שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    יש לי בעיה להכניס את הרכב בפניה לדריפט . זאת אומרת אם אני רוצה לעשות פרסה ,אני ממש צריך לבלום . מה שמים באמצעי דליל יותר או סמיך . תודה
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    א. איזה רכב יש לך.
    ב. למה דווקא בדיפ המרכזי?

    חסרים לא מעט נתונים כדי לענות לך.

    רן ענבר

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    אוקיי

    hyper 7 חשמלית

    ובאיזה דיפ אמורים לטפל ?
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    אתה משתמש במינוח דריפט, לדירפט או לסיבוב חד רגיל?
    באיזה שטח מדובר?
    איזה צמיגים יש לך?

    רן ענבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    צמיגי באדלאנד

    הכוונה שאפשר יהיה באמצעות היגוי מקסימאלי ומכת גז לסםבב את הרכב ב 90 מעלות
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    ניכר שאתה צריך שמנים יותר דלילים בדיפים...בכולם.
    מה השמנים שיש לך בדיפים עכשיו?

    רן ענבר

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    על איזה שטח אתה מסיע?
    אם על אספלט אז לדעתי פשוט יש לך אחיזה טובה שלא מאפשרת את זה. כל הרעיון של טראגי תחרותית זה לא להיכנס איתה לדריפטים. לא שאי אפשר, פשוט זה לא מפתיע שהיא לא טובה בזה בלי שינוי סטאפ מהותי.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    מסיע פה

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...4%F8-%F1%E1%E0

    כמו שאפשר לשים לב קשה לצאת מפניות ,
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    כשלצמיגים יש אחיזה בקרקע הרכב לא יזרוק את הזנב.
    לדעתי זה לא מצב רע
    אם הרכב יושב טוב כבר עשית 1/2 מהעבודה ונשאר לך רק להתאמן ולנהוג מדוייק יותר.

    אם אתה מתעקש על שינוי סט אפ אז תתחיל מזה:
    1א. תקשיח את הקפיצים מאחור
    ב. שים שמן סמיך יותר בבולמים האחוריים.
    2א. תרכך/תשחרר את הקפיצים מקדימה
    ב. תשים שמן מעט דליל יותר בבולמים הקידמיים.
    הרעיון הוא לתת יותר אחיזה מקדימה ופחות מאחור כך האחור יהיה "פחות על הקרקע" ואז תיהיה לו פחות אחיזה
    תעשה את זה בשלבים, שלב אחר שלב עד שתראה תגובה רצויה.

    רן ענבר

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    זה לא חלק מהעניין של לשנות סמיכות דיפים ?
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    הייתי מתעסק בדברים פשוטים יותר וקריטיים יותר לפני הדיפרנציאלים.
    שינויים של קפיצים/טווח תנועה של הבולם קל יותר לשינוי ומשחק מאשר דיפ.

    רן ענבר

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    תודה

    בגדול גם קראתי קצת ואני רוצה לנסות ליישר קו

    כדאי להגיע למצב הנ"ל של עידוד דריפט הומלץ

    1 סמיכות דיפ אחורי 2000-3000
    2 סמיכות דיפ אמצעי 5000
    3 סמיכות דיפ קידמי 10000

    נישמע הגיוני ?
    נערך לאחרונה על ידי סאונד בראש; 16-12-2014 בשעה 18:48:52.
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    מה שאתה מפספס פה זה את העובדה שפניה לא אמורה להיות בדריפט. הדרך המהירה ביותר היא עם מינימום החלקה של הצמיגים.

    מה שאני בדרך כלל עושה כדי לשפר את ההיגוי זה משכיב את הבולמים הקדמיים על השוקטאוור, שם שמן קצת דליל יותר בדיפ האחורי (3000 היה הכי טוב בRC8BE שלי), ואתה גם יכול לנסות לשים סוואיבר עבה יותר מאחורה.

    חוץ מזה יש גם עניין של סגנון נהיגה,
    עקרונית צריך להיכנס לפניה בלי גז, אם יש צורך אז גם מאטים, וביציאה מהפנייה נותנים גז.
    אולי לא חדשתי לך כלום, אבל זה מאוד קריטי בהקטנת רדיוס הסיבוב.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיליקון בדיפרציאל האמצעי

    הבעיה בדריפט זה לעשות אותו נשלט.
    ברכב כביש תנאי השטח אחידים...בשטח תנאי השטח אינם אחידים ולכן התוצאה היא דריפט בלתי אחיד וקשה לשליטה
    אני מסכים אם מתן שהרעיון הוא ליצר סיבוב עם מקסימום אחיזה...
    כשהסעתי ברישפון הסעתי דווקא ללא סואי בר מאחורה וזה נתן אפקט מצויין

    רן ענבר

נושאים דומים

  1. סיליקון לפלסטיק
    על ידי giladba בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 18-11-2014, 19:49:58
  2. [שאלה] אטמי סיליקון
    על ידי 3Dor.b בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-01-2013, 17:11:02
  3. [שאלה] סיליקון / RTV
    על ידי Observer בפורום פורום אלפא
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-12-2010, 11:18:59
  4. [שאלה] צינורות סיליקון לדלק
    על ידי דוד פלד בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-02-2010, 20:05:20
  5. כבל סיליקון גמיש 16 awg
    על ידי Roi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-08-2008, 23:52:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •