel
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    שלום,

    במסגרת מחקר אקדמי אני צריך רכב (חשמלי)אשר מסוגל לשאת כ-2 קילו, מהירות נסיעה של לפחות 10 מטר/שנייה (לאחר הוספת המשקל), לבצע פניות ברדיוס הקטן מ-1.5 מטר, עדיפות שיהיה כמה שיותר גדול לצורך התקנת ציוד עליו, ואני צריך שיהיה כמה שיותר זול. לא אכפת לי ממותגים, אטימות למים או איזה תכונה מיוחדת אחרת.

    הרכב ייסע בסביבה בנויה.

    אם זה אפשרי להשיג כזה רכב בתקציב של פחות מ-1000 זה יהיה מעולה מבחינתי. כמובן שאם אין רכב שמסוגל לעמוד בדרישות בתקציב הזה אני אקח רכב בתקציב גבוה יותר. בהמשך הפרויקט עוד צפויות הרבה הוצאות ואני מנסה לחסוך כמה שניתן על הפלטפורמה. העיקר שיהיה מסוגל לעמוד בדרישות האלה.

    פרט חשוב נוסף הוא שאני לא זקוק לכול מערכת הרדיו (משדר או מקלט), ואין צורך גם בסוללות. אם זה חוסך אני גם לא צריך את ה-case שמולבש מעל. אם יש אפשרות לקנות רק "שלדה", עם מערכת ההנעה (מנועים, דיפרנציאל, בולמי זעזועים, גלגלים) אני חושב שזה יהיה אידאלי מבחנתי. בסופו של דבר המערכת תעבוד עם כבל תקשורת והזנת מתח חיצונית כדי לאפשר נסיעות ארוכות.

    תודה רבה,
    עמית פרגוז'ין

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    הי עמית
    ברשותך אני "אמיר" את הנתונים שכתבת למשמעויות בעולם התחביב ואסביר לך אותן:

    רכב על שלט בקנה מידה 1/10 הוא באורך של כ 40 ס"מ ושוקל כ 1.5-2 ק"ג ולכן לא יצליח לסחוב 2 ק"ג של ציוד
    ולכן אני יותר בכיוון של רכב בקנה מידה של 1/8 ששוקל כ 3.5-4 ק"ג
    הבעיה היא שכשהרכב גדול יותר הוא גם יקר יותר וצורך מקור אנרגיה חזק יותר...
    רכב זה לא יופעל על ידי סוללות פשוטות אלא פאקים של ניקל מטאל או ליפו... מה שמצריך גם מטען יחודי

    לגבי מהירות:
    כמעט כל רכב שאני מכיר יגיע ל 10 מטר בשניה שהם כ 36 קמ"ש...זה לא מהר בעולם שלנו
    אני מקווה שאתה לא בונה על סיבוב בקוטר 1.5 מטר במהירות הזו. פשוט כי זה לא אפשרי.
    כמו כן צריך לקחת בחשבון שהמשקל מיקומו ישפיעו על יכולת התמרון של הרכב

    אם אתה מוכן להתפשר מעט על נושא המהירות מה דעתך על הרכב הזה:
    http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=100399
    יש לו גם גרסא נשלטת מהאיפון:
    http://www.kyosho.com/eng/products/r...duct_id=109862
    היה כזה אחד בעבודה שלי..."התעללתי" בו קלות
    אני בטוח שהוא יכול לסחוב 2 ק"ג אבל לא בטוח שהוא מגיע ל 36 קמ"ש
    הוא מסתובב במקום
    אבל איך לומר "בעדינות" הוא לא הרכב הכי מוצלח בעולם אבל אולי למטרה שלך הוא יתאים
    הנה סירטון שלו:

    ומראש אומר שהסירטון ערוך בצורה מחמיאה לרכב. [אז קח אותו בערבון מוגבל]
    מחירו בחו"ל כ 350 דולר לפני משלוח:http://www.amain.com/Kyosho-Blizzard...Camera/p361376

    מה אתה אומר?
    איך נראה לך?

    אם לא אפשר ללכת לעוד כיוונים.

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2014
    מיקום
    Haifa, Israel, Israel
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    שלום רן,

    המהירות היא אחד הפרמטרים הקריטיים ביותר בפרויקט שלי. אני חייב להיות במהירות של לפחות 36 קמ"ש.
    כול נושא הסוללות לא רלוונטי מבחינתי מכוון שהרכב יקבל חשמל מספק כוח חיצוני בעזרת כבל, לצורך ניסויים ארוכים.

    לגבי הסיבוב במהירויות האלו-זה בדיוק מטרת המחקר. בדיקת טכנולוגיה חדשה שתאפשר סיבוב כזה ובלימה בטווחים קצרים. לגבי הטכנולוגיה עצמה כמובן שאני לא יכול לפרט כרגע.

    יום טוב,
    עמית פריגוזין

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    מה רמת ההתעללות שאתה מתכוון להתעלל ברכב לדעתך? הכוונה היא בלימות ממהירות גבוהה, האצות חזקות ושאר דברים לא סבירים לעשות עם מכונית צעצוע?
    אם הרמה היא סביר היתי חושב על רכבים סינים פשוטים בגודל של 1.8(כמו שרן אמר, 1.10 לא כלכך יסע עם 2 קילו עליו.)
    פשוט כל דבר מעבר באיכות טובה יעלה פי כמה..

    אני לא בטוח שאני מבין את הפרויקט שלך, אבל אולי זה משהו שחשוב שתדע, בלימה של רכבים חשמליים ב99% בנויה על בלימה של המנוע החשמלי, בלימה של רכבי ניטרו\בנזין בנויה דיסקיות ברקס עם רפידות שנלחצות ע"י סרבו.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2012
    מיקום
    שוהם
    הודעות
    237
    תודה!
    20
    הודה 24 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    אתה יכול לנסות את הרכב הבא: traxxas.com/products/models/electric/56076summit
    הוא יסחוב את המשקל בטוח וכנראה יגיע למהירות הזאת ולגבי פנייה בטווח כזה.. אין סיכוי שתמצא רכב כזה אז..
    בהצלחה!

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2014
    מיקום
    Haifa, Israel, Israel
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    שלום,

    עיקר ההתעללות שהוא יעבור זה בעיקר בלימות מהירות. מעריך בגדול תאוצות של 10 מ/ש^2.
    בנוסף הרכב יבצע פניות חדות במהירות גבוהה (10 מ/ש) כך שייתכן שיהיה עומס על שיני הדיפרנציאל או על המתלים אולי.
    הבלימה עצמה כמובן תיעזר במנוע החשמלי אך בנוסף יותקן על המרכב אלמנט נוסף אשר יבצע את עיקר הבלימה ויעזור בפניות.

    בגדול מה שאני מחפש זה רק רכב שמסוגל להגיע למהירות של 10 מ/ש לאחר שהוא מועמס ב-1.5-2 קילו. מכאן אני כבר אצליח לטפל בשאר. וכמו שאמרתי כמובן שעדיפות לרכב כמה שיותר זול.

    תודה רבה,
    עמית פריגוז'ין

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    הבנתי...
    לזחל הזה יש אחיזה גרועה מאוד והזחלים נועדו לחול ולשלג ולכן כנראה שלא יתאים...
    צריך להבין שלאחיזה של הגלגלים במשטח ולסוג המשטח יש חשיבות.

    מתן העלה נקודה מעניינת לגבי עצירה המתבצעת על ידי המנוע החשמלי.
    שים לב לכך.

    לטעמי, כדי לסחוב 2 ק"ג במהירות של 36 קמ"ש ומעלה ולקחת סיבוב מבלי להתהפך אתה צריך רכב רחב בסיגנון של טראגי
    המשקל ינמיך את הרכב, יוריד את מרכז הכובד שלו
    זה הרכב:http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXDUXX&P=ML
    ללא החופה הרכב נראה כך:
    Click image for larger version. 

Name:	500-xl.jpg 
Views:	256 
Size:	223.2 קילובייט 
ID:	111987
    החלק העליון הוא מכסה אשר יורד עם 4 קליפסים
    לדעתי זה יאפשר לך למתקן את הרכב כרצונך ולהרכיב את המכסה חזרה לרכב בקלות.

    לגבי הסוללות: תרשה לי להיות סקפטי ופאסימי לגבי היכולת להעביר מתח ישיר בזרם של עשרות אמפרים על פני מוליך באורך עשרות מטרים הנדרשים לניסוי כזה
    לדעתי לצורך משימה כזו צריך כבל עבה וכבד שיפגע ביכולות הרכב ושיבש את תוצאות הניסוי לחלטין
    אני כן ממליץ לך לקנות זוג סוללות ומטען פשוט דברשיאפשר לך לדלג על לא מעט משוכות

    לרכב הזה יש יבואן בארץ, שרות וחלקי חילוף
    לצערי חוקי האתר אוסרים עלינו לדון לאזכר או לתת קישורים ליבואנים,חנויות אתרים ומוצרים בארץ ולכן אם אתה רוצה קישור למוצר בארץ פנה אלי בפרטי.
    את שאר הדיון ננהל פה.

