שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    האם יש בעייה לחבר את כל ציוד הקרקע שעובר על 12 וולט (מקלטים DIVERSTY וכו..) ישירות למצבר הרכב?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    לא אין בעיה אין הבדל המתח לא משתנה רק הזרם יש לך פשוט קיבולת ממש גדולה..
    אבל.. עדיף לך לקנות מצבר וככה כל ציוד הוידאו שלך נייד... ולא תלוי ברכב שלך ולא צריך כבלים ארוכים או פירוק המצבר..
    מצבר עולה סביב ה150-170 שקלים לי אישית יש 9AH מספיק להמון זמן ולא תופס הרבה מקום..
    ואני מחבר אליו די הרבה צרכנים... ובנוסף הוספתי רגולטור של 5V וכל מה שעובד אצלי על 5V מיתחבר גם...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guyazulay: צפיה בהודעה
    לא אין בעיה אין הבדל המתח לא משתנה רק הזרם יש לך פשוט קיבולת ממש גדולה..
    אבל.. עדיף לך לקנות מצבר וככה כל ציוד הוידאו שלך נייד... ולא תלוי ברכב שלך ולא צריך כבלים ארוכים או פירוק המצבר..
    מצבר עולה סביב ה150-170 שקלים לי אישית יש 9AH מספיק להמון זמן ולא תופס הרבה מקום..
    ואני מחבר אליו די הרבה צרכנים... ובנוסף הוספתי רגולטור של 5V וכל מה שעובד אצלי על 5V מיתחבר גם...
    איזה רגולטור? הוא לא מוגבל בזרם כניסה?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    של UBEC מהסיני יכול לקבל אם אני לא טועה עד איזה 5 תאים... ולא הוא לא מוגבל אבל הוא מוגבל ביציאה 5A אהל אין מצב שאני ייגיע לצריכה כאזות כי רק המשקפי וידאו והמכשיר הקלטה שלי עובדים על 5V המשקפיים צורכות 250מילי וההקלטה גם לא הרבה.. אני יכול לחבר עוד מישקפיים איתי של הספוטר או שהוא רואה במסך אבל זה כבר מחובר ישירות למצבר ללא רגילוטור כי הוא עובד על 12V.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי SPL צפיה בהודעה
    האם יש בעייה לחבר את כל ציוד הקרקע שעובר על 12 וולט (מקלטים DIVERSTY וכו..) ישירות למצבר הרכב?
    תזהר, מצבר של רכב נותן 13.8 וולט. מרבית המערכות האלקטרוניות מוגנות ב +- 10% זה אומר שה DIVERSTY צריך לקבל מקסימום 12.2 וולט. אני חיברתי את הארגז לרכב דרך שנאי 12V, זה אביזר רגיל (כזה שנותן מספר מתחים). למי שעושה את התרגיל הזה במקביל לסוללת הארגז לגיבוי (ככה זה אצלי), צריך להגן על המערכת בעזרת דיודות אחרת הוא מפוצץ את סוללת הארגז!
    איציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    בוודאי , אם נותנים כבלים כמובן שזה ללא מצבר קיים במיזוודה כמו שיש לעמית עכשיו הרי מצבר 7-9 לתת לו 50-60A לא נורמלי...
    איציק, המצבר הקטן שיש לי במיזוודה הוא עומד בשיא המתח שלו 12.8 משהו כזה זה קריטי?
    כרגע אין לי דייברסיטי.. אבל בהמשך תהיה בעיה?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guyazulay: צפיה בהודעה
    בוודאי , אם נותנים כבלים כמובן שזה ללא מצבר קיים במיזוודה כמו שיש לעמית עכשיו הרי מצבר 7-9 לתת לו 50-60A לא נורמלי...
    איציק, המצבר הקטן שיש לי במיזוודה הוא עומד בשיא המתח שלו 12.8 משהו כזה זה קריטי?
    כרגע אין לי דייברסיטי.. אבל בהמשך תהיה בעיה?
    זה סביר גבולי, אבל הרבה יותר טוב מ13.8
    בכל מקרה הם יורדים ומתייצבים מהר מאוד מתחת ל 12V
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    דווקה לא בשעתיים הראשות הוא עומד על 12.8V ויורד ממש לאט בערך ל12.4V
    מה אחר כך לא בדקתי אני מאמין שבשלב מסוים יהיה כבר מפל מתח..

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guyazulay: צפיה בהודעה
    דווקה לא בשעתיים הראשות הוא עומד על 12.8V ויורד ממש לאט בערך ל12.4V
    מה אחר כך לא בדקתי אני מאמין שבשלב מסוים יהיה כבר מפל מתח..
    טוב אולי בגלל שהוא גדול..... לי יש רק 5AH
    אבל עכשיו כשאתה אומר אני באמת נזכר, שכשהייתי צעיר גם אצלי היה יורד רק אחרי שעתיים...
    12.8 זה בסדר.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    טוב אולי בגלל שהוא גדול..... לי יש רק 5AH
    אבל עכשיו כשאתה אומר אני באמת נזכר, שכשהייתי צעיר גם אצלי היה יורד רק אחרי שעתיים...
    12.8 זה בסדר.
    ***חח טוב....

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ה DIVERSITY יכול לקבל עד 16 וולט

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    תזהר, מצבר של רכב נותן 13.8 וולט. מרבית המערכות האלקטרוניות מוגנות ב +- 10% זה אומר שה DIVERSTY צריך לקבל מקסימום 12.2 וולט. אני חיברתי את הארגז לרכב דרך שנאי 12V, זה אביזר רגיל (כזה שנותן מספר מתחים). למי שעושה את התרגיל הזה במקביל לסוללת הארגז לגיבוי (ככה זה אצלי), צריך להגן על המערכת בעזרת דיודות אחרת הוא מפוצץ את סוללת הארגז!
    איציק
    איציק, אתה בטוח שהמערכות לא מסוגלות לעבוד על מתח מעט גבוה יותר ?
    זה מוזר מיכוון שהמצבר הקטן שלך גם הוא מצבר עופרת, וכל מצברי העופרת מתנהגים באופן זהה ולא משנה מה גודלם.
    כשאומרים מתח מצבר 12V הכוונה למתח נומינאלי, המתח לאחר טעינה כמובן יהיה גבוה יותר וכל המכשירים שאני מכיר שמיועדים לפעול במתח מצברים מתוכננים גם למתח של אחרי טעינה.
    יתרה מכך, המכשירים מיועדים לפעול גם תחת מתח טעינה שיכול להגיע ל- 14.2V במערכת תקינה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    טוב אולי בגלל שהוא גדול..... לי יש רק 5AH
    אבל עכשיו כשאתה אומר אני באמת נזכר, שכשהייתי צעיר גם אצלי היה יורד רק אחרי שעתיים...
    12.8 זה בסדר.
    רק שעתיים ??? משהוא מקולקל אצלך.......

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    863
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי SPL צפיה בהודעה
    ה DIVERSITY יכול לקבל עד 16 וולט

    סליחה 14V

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    איציק, אתה בטוח שהמערכות לא מסוגלות לעבוד על מתח מעט גבוה יותר ?
    זה מוזר מיכוון שהמצבר הקטן שלך גם הוא מצבר עופרת, וכל מצברי העופרת מתנהגים באופן זהה ולא משנה מה גודלם.
    כשאומרים מתח מצבר 12V הכוונה למתח נומינאלי, המתח לאחר טעינה כמובן יהיה גבוה יותר וכל המכשירים שאני מכיר שמיועדים לפעול במתח מצברים מתוכננים גם למתח של אחרי טעינה.
    יתרה מכך, המכשירים מיועדים לפעול גם תחת מתח טעינה שיכול להגיע ל- 14.2V במערכת תקינה.
    רק שעתיים ??? משהוא מקולקל אצלך.......
    הטכנולוגיות אולי דומות/זהות אבל העובדה היא שהמצבר בארגז לא עובר את ה 12.8 אחרי טעינה.
    לגבי עבודת מכשירים ע"י מצבר.... תלוי באיכות המוצר, אלו לא מוצרים צבאיים כך שהייתי בודק את עצמי.
    בטריציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    הטכנולוגיות אולי דומות/זהות אבל העובדה היא שהמצבר בארגז לא עובר את ה 12.8 אחרי טעינה.
    לגבי עבודת מכשירים ע"י מצבר.... תלוי באיכות המוצר, אלו לא מוצרים צבאיים כך שהייתי בודק את עצמי.
    בטריציק
    בדקת מה מתח הטעינה שלך ?
    המצבר חדש\ישן ?
    אחרי כמה זמן מרגע ניתוק הטעינה אתה מודד כזה מתח ?
    המתח שאתה מדבר עליו נמדד ברייקם ?

    אני מתעקש היות ויש לי נסיון לא קטן עם מצברי עופרת.

    לגבי המכשירים, מנסיוני זה נכון גם לגבי מוצרים תעשייתיים\ביתיים, אבל היות ואני לא מכיר את הציוד הספציפי אני מקבל את מה שאתה אומר - שורפאיציק...

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    135
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    מנסיון יומיומי עם מצברי עופרת מכל הסוגים, המתח הסטנדרטי כשהם לא בטעינה הוא 12.5V ומטה.

    לא יודע צוציק איך מדדת 13.8V, אבל אני מנחש שהמנוע היה מונע והמצבר בטעינה או ישר אחרי נסיעה ?


    איתי.
    .No Risk, No Fun

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: חיבור ציוד קרקע ישירות למצבר הרכב

    טוב, נראה שמתחילה תחרות ההשתנה הרחוקה....
    הבחור אומר שמודדים את המתח שעתיים אחרי סיום טעינה/כיבוי מנוע ואז המתח יורד ל 12.8. הבעיה ששעתיים אחרי כיבוי המנוע אני בדרך חזרה הבייתה.
    עכשיו אתם רוצים להיות רציניים או להתווכח?
    כאשר מתעסקים עם ציוד שידור ומגברים מהסוג (זבל) שלנו, יש קשר בין מתח ההזנה לביצועים. אני מעדיף להזין את כל הציוד במתח קבוע של 12V, זה מבטיח לי שאין שינוי בביצועים במהלך ההטסה.
    עכשיו, כמובן שכל אחד מוזמן לעשות מה שהוא מבין כמובן.
    משתיניציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •