מוטי, OSD לא היה מציל אותך. לוגיקה של טייס אוטומטי כן.
לא מדוייק, אמנם המצלמה נפלה לו אבל היה לו משדר וידאו. זה אומר שבמידה והיה לו חץ שמראה את הכיוון הבייתה הוא היה יכול להחזיר את הטיסן בקלות. המשדר נופל רק במתח ממש נמוך אבל הוא כן יורד בעוצמת השידור.
השאלה האם היה לך את האומץ לכבות רדיו/להפעיל טייס אוטומטי אם התמונה היתה נעלמת מחוץ לטווח העין. אני יודע שאני הייתי מהסס.
גם זה לא מדוייק, הפעלת הטייס האוטומטי בדרגון וב RVOSD לא דורשת כיבוי הרדיו, יש כפתור בקרה.
אני כבר מתחיל לתהות מה כדאי.. לשדר אותו על ערוץ השמע לקרקע ולהרכיב את כל המידע עם ה OSD על הקרקע ולהשאיר טייס אוטומטי על המטוס, חיישנים ומודם, אך כל זה לדעתי זה "קדימה מדי" - לפחות מבחינתי.
CO-PILOT ו GPS זה אל תחליף לטייס אוטומטי אמיתי עם מדי תאוצה.
לפי דעתי כרגע הפתרון זה משדר BEACON על הטיסן, בלי קשר לטייס אוטומטי או OSD. אני חושב שלכולנו זה הדבר שהכי קל ליישם ומציל את הציוד בכל מקרה.
עלות של משדר זה כמה עשרות יורו ומקלט גם בסדר גודל הזה.. השקענו הרבה יותר בדברים אחרים. המשדר הוא בעל סוללת ליפו קטנקנה נפרדת שמספיקה לכמה ימים ופועלת ברדיוס של כמה עשרות קילומטרים - יש את זה בטיסנים חופשיים.
אני מחפש כזה, יש לך קישור?לגבי הטסה מעל הים... אם הייתי הטייס האוטומטי בטיסן שהיה מעל הים והייתי צריך להגיב הייתי צולל בכוונה

זה פשוט מגיע למטיס.. מה קרה הלכת לצוד טונות בשבת?!
הכל מאהבה