    מיותר לציין שנשמח מאוד לסירטונים/מהלך ומסקנות הניסוי לכשיתאפשר לך לפרסמן.
    אך "דיה לצרה בשעתה"
    מה אתה אומר על הרכב?

    רן ענבר

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    רכב סיני פשוט יצליח לסוע 10מש ויצליח לסחוב 2 קילו, הבעיה היא מערכת ההנעה שלא בטוח תעמוד בפניות חדות במהירות ובבלימות חזקות, שתוכל להגמר עם דפרנציאלים נטחנים וצריות נגזרות...
    אם זה דברים שתוכל לטפל בהם, להזמין מחול בא בחשבון או שזה לא תופס לפרוייקט?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    מתן.
    בדיוק בגלל זה הלכתי לכיוון של רכב באיכות סבירה כמו ST4 ולא רכב סיני.

    שים לב לנקודות שהעלתי בתגובה למעלה

    רן ענבר

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    כן רק הרעיון שמדובר כאן על 500$ לפני משלוח ומיסים, מה שיגמר במעל ל2600 שקל.. הרבה מעבר לתקציב הראשוני שלו..
    לא יכול להגיע אם בזבוז או לא כי אני לא יודע מה העתיד של הפרוייקט הזה..

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2014
    מיקום
    Haifa, Israel, Israel
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    שלום,

    רן: הרכב נראה כמתאים.
    לגבי העברת החשמל, כרגע אני מתעסק עם פרויקט אחר במקביל של רובוט תת-ימי המונע באמצעות מנועי brushless של טיסן. גם שם נתקלתי בבעיית העברת המתח על המנועים. כרגע הכיוון שלי להעברת למתח לרכב היא בניית מסילה בתקרת המעבדה עם עגלה שתסחוב את הכבל, כך שהרכב עצמו כמעט ולא יצטרך להתאמץ על מנת לסחוב את הכבל. אבל יש סיכוי שאני טועה פה, לא נכנסתי לעומק ובדקתי את הזרמים שרכב כזה צורך, וספקי כוח של זרמים גבוהים מאוד מהר מתחילים להיות מאוד יקרים. אבל עד שאני אגיע לנקודה הזאת עוד יש קצת זמן.

    שימו לב, טווח המחיר שהצעתי בהתחלה (1000 שקל) היה בעיקר תקווה, אבל לא מסגרת מחייבת. יש צפי שהפרויקט ימשיך לעוד מספר שנים, ואני מעדיף להשקיע ברכב סכום התחלתי גבוה יותר מאשר להתעסק כול הזמן באחזקת שבר. סכום של 2500 שקל הוא בהחלט סכום אפשרי להשקיע ברכב, בטח במידה ואדע שהוא עונה על הדרישות שלי. אשמח לשמוע על דגמים נוספים שמוסגלים לסחוב משקל כזה, ועדיין להגיע לטווח המהירות הזה.

    ושוב: אם יש אפשרות לקנות אולי רק את הרכב ללא מערכת הרדיו אשמח לשמוע על הצעות כאלו גם, בסופו של דבר אני לא מתכנן להשתמש ברדיו ואז סתם חבל אולי על ההוצאה הנוספת (או שזה בכול מקרה נחשב לכסף קטן?)

    תודה רבה,
    עמית פריגוז'ין
    נערך לאחרונה על ידי Amit Prigozin; 15-08-2014 בשעה 17:48:37.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    את עיניין התקציב אני משאיר לפותח האשכול להחליט ולשקול.
    יש לך רעיון לרכב אחר?
    היית רוצה שניסוי כזה יתעכב עקב הרס של גלגל שיניים באיזה רד קאט?

    לטעמי קניית רכב סיני לעומס כזה זה הימור.
    2 קילו עומס זה לא מעט לאף רכב.

    תוספת:
    יש לרכב הזה יבואן בארץ.
    אני מניח שהוא יסכים לזכות אותך בסכום מסויים תמורת מערכת השלט...
    אל תצפה לסכום גבוה.

    בתחום הטראגי החשמלי אין הרבה היצע בשוק ובגלל זה אין יותר מידי חלופות.. בטח לא יותר זולות.

    רכב שמגיע לגמרי ללא שלט זו קטגוריה שפונה לשוק התחרותי ועולה עוד יותר.
    רן ענבר
    נערך לאחרונה על ידי רן ענבר; 15-08-2014 בשעה 17:56:21.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    הודעות
    1,066
    תודה!
    8
    הודה 192 פעמים ב 165 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    ציטוט נכתב במקור על ידי Amit Prigozin צפיה בהודעה
    שלום,

    במסגרת מחקר אקדמי אני צריך רכב (חשמלי)אשר מסוגל לשאת כ-2 קילו, מהירות נסיעה של לפחות 10 מטר/שנייה (לאחר הוספת המשקל), לבצע פניות ברדיוס הקטן מ-1.5 מטר, עדיפות שיהיה כמה שיותר גדול לצורך התקנת ציוד עליו, ואני צריך שיהיה כמה שיותר זול. לא אכפת לי ממותגים, אטימות למים או איזה תכונה מיוחדת אחרת.

    הרכב ייסע בסביבה בנויה.

    אם זה אפשרי להשיג כזה רכב בתקציב של פחות מ-1000 זה יהיה מעולה מבחינתי. כמובן שאם אין רכב שמסוגל לעמוד בדרישות בתקציב הזה אני אקח רכב בתקציב גבוה יותר. בהמשך הפרויקט עוד צפויות הרבה הוצאות ואני מנסה לחסוך כמה שניתן על הפלטפורמה. העיקר שיהיה מסוגל לעמוד בדרישות האלה.

    פרט חשוב נוסף הוא שאני לא זקוק לכול מערכת הרדיו (משדר או מקלט), ואין צורך גם בסוללות. אם זה חוסך אני גם לא צריך את ה-case שמולבש מעל. אם יש אפשרות לקנות רק "שלדה", עם מערכת ההנעה (מנועים, דיפרנציאל, בולמי זעזועים, גלגלים) אני חושב שזה יהיה אידאלי מבחנתי. בסופו של דבר המערכת תעבוד עם כבל תקשורת והזנת מתח חיצונית כדי לאפשר נסיעות ארוכות.

    תודה רבה,
    עמית פרגוז'ין
    לגבי הפניות, אתה אכן מתכוון לרדיוס או קוטר?
    אם רדיוס אז אני מניח שאין בעיה.
    או אתה מעוניין ברכב שיבצע סיבוב בקוטר של 1.5 מטר, לדעתי אין סיכוי שתמצא את זה בקטגוריה של 1:8.
    ניתן להוסיף לרכבים מסויימים היגוי אחורי ובעזרתו לבצע פניות חדות מאוד אך זה ישפיע לך על סגנון הפרויקט.
    לדעתי תבדוק את קוטר הסיבוב של רכבים שונים ואז תחשב את המהירות בהתאם בכדי להשיג את מומנט ההתמד בו אתה מעוניין.
    קוטר סיבוב זה נתון שהיצרן לא מספק כך שהאופציה זה לבקש מחבר׳ה בפורום למדוד בפועל ולרשום כאן, או לקפוץ לחנות הקרובה ולמדוד בעצמך.

    דבר נוסף, משקל של 2 ק״ג על רכב ששוקל 5 ק״ג זה המון ואתה תהייה חייב לקחת זאת בחשבון.
    לדוגמה אתה תזדקק להקשיח את הבולמים באופן משמעותי, אם לא הרכב יסע על הרצפה.
    אגב, גם לקטגוריה יש משמעות.
    רכב כביש יהיה מראש הרבה יותר יציב בסיבובים ולדעתי גם רכב שורט קורס.
    לעומת זאת מונסטר/טראגי יהיו הרבה פחות יציבים.
    אם אתה הולך להסיע רק על שטח סלול (אספלט) אז אין לך צורך במרווח גחון ואז יש משמעות ליכולת להמניך את הרכב ולהקשיח את המתלים.
    אתה תזדקק להרבה ידע בתחום בכדי להתאים את הרכב לצרכים שלך.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    צריך להבין שבמהירות גבוהה קוטר ורדיוס הסיבוב גדלים בצורה משמעותית.
    הסיבה לכך היא ברוב המיקרים אובדן אחיזה במשטח בזמן שהכוחות הפועלים על הרכב גדלים.
    כאן אולי יהיה צריך לשלב בין אחיזה ומרווח גחון של רכב כביש לבין הרוחב של טראגי.
    אפשר לעשות את זה על ידי החלפת צמיגים לטראגי וכן הנמכתה בצורה פשוטה (זה יותר זול מהרחבת רכב כביש לטראגי)

    דבר אחר ששווה לחשוב עליו הוא הסקת מסקנות מרכב זה לרכב אמיתי (אם בכלל נדרש דבר כזה)
    רכב על שלט אפילו עם תוספת משקל עליו הוא בעל תאוצה טובה בהרבה משל רוב הרכבים האמיתיים.

    שוב. אלו נקודות למישבה.

    רן ענבר

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2014
    מיקום
    Haifa, Israel, Israel
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    Thanked 5 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    שלום,

    אלון-הכוונה היא כמו שכתבתי לרדיוס. רדיוס הפניה הנדרש יהיה 1.5-1 מטר. בהתחשב במקדמי החיכוך עם הכביש (באופטימלי 0.7) ובכוחות שפועלים על הרכב במהירות הסיבוב הזאת וברדיוסי סיבוב האלה לרכב אין סיכוי להחזיק את הפניה והוא ייזרק החוצה. זה ידוע. זה טוב. המחקר בא לענות בדיוק על זה. אני לא מחפש רכב שידע לבצע פניה ברדיוס פניה כל כך קטן במהירות כל כך גבוהה פשוט כי אני לא אמצא.
    לגבי המשקל-הערכת ה-2 קילו היא הערכה מחמירה, בפועל המשקל יהיה כנראה באזור הקילו. אבל לא חשבתי על המתלים באמת. אני יכול להחליף לקפיצים בעל מקדם K גבוה יותר, אני מניח שהדבר יגרום לתנודות הרכב להיות קטנות יותר אבל "נוקשות" יותר. מצד שני הרכב מיועד לנסוע רק על משטחים חלקים אז אני לא ממש מודאג מהתופעה הזאת.

    רן-הסקת המסקנות לרכב בקנה מידה אמיתי אינה נדרשת כאן. המחקר עוסק רק ברכבים קטנים ומהירים.

    תודה רבה,
    עמית פריגוז'ין

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    כמעט בכל רכב ניתן להגביל את מהלך המיתלים.
    הגבלת מהלך המתלים תמנע מהרכב את הנטיה והפיתול בסיבוב.
    דבר נוסף שניתן להוסיף הוא מוט ייצוב (סואי באר).

    ד"א רכב כביש תחרותי מובהק מסוגל לתמרן בצורה מדוייקת והדוקה מאוד גם במהירויות גבוהות בהרבה מ 36 קמ"ש

    רן ענבר

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    753
    תודה!
    4
    הודה 45 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    אבל על רכב כביש אני לא בטוח שיהיה כלכך קל להוסיף קילו או שתיים..

    בניגוד לבאגי שלי שסתם לבדקיה שמתי עליה משקל של 2-2.5 קילו והיא עדין נסעה סבבה בלי להשתפשף בריצפה עם הסטאפ המקורי בלי הקשחה או שינויים בקפיצים.

    ככה שאם אתה מתכוון להשתמש ברכב 1.8(באגי או טראגי) לא אמור להיות שום בעיה על משטח שטוח...

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: צריך עזרה בבחירת רכב על שלט רחוק לצורך מחקר אקדמי

    נכון
    אבל הקשחה ושינוי גובה הרכב יאפשר לרכב טראגי [בדומה לרכב כביש] לתמרן במהירויות גבוהות
    שכן גובה המיתלים וקשיחותם נועדו בעיקר לתנאי שטח קשים ופה אין בהם צורך למעט רוחב הרכב.

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. [עזרה!] אני צריך עזרה בבחירת שלט
    על ידי sapancool בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-09-2012, 16:52:14
  2. [עזרה!] צריך עזרה בבחירת אלק'
    על ידי ori7770 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 27-11-2010, 14:22:02
  3. [עזרה!] צריך עזרה בבחירת מנוע
    על ידי gal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 26-09-2010, 11:10:20
  4. [עזרה!] צריך עזרה בבחירת סרוואים
    על ידי avia בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 21-12-2009, 17:59:05
  5. צריך עזרה בבחירת מקלט
    על ידי Deluxe בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-12-2008, 03:55:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •